Poll :: Favoriete seizoen? |
Book 1 |
|
3% |
[ 2 ] |
Book 2 |
|
4% |
[ 3 ] |
Book 3, voor zover die uit is |
|
47% |
[ 30 ] |
Alle 3 even leuk |
|
25% |
[ 16 ] |
Book 1 en 2 |
|
0% |
[ 0 ] |
Book 2 en 3 |
|
6% |
[ 4 ] |
Book 1 en 3 |
|
4% |
[ 3 ] |
Geen! D:< |
|
7% |
[ 5 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 63 |
|
Auteur |
Bericht |
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 19, 2008 23:06 |
 |
SPOILERS! | [selecteer] Ik weet niet helemaal wat ik moet vinden. Het is een echte filler met een fijne herhaling en heel veel overdrijving. Bijvoorbeeld Katara's gehuil en Aang als meisje (wel grappig idee lolz) maar het belangrijkste vond ik natuurlijk de ships. Vooral het stukje van Zutara vond ik erg belangrijk. Stiekem hoop ik nog op een Zutara drama.
En ik vond trouwens dat er heel mooie oneliners in zaten: ''That's how I show affection.'' en ''I didn't knew you made out with a moonspirit?'' Waarom is Suki dan niet jaloers? Als tiener hoor je juist super-onzeker te zijn, ga toch weg. xD
Ik vond trouwens het niet raar van Aang om Katara te zoenen, ik vond 't wel een goede actie.
En no offence, maar... ik vind Toph soms een beetje cliché van zichzelf worden, helaas.
... Eigelijk moet ik het nog een keer kijken, want ik denk dat ik een hoop heb gemist. Ik heb namelijk gekeken met één oortje in van mijn mp3-oortjes en ik ben hartstikke moe, dus een hoop details heb ik gemist. [/selecteer] |
|
_________________ I LOVE HPF |
|
  |
 |
Malou
Unspeakable

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 20, 2008 6:02 |
 |
Sozin's Comet:
SPOILERS! | [selecteer] oh my effing god... dat was epic.
WHITE LOTUS, IROH, PAKKU/KANNA, JEONG JEONG, PIANDAO, DE STEM DIE IDD VAN YANGCHEN WAS OMG MY INSTINCTS RULE, GIANT LIONTURTLE (die heel eng was XD), CRAZULA, ZUKO DIE GING HUILEN (ahw), GEVECHT TUSSEN AANG EN OZAI, HALF NEKKID OZAI (GUH <333), RECONQUERING BA SING SE, FIRELORD ZUKO, EPIC FIREBENDING, JUN, EN OMG OZAI DIE ZN FIREBENDING VERLIEST ROFL XD ARM DING, OMG TOPH EN ZUKO FIELDTRIP EN TOPH DIE AAN ZUKO CLING-DE, OMG TY LEE BIJ DE KYOSHI WARRIORS, OMG HALF-NEKKID OZAI, OMG SOKKA DIE AL DIE AIRSHIPS OMMAAIDE MET N AIRSHIP, OMG URSA IN DE SPIEGEL DIE @#$% IDD EEN HALLUCINATIE WAS, OMG DIE ACTIE VAN KATARA TEGEN AZULA, OMG HALF-NEKKID OZAI, AND DID I MENTION HALF-NEKKID OZAI (wet n pinned down with rocks?? <3333)???
maar wat ik miste: WAAR IS URSA DAN?! EN WAAROM GEEN LU TEN FLASHBACKS?! [/selecteer] |
... I can't believe it's over... |
Laatst aangepast door Malou op Zo Jul 20, 2008 6:29; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Smalofski
The Writing Mod

Verdiend:
131 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 20, 2008 6:05 |
 |
SPOILERS! | [selecteer] Oh wauw. Just Wauw Wat een finale!
Firebending als een stofzuiger over het land, Babyfoto's van Ozai, Tophs fieldtrip met Zuko, Azula's nevous breakdown, Total avatar-ownage over Mister-grootheidswaanzin-the-phoenix-king, Katara die zichzelf en Azula bevriest, Toph die metalbend. In een woord: WAUW!
Enige puntje van kritiek: De oh zo cliché schildpad-met-eiland-op-zijn-rug. Pfff dat vond ik maar onorigineel. Wel leuk dat hij de raad gaf om zijn firebending weg te nemen! Dat had ik niet zien aankomen!
Jammer dat het uiteindelijk Maiko en Kataang geworden is, niet de ships waar ik echt fan van ben, maar goed, Mai en Zuko leken wel schattig samen uiteindelijk, dus daar kan ik me in schikken xD En zelfs Aang leek volwassen toen hij all avatarstaty aan het vechten was met Ozai XD [/selecteer] |
Need sleep now D: |
 |
Malou
Unspeakable

