Auteur |
Bericht |
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 15, 2007 22:27 |
 |
Addiie schreef: | South Park is TE grappig xD Ik vind de liedjes heel erg leuk en dan voornamelijk die in South Park the Movie.
Zoals "Uncle verappeltaarte" en die discussie tussen Mr Carisson en Cartman. Dat is zo ontzettend grappig
Sommige dingen zijn ook wel weer erg hard. Zoals dat in South Park the Movie Satan en Sadam Hoessijn met elkaar naar bed gaan. Je ziet het niet.. maar het is toch wel een beetje hard. |
Daar ben ik het met Addiie eens. Ik vind South Park ook heel erg leuk en de meeste episode's zijn heel erg leuk. Ik heb die film overlaatst gezien (dat is intussen al enkele maanden geleden hoor) en ik vind ze zwaar goed.^^ Dat liedje van "Uncle F*cka" kan ik bijna van buiten zingen en ook "Kyle's mom is a B*tch". Maar soms gaan ze wel ver in South Park, dat moet ik wel toegeven. En Cartman is denk ik zowat de grootste racist die ik "ken" en soms gaan zijn pesterijen met Kyle wel wat ver. Maar verder vind ik het een erg leuke serie. Mijn vader vind het ook een leuke serie en mijn broer en zus kijken er ook naar, dus dat zit misschien in de familie. Maar volgens mijn vader is South Park zeker al 10 jaar oud en die film van South Park is nog uit 1998 ofzo, (ik weet niet juist de recente datum maar toch ergens in 1990). |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
  |
 |
Auror89
4e jaars

Verdiend:
82 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 16, 2007 11:21 |
 |
Citaat: | Maar volgens mijn vader is South Park zeker al 10 jaar oud en die film van South Park is nog uit 1998 ofzo, (ik weet niet juist de recente datum maar toch ergens in 1990). |
De film is uit 1999, de serie zelf begon in 1997, dus het idd tien jaar oud. |
|
|
  |
 |
Shiralee
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 16, 2007 12:45 |
 |
South Park, ja dat is echt geweldig. Echt leuk dat het ook op Comedy Central is. Een topprogamma. Je kan er ook om lachen, maar ik heb iets gezien gister een aflevering. Dat de juf vreemd ging met zijn broertje, okay. Het zou kunnen, maar toen zei Kenny iets wat ook best leerzaam was. Maar het is ook echt grappig dat progamma echt leuk dat het op CC is ^^ |
|
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 16, 2007 14:18 |
 |
Auror89 schreef: | Citaat: | Maar volgens mijn vader is South Park zeker al 10 jaar oud en die film van South Park is nog uit 1998 ofzo, (ik weet niet juist de recente datum maar toch ergens in 1990). |
De film is uit 1999, de serie zelf begon in 1997, dus het idd tien jaar oud. |
Ik had niet vereacht dat die film zo oud was, ik ken de liedjes uit mijn hoofd. Is zo leuk
* zingt zachtjes: just say the word mkay* |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Bobs-wailers
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 30, 2007 22:02 |
 |
Ik vind South Parrk wel grappig maar soms is het gewoon te... als je me kan volgen.. |
_________________ Mijn naam verwijst naar Bob Marley zijn Wailers, die zijn gewoon goed, Geen Commentaar  |
|
  |
 |
vitsch
1e jaars

Verdiend:
226 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 30, 2007 22:09 |
 |
Bobs-wailers schreef: | Ik vind South Parrk wel grappig maar soms is het gewoon te... als je me kan volgen.. |
Dat maakt south-park juist, de absurde situaties en personages zijn juist de kers op de taart  |
_________________ “Get back here, Potter! I want to see your face when I kill you! I want to see the light leave your eyes!” -Voldemort |
|
  |
 |
Riesjuh
3e jaars

Verdiend:
203 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 01, 2007 0:04 |
 |
Cartman is en blijft mijn grote voorbeeld, ik heb het al eerder verkondigt maar het is echt zo, hoe schijnheilig kan iemand zijn. Van deze aflevering moet je gewoon de 1e 2minuten kijken, daar is cartman echt GE-NI-AAL!
http://www.southparkzone.com/episode-vid-401.htm
Echt waar hoor... kijken! |
_________________ Slytherin |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 05, 2007 12:24 |
 |
Die aflevering is inderdaad geweldig, maar cartman is in heel die aflevering hilarisch. Maar ja dat is hij altijd  |
|
  |
 |
Lord Dumbledore
2e jaars

