Auteur |
Bericht |
Shellwarrior
2e jaars

Verdiend:
72 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 30, 2006 11:48 |
 |
Ik vind hem best grappig.
Ik had hem eerst niet eens herkend op die foto van de DA maar toen ik de 4e film weer zag, dacht ik hé!! |
_________________ This is how we like to do it in the murder scene
Take me shake me I'm a real mess oh yes
If this is what you want, then fire at will |
|
  |
 |
WizardRA
5e jaars

Verdiend:
67 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 23, 2006 12:26 |
 |
Is William Mellings (Nigel) misschien familie van Harry Mellings (Dirk Duffeling)?
Ik had hem zelf de rol van Dennis Krauwel voor gelegt, maar ja, Mike Newell dacht er blijkbaar anders over. Misschien bedoelde hij wel Dennis maar wisten de scriptschrijvers de naam niet. In ieder geval heb ik me niet echt aan Nigel geergert. |
|
|
  |
 |
Xazan
Dreuzel

Verdiend:
35 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 23, 2006 19:51 |
 |
Hij leek op die Kasper van CoS
behalve had ie geen fototoestel.
Mwah mij maakt het niet zoveel uit een nieuwe personage altijd leuk toch? |
|
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 23, 2006 20:11 |
 |
Xazan schreef: | Hij leek op die Kasper van CoS
behalve had ie geen fototoestel.
Mwah mij maakt het niet zoveel uit een nieuwe personage altijd leuk toch? |
Maar niet als hij er niet in hoort. Ik vind het gewoon vreemd dat hij erin zit. Wat doet hij daar. Hij wordt ook niet in de boeken vernoemd |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 24, 2006 16:14 |
 |
Ik vind het een beetje vaag. Ik bedoel ik vind het allemaal leuk en aardig dat hij erin zit, maar noem hem dan gewoon Dennis. Probleem opgelost. Klaar.
Want zo vind ik het een beetje raar. In film 4 vind ik hem trouwens nog niet echt storend hoor. Maar dat hij ook bij de SVP zit in film 5 dat zie ik niet zitten. Nou ja, ze zullen er wel een reden voor hebben.  |
  |
 |
Wizard_Arno
Dreuzel

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 20, 2007 17:41 |
 |
Ik vind het maar stom dat ze speciaal voor de films even een nieuw personage uitvinden. Ze moeten trouw blijven aan de boeken, en ze hadden beter Kasper en Dennis in film 5 gestopt. |
|
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 20, 2007 17:57 |
 |
Ik weet niet of het hier verteld is, maar hij is erin gedaan omdat de personage die Dennis speelde niet meer mee wou werken aan de films. Ze moesten daarom een nieuw persoon hebben voor de rol. En dat werd hij dus. Ze hebben daarom ook meteen even de naam verandert. Omdat het anders raar zou zijn dat een ander persoon hetzelfde personage zou spelen. Voornamelijk omdat Dennis nou niet echt een heel belangrijk personage is. Dus dan kan je maar beter iets heel nieuws van maken.
Alleen in de film. Dan zeggen ze een keer zijn naam, en wat was de Nederlandse naam nou ervoor? Het stond in de ondertiteling maar ik ben het alweer vergeten. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 20, 2007 19:33 |
 |
Nigel? Ik had het niet eens gemerkt dat het een ander was, owh nu zie ik het. Die ander had wat grotere tanden was het niet. Ik vind Nigel leuker, die is grappiger. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 20, 2007 19:53 |
 |
Witch_Eva schreef: | Ik weet niet of het hier verteld is, maar hij is erin gedaan omdat de personage die Dennis speelde niet meer mee wou werken aan de films. Ze moesten daarom een nieuw persoon hebben voor de rol. En dat werd hij dus. Ze hebben daarom ook meteen even de naam verandert. Omdat het anders raar zou zijn dat een ander persoon hetzelfde personage zou spelen. Voornamelijk omdat Dennis nou niet echt een heel belangrijk personage is. Dus dan kan je maar beter iets heel nieuws van maken.
Alleen in de film. Dan zeggen ze een keer zijn naam, en wat was de Nederlandse naam nou ervoor? Het stond in de ondertiteling maar ik ben het alweer vergeten. |
Ow nou dan snap ik op zich wel waarom ze het gedaan hadden. Maar eigenlijk, ik weet niet eens of ik het wel gemerkt zou hebben als ze gewoon die nieuwe jongen Dennis hadden genoemd. ^^"
En van de andere kant, ze laten ook een belangrijke personages (Perkamentus) door een ander iemand spelen, waarom Dennis dan niet? Het was waarschijnlijk niemand opgevallen als ze hem gewoon Dennis hadden laten heten. xD
Op zijn Nederlandse naam heb ik trouwens ook niet gelet, was dat niet Nico ofzo? |
  |
 |
fawkes_the_phoenix
4e jaars