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 20, 2008 7:09 |
 |
Oké nu ben ik wat rustiger, dus nog even wat puntjes xD :
SPOILERS! | [selecteer] Men, ik had echt gehoopt dat er een aangepaste intro zou zijn, gezien de eerste intro ook anders is.
En we weten nog niks over Iroh's fieldtrip naar de spiritworld.
En er zijn geruchten dat Bryan en Mike hebben gezegd dat er nog een aantal mini-episodes komen. Khoop dat die antwoord geven op alles wat nog niet beantwoord was.
En omg, in de Library in book 2 zie je al een illustratie van een Lionturtle die voor een persoon staat. FORESHADOWING FTW
Dat Kataang zou winnen was ik al voor gespoiled, en het was eigelijk ook wel voor de hand liggend. Ik was ook al gespoiled dat Ozai en Azula zouden blijven leven, en dat Azula een-voor-Katara-springende-Zuko neer zou lightning-en en dat Katara 'm zou healen.
omg en idd Ozai's babypicture xD Waarom bewaard ie dat in godsnaam in zn vakantiehuis? xD
Ahw en Sokka die zn Space Sword kwijt raakt ): Arme jongen
..maar anders was Toph er wss geweest xD
En Roku zn hairpiece heeft zich verder niet laten zien :\ Waarom in godsnaam kwam dat ding in beeld in 3x06
En ik wil nu wel weten hoe t verder gaat, want ik kan me niet voorstellen dat de Fire Nation er blij mee is dat Aang Ozai heeft verslagen en dat Zuko Firelord is.
En ik denk ook niet dat de rest van de wereld nu de Fire Nation zo makkelijk zal accepteren. [/selecteer] |
En nu zit ik te wachten tot ik de finale ergens kan downloaden, en ik wacht tot er screenshots/icons verschijnen op livejournal. xD |
  |
 |
Patricia
The Ultimate HPFreak

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 20, 2008 11:12 |
 |
Sozin's Comet
SPOILERS! | [selecteer] OMG OMG OMG OMG OMG
Told you so, Maiko is tah_bomb! Ok, hier ben ik een beetje over gespoild, maar dat doet er niet toe!!
Wow, ik weet echt neit wat ik moet zeggen, de 4 episodes waren gewoon awesome!
Toph die met Zuko op fieldtrip wou, rofl.
Azula die last heeft van machtswaanzin, 'you're banished', rofl
Sokka en z'n opmerkingen, again, rofl
En Ozai die zijn krachten verloor. Aan het begin van de film had ik al zoiets van, óf die gaat dood, of hij verliest z'n bendingskills. En ik had het gewoon goed *yay*
Wat ongelovelijk awesome dat TyLee nu een Kyoshi warrior is, want lets face it, ze hoort er écht bij!
Ik zat hier met mijn hoofdtelefoon op, en ik maakte allemaal geluidjes, van: yeah, noohz, go girl, .. en m'n ouders keken me raar aan, niet normaal, maar de film is gewoon super awesome
*weet even niks meer uit te brengen* [/selecteer] |
|
 |
flipdesterke
Dreuzel