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 05, 2007 16:02 |
 |
Geweldig vind ik deze serie. Er zijn maar weinig tekenfilmpjes met zoveel humor en groftaalgebruik. The Simsons is dan ook wel tof  |
_________________ Dumbledore is back.....
This time on the darkside!
Van 6-10 Augustus afwezig! |
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 05, 2007 19:42 |
 |
Auror89 schreef: | De film is uit 1999, de serie zelf begon in 1997, dus het idd tien jaar oud. |
Is die film al zo oud?
Daar verschiet ik wel van. Ik zoek er nu al een tijdje naar op dvd maar ik vind hem maar niet. Heeft iemand hem toevallig in een winkel zien liggen?
Ik weet nog dat ik hem in de cinema ben gaan kijken en het eerst nog gepresteerd had om in de verkeerde zaal te gaan zitten. (De cinema zelf telde 3 zalen) |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
Tiez
1e jaars

Verdiend:
4 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 07, 2007 9:13 |
 |
Ik ben al jaren South Park fan! De humor is zo geweldig: Platte poep- en scheetgrappen en toch zijn de afleveringen altijd wel maatschappijkritisch. Het lijkt allemaal erg plat en simpel, maar er is toch wel over nagedacht.
Favoriete aflevering: De Crazy Cripples, met Jimmy en Timmyin de hoofdrol.
Quote Jimmy: I'm a cool as a fool in a swimmingp-p-p-p-p-pool!
Alle afleveringen zijn trouwens ook te bekijken op southparkzone.com (weet niet of dit als spam wordt gezien, is iig niet mijn bedoeling, gewoon ff een tip voor de liefhebber ) |
_________________ Das lang niet gek! |
|
  |
 |
CharlieWemel
Murderer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 09, 2007 20:57 |
 |
Southpark is echt geweldig en ik kijk er ook veel naar. De leukste aflevering vind ik toch wel die met het dansen dat dat lamp-dinggeval naar beneden valt ^^
Weet iemand trouwens hoe die aflevering heet waarbij ze tampons voor de zus van ? moeten halen zodat zij TV kan blijven kijken, die vind ik geniaal! |
_________________ Goodbye HPF! We'll miss you!
Gryffspammer van het jaar! |
|
  |
 |
Zara
2e jaars

Verdiend:
88 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 09, 2007 21:20 |
 |
Maar de allerleukste South Park aflevering die ik ooit gezien heb mag niet meer op TV worden uitgezondenv
Ik heb 'm via You Tube gekeken.... het is die aflevering waarin Scientology kerk op de hak werd genomen. Met daarin de memorabele scene waarin Tom Cruise in de kast van Stan verstopt en dan roept iedereen "Tom Cruise, get out of the closet..."
Meesterlijk!  |
|
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 10, 2007 18:17 |
 |
Zara schreef: | Maar de allerleukste South Park aflevering die ik ooit gezien heb mag niet meer op TV worden uitgezondenv
Ik heb 'm via You Tube gekeken.... het is die aflevering waarin Scientology kerk op de hak werd genomen. Met daarin de memorabele scene waarin Tom Cruise in de kast van Stan verstopt en dan roept iedereen "Tom Cruise, get out of the closet..."
Meesterlijk!  |
Hoezo niet?
En sinds wanneer, want ik heb die aflevering zeker weten op TMF gezien, ze hebben er zelfs regelmatig reclame van gemaakt. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 10, 2007 18:38 |
 |
Bee schreef: | Zara schreef: | Maar de allerleukste South Park aflevering die ik ooit gezien heb mag niet meer op TV worden uitgezondenv
Meesterlijk!  |
Hoezo niet?
En sinds wanneer, want ik heb die aflevering zeker weten op TMF gezien, ze hebben er zelfs regelmatig reclame van gemaakt. |
In nederland mag het wel hoor, wat daar geeft nietmand om scientology church. Ik vond het ook eeen masterlijke aflevering, en die cherokee hair tampon aflevering ook. Daarmee beantwoord ik meteen de vraag van iemand. |
|
  |
 |
|