Verdiend:
237 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 01, 2007 20:26 |
 |
Ik vind het niet leuk dat ze Nigel hebben verzonnen, omdat ik zijn personage overbodig vind en omdat ik het het leukst vind als de films dicht bij het echte verhaal blijven. Het zijn toch de verfilmingen van de boeken, daar gaat het om. Maar ja, JK Rowling vindt het kennelijk niet erg anders had ze er wel wat van gezegd, dus leg ik me er maar bij neer.
Witch_Eva zei dat het personage van Dennis niet meer mee wou doen, maar volgens mij was er helemaal geen Dennis in de eerdere films, alleen een Colin/Kasper, of heb ik het mis? |
_________________ "Harry is the best hope we have. Trust him." |
|
  |
 |
harry_james_potter
6e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 02, 2007 13:57 |
 |
@ fawkes_the_phoenix: degene die dennis zou spelen wou niet meer meedoen hij had zich al teruggetrokken voordat de film uit kwam.
Ik vind het niet heel erg dat ze dennis nu nigel hebben laten heten hij komt eigenlijk gewoon op het zelfde neer. Of je nu Nigel heet of Dennis |
_________________ 'Geweldig!' zei Harry. 'Vrijdag is Toverdranken onze laatste les! Dan heeft Sneep geen tijd om ons allemaal te vergiftigen!' |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 02, 2007 15:13 |
 |
Misschien wel maar ik heb liever dat ze een andere acteur nemen die dan hetzelfde heet dan een geheel nieuw personage met een geheel nieuw verzonnen naam. Of laat 'm gewoon helemaal weg ofzo maar een nieuw personage die er niet hoort vind ik niet zo denderend |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 04, 2007 23:29 |
 |
Nope ik vind het ook een beetje raar blijven, een verzonnen personage dat niet eens in de boeken zit hoeft voor mij ook niet zo.
Maar voor de mensen die het boeit, ik heb toevallig opgelet toen ik OotP voor de tweede keer zag. En zijn naam is in de Nederlandse vertaling dus niet Nico maar Jorik. xD Ach ik zat er in de buurt. Bijna hetzelfde. Kuch*NOT*kuch. |
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 04, 2007 23:31 |
 |
Huh, dan is dat verandert want volgens mij is het in de 4e toch echt Nico.
Stomme vertalers
Ik blijf het raar vinden hoor, en het persoontje staat me niet aan. Die hele uitstraling wat hij heeft. |
 |
RIDICULUS2
1e jaars

Verdiend:
21 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 06, 2007 14:57 |
 |
Ja vreemd...
Maar heb m niet echt gemerkt ik zag m pas toen ik even terugkeek
Hij is inderdaad een vervanging van Kasper Krauwel,
Ja, waaromzou je iets verzinnen dat niet in de boek voorkomt?
Vreemd..... |
_________________ Ron & Hermione «33
True Love |
|
  |
 |
|