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 20, 2008 11:34 |
 |
SPOILERS! | [selecteer] Het was gewoon te prachtig ja Nu is zuko uiteindelijk firelord geworden en aang vrienden met hem... eigenlijk precies zoals met roku en sozin. Alleen dan nu in goede zin
ik zat half in tranen toen het afgelopen was.. ik vond het echt zo prachtig.
Zodra aang op het einde naar buiten ging wist je gewoon al dat katara snel achter hem aan zou lopen en dat het kataang tijd zou zijn
alleen weten we nu nog steeds niet wat er met ursa gebeurd is... en wat zal gebeuren met de airbenders.
airbenders zullen kunnen ontstaan via aang + katara... maar miss
aang kon de bending van ozai wegnemen... dus als hij dat kan... kan hij miss ook bending aan mensen geven dus als hij nu gewoon de mensjes die nu leven in de airtemples airbending geeft... (ze hadden volgens hem toch al de spirit van de airbenders dus wrm niet)
Maar nu is het wachten op een goede download versie ja ^^ er is er wel al eentje van 690 mb .. maar de uploader zei zelf dat hij nog het 1 en ander wil veranderen aan begin en eindes van elke aflevering.. en de kwaliteit wat omhoog schroeven... en dat als je kon wachten.. dat je dan beter nog eventjes kon wachten dus ik wacht nog wel even [/selecteer] |
|
_________________ pas op wat je wenst, want het kan je gegeven worden
Ravenklauw |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 20, 2008 12:06 |
 |
SQUEEEE ik heb het net pas gezien. Ik had namelijk wat problemen met de computer. Sommige filmpjes wouden namelijk nietl aden. Maar hier mijn review
SPOILERS! | [selecteer] Yay *huppelt* Wat een geweldige aflevering/film was dat. o.O Echt helemaal super. Ik ben nu ook echt helemaal happy hoe alles verlopen is.
Er zaten echt een paar momenten bij die echt super grappig waren. Dat hele birthday gedoe. xD En Toph die sowieso geweldige opmerkingen maakte maar met Zuko op fieldtrip wou. SQUEEEEEE ik was sowieso al een Zutoph fan. *yay* En die baby foto van Ozai. Hoe schattig *knuft*
Maar wow ik dacht aan het eind al zoiets dat Aang de krachten zou afnemen van Ozai in plaats van hem te vermoorden. Ik had al zo'n gevoel op het eind. En ik vind dit ook het beste voor Ozai. Dit is namelijk een van de grootste vernederingen. Voor hem had hij misschien beter dood kunnen zijn dan wegrotten in een cel. Ik wou ook zo graag dat we nog iets meer zagen van Ursa. Ik vind jammer dat we haar ook niet heel even zien op het eind. Want ik was helemaal aan het hyperen toen zij er wel even voorkwam in Azula's "visioen". Ik had haar echt nog graag een keer weer gezien.
Maar OMFG Azula is echt gestoord. o.O Zij is echt crazy. Wel raar om haar echt zo door gedraaid te zien. En dat ze een keer verloor en verslagen is. Wow zij is echt weird. xD
Ik heb ook serieus moeten huilen. Toen Zuko naar zijn Iroh ging en Iroh hem vergeefde. Ik vond dat echt een heel zielig stukje. En natuurlijk het eind wanneer iedereen happy is en dat ik me realiseerde dat dit het einde was. xD
Pfoe echt een super goed einde van de serie. Ik ben ook wel blij hoe het afloopt. Wel voorspelbaar want dat is nou eenmaal Nickelodeon maar wel heel mooi. [/selecteer] |
|
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Jalf
The Musical Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 20, 2008 12:07 |
 |
SPOILERS! | [selecteer] MAYOREPICNESS!
Dat het goede woord om deze finale te beschrijven. Alles was gewoon te uber voor woorden XD Er zat zelfs een Zutoph-momentje in XD Toph die aan Zuko's Arm ging hangen! XD
En OMG! Crazula XD Hylarisch! Dat gevecht tussen haar en Zuko! TE EPIC! Prachtige animatie!
En Iroh! YAY IROH! En The Old people Camp ^^ En Sand Ba Sing Se! En Azula die gePWND wordt door Ozai! En June! En MELONLORD! En Katara's Secret thing met Haru (Die zo sexyfine is dat zelf Katara hem niet kan weerstaan XD ) En Ozai's Babypictures! En Appa/Naila! En KING BUMI! En Granpakku! En Zuko en Iroh die elkaar weer zagen en moesten huilen! En Metal!Toph! en Toph die rimtes op de deur klopt! En Happy Birthday! En HAIRBRUSHTIEMZ! En Suki die gePWND werd door Toph.
En bovenal... DE MUZIEK! Ik eis een OST, de muziek van de finale was zoo mooi, vooral tijdens de battle tussen Zuko en Azula
En Zutoph is te schattig voor woorden (hmpf) [/selecteer] |
*staart 2010 aan*
EDIT want ik vergat nog wat:
SPOILERS! | [selecteer] OMG Toen Toph bijna viel had ik echt iets van: "NOOOOOOOEEEEZ! Niet weer een serie waarin mijn favoriete Character dood gaat!" Ik had niet verwacht dat ze dood zou gaan (Aangezien het heel erg onnickish is om een meisje van 12 af te maken XD) En ik had verwacht dat Iroh dood zou gaan, maar iedereen bleef leven.
En die Turtle-loin had eigenlijk een mega Turtleduck moeten zijn XD
En wat is er gebeurt met Ursa? WAAROM WETEN WIJ DIT NIET?
En stiekem na de serie dumpt Zuko Mai en gaat ie d'r vandoor met Toph en wordt Toph awesome-sauce Firelady! (hmpf) [/selecteer] |
*gaat verder met 2010 aanstaren* |
_________________ ...15/10/02.01/01/09...
...I'll miss ya... |
|
  |
 |
noisecontrollers
1e jaars

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 21, 2008 14:37 |
 |
ik vind dit ook echt een cool programma, alleen heb ik bijna nooit tijd om ze te zien dus kijk ik de afleveringen altijd op internet, ze zijn wel engels maar ja als je dat een beetje goed kan is er geen probleem. + op internet lopen ze al een paar afleveringen voor op Nickelodeon, dus je hoeft ook niet elke week te wachten op een nieuwe aflevering maar je kan ze gewoon achter elkaar kijken.  |
_________________ I'll be there for you when the rains start to poor, I'll be there for you like the way i was before, I'll be there for you cause you're there for me to. |
|
  |
 |
Malou
Unspeakable

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 21, 2008 15:02 |
 |
Er is trouwens bevestigd dat er gedurende 2009 en 2010 mini-episodes van A:tLA komen. (of dat chibi-shorts zijn of opgevulde plotholes is niet bekend)
En de eerste film komt in 2010. [/wat volgens mij al gezegd is, maar het stond ook in het bericht waarin de mini-episodes genoemd werden] |
  |
 |
Catie
Chaotic Angel

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 21, 2008 18:26 |
 |
Ik heb vandaag de finale eindelijk kunnen zien. En ik zal gelijk mijn revieuw van de vorige twee eps doen, want door mijn drukke weekend, heb ik daar geen tijd voor gehad ^^''
SPOILERS! | [selecteer]
The Southern Raiders
Deze episode vond ik awesomeness. Superveel Zutara momenten en ik vond jonge Katara&Sokka echt awesomeness. Te cute voor woorden gewoon. Ik stoorde me helemaal niet aan een kwade Katara, ik vond het terecht. Ik vond die opmerking van Aang geweldig. "What, is it your time to take a little fieldtrip with Zuko?" En dan die droge opmerking van Katara, "Yes."
Ik vond het bloodbenden echt awesome. Ik had ook gehoopt dat het er weer in voor zou komen. Vond het wel grappig dat Zuko verbaasd was, maar er verder niets over zei. En die oude vent XD "You can take my mother, that's fair." Hij wilde gewoon van zijn moeder af. En hoe Katara vertelde dat zij de laatste waterbender was en toen meteen aanviel met een prachtig staaltje van waterbending. Was echt te mooi voor woorden. Voor mij was deze ep gewoon echt geweldig.
The Ember Island Players
*ROFL*
Dit is te grappig. De spelers waren zo overdone. En Toph vond die van haar geweldig. En ik vond het feit dat ze wat hebben gedaan met de cave grappig. Was de cave maar zo gelopen als in het stuk XD En dat jochie... "Your Zuko costume is pretty good, but your scar is on the wrong side"
"It's not on the wrong side!" [/Zuko]
Ik vond het een grappige episode, zat veel belovende Zutara dingen in...
Sozin's Comet
I HATE YOU <.< In de twee eps hiervoor zaten zoveel Zutara momenten en dan komen ze alsnog met Kataang <.< Stomme serie XD
Maar oke, op dat punt na vond ik de finale wel awesome. Hoe Zuko plotseling vanuit het niets, op het strand, tegen Aang ging vechten en hoe Aang uiteindelijk wat terugdeed en toen kwam naar boven wat Ozai wilde gaan doen met the Earth Kingdom. En die kleine Ozai XD Maar wat mij meer opviel was dit... Op 1.40 zegt Katara bijna hetzelfde als in de aflevering als ze de foto van Ozai laat zien XD
Ik vond het gedoe op het eiland wel grappig. Een Lion Turtle? Mooi wezen. En als ze June gaan opzoeken. "Yep, back in the good old days" [/Zuko] En daarna June. "I see you worked things out with your girlfriend" En toen zowel Zuko als Katara in ontkenning XD Dat wijst wel degelijk op Zutara XD
En Zuko meets Iroh O.O LIEFDE! Ik vond dat moment zo mooi, het was echt geweldig en zo mooi. Iroh vergaf hem en ik moest bijna huilen :') En toen ze weg gingen en Zuko vroeg wat Iroh ging doen. Allemaal zo mooi.
En crazy Azula XD Ursa was een verbeelding, maar toch werd Azula helemaal gek en dat was grappig.
En toen de gevechten. Zuko/Katara tegen Azula was awesome (L) De muziek was echt bloedmooi en Zuko was zo sterk. En toen Azula de lightning op Katara afvuurde en Zuko voor haar sprong en het opving. Whoah. En toen Katara tegen Azula. Alleen ik vond stom dat ze geen bloodbenden heeft gebruikt, want dat had pas awesome geweest. Maar hoe ze Azula vastkreeg was mooi. En toen ging ze Zuko redden en Azula werd helemaal gestoord en huilde.
En Iroh met de White Lotus Society. Dat was geweldig. Ze werkten allemaal samen en de firebenders hadden geen kans XD En hun pakjes zijn mooi. En die stapel vervoersdingen op elkaar XD
En Sokka/Toph&Suki samen XD Toph was echt awesome Hoe ze alles oploste en hoe Toph bijna viel en hoe Sokka twee mannen wegkreeg en toen zei dat dit misschien het einde was. En toen redde Suki hun en toen kwam het goed XD
En Aang tegen Ozai. Hoe Aang de lightning opving en toen omhoog stuurde. En toen hij in de avatar-state kwam. Dat was wel awesome. Met de vier elementen om zich heen. En hoe hij zijn element wegnam zodat Ozai niet meer kon firebenden.
En het einde. Hoe Zuko en Aang elkaar vrienden noemen en hoe Zuko idd firelord wordt en hoe ze op het einde in de tea shop zitten van Iroh. "Hey, my belly isn't that big anymore." En dan die stomme kus XD Maar oke, daar wil ik 't niet meer over hebben :')
Ik zeg namelijk dat Zuko Mai dumpt en dat Katara Aang dumpt nadat Zuko&Katara elkaar weer ergens hebben gezien en na een ruzie hebben toegegeven dat ze van elkaar houden (; Zolang ik mzelf dat vol kan houden ben ik tevreden :')
[/selecteer] |
Ik ben overigens wel benieuwd naar die mini-episodes en de film. Toch stom dat 't nu is afgelopen :/ |
_________________ When will the blood begin to race
The sleeping bud, burst into bloom?
When will the flames, at last, consume us…?
01-2004/31-12-2009, HPF will live on in my heart and soul <333 |
|
  |
 |
berry6145
3e jaars

Verdiend:
36 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 23, 2008 18:10 |
 |
Erg leuk bedacht en erg origineel..
SPOILERS! | [selecteer]
Ik heb de nieuwe afleveringen gezien en ik vindt ze super
erg goed bedacht allemaal
ik vindt het wel 'stom' dat alle mensen het overleefd hebben want ik vindt het nu wel erg geluk allemaal.
Wat is er eigenlijk met de moeder van zuko gebeurd? Die is toch dood/ontvoerd?
en wat gebeurt er met azula? worden haar krachten ook afgenomen?
jammer dat het nu afgelopen is maarja ik vondt het wel super
[/selecteer] |
|
_________________ {»»...Harry Potter...««}
Noem me maar Esther
23 augustus t/m 31 augustus op vakantie  |
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 25, 2008 20:14 |
 |
SPOILERS! | [selecteer] OMGOMGOMGOMGOMGOMG HET IS OVER!!!
Okay, ik hyper nog teveel om alles op te noemen wat ik wil, maar toch. Dat Zuko meets Ozai moment was gewoon té geweldig. Seriously, ik heb in tijden niet meer zo gehuild bij een film ofzo Ik vond het gewoon te zielig enzo. Ik heb zelf ook wel eens wat gezegd tegen me ouders waar ik later heel veel spijt van had en toen reageerden ze eigenlijk hetzelfde als Iroh. Ik vond het zo zielig.
En Azula's gone crazy 
Enenen,,, AANG MAAK HEM AF! Zo zat ik dus en toen was het bijna zover en dat doet hij het niet, maar dan doet hij iets wat nog cooler is. Hij pakt zijn bending af. Dat had ik niet zien aankomen. SUPER!!!
Ik edit later mijn bericht wel XDD [/selecteer] |
EDIT: En ik bedoelde natuurlijk dat Zuko Iroh weer terug zag =.= Ik hyperde vast nog teveel  |
HPF and us <3
Forever in our hearts!
Laatst aangepast door Jessica. op Wo Aug 20, 2008 20:31; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Malou
Unspeakable

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 13, 2008 11:15 |
 |
Goed nieuws voor de Nederlandse kijkers: Nick NL gaat in het najaar verder met A:TLA.
En hopelijk zien de speelgoedwinkels dan eindelijk weer in dat atla merch wel degelijk goed verkoopt en zetten ze het terug in de schappen. >O |
  |
 |
xTophFan
1e jaars

Verdiend:
9 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 04, 2008 10:25 |
 |
Vanaf 7 September elke zondag om half 10
Nieuwe afleveringen van Avatar