Auteur |
Bericht |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 16, 2007 17:38 |
 |
Ik huil nogal snel bij films.
Mijn laatste film waarbij ik moest huilen was: Untamed Heart met Christian Slater (voor degene die niet wten wie dat is, maar wel Alan Rickman freak zijn en Robin Hood heeft gezien het is Will Scarlet). Zo zielig op het einde! |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
Mariky
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
405 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 16, 2007 19:32 |
 |
Vuurbeker schreef: | Ik huil niet snel bij films, maar die ene keer.. Het was zo erg..
Ik heb gewoon beginnen huilen omdat iemand zijn volleybal kwijt was
Het was echt.. emotioneel erg. De Volleybal was een vriend van iemand die verloren was op een eiland. Toen hij de kans kreeg om te ontsnappen verloor hij de bal. Ik vond het echt triestig. De Titel van de film ben ik kwijt, dus als iemand die weet gelieve me die te vertellen
Greetz |
I know, vere old post, maar ik weet welke film dat is Cast Away. Zelf heb ik de film ook gezien en vond dat stuk ook heel zielig. Het klinkt misschien heel raar als je zegt dat je bijna moest huilen om een volleybal die weg was, maar dat ding was wel emotioneel voor die man. Erg mooie film en dat was echt een zielig stