Auteur |
Bericht |
Star
3e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 22, 2007 11:28 |
 |
Ik heb gisteren de Shrek-Kerst-Special gezien op rtl4. Hij was echt kei grappig Het verhaal begon met Donkey die zei: ''Hey Shrek, nog 151 dagen tot kerstmis'' Hij zei het echt heel droog en ik lag helemaal dubbel. Toen ging het verhaal verder op kerstavond en Shrek wist niet hoe je kerstmis moest vieren. Dus hij haalde een boek bij de bieb: ''Kerstmis voor sukkels'' En hij probeerde er een leuke kerst van te maken samen met Fiona en de kindjes. Maar dat ging natuurlijk helemaal mis..
Ik vond hem echt hilarisch, ik lach de hele tijd dubbel bij alle opmerkingen van Donkey. Ik heb de film die erna kwam niet gekeken, want die heb ik al té vaak gezien xD |
_________________ [i]Ravenclaw |
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 22, 2007 12:26 |
 |
Wat ik zo goed vind aan de Shrek films is dat hij echt voor alle leeftijden geschikt is. Er zit heel wat subtiele humor is, maar geen grove/sexuele humor, zo dat hij voor jong en oud goed te bekijken is. Het is denk ik tot nu toe de beste animatiefilm die er is gemaakt. Ik moet trouwens wel nog steeds een keer het derde deel kijken. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
Carla
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 23, 2007 12:06 |
 |
Ik heb de Kerst Special ook gezien. Echt geweldig! Ik heb heel erg genoten van Shrek en Donkey. Ik vond de subtiele hints naar andere films ook echt geweldig. De muziek klopte ook precies (ik heb echt veel herkend, zoals Because I can van de Moulin Rouge). Ik vond de humor weer echt leuk net als het filmpje zelf (ze worden echt steeds beter aan animatie). Nogmaals een aanrader! Ik heb nog wel een vraag, staat deze special ook op de derde dvd? Want anders moet ik er even een dvd van branden denk ik. |
|
|
  |
 |
|
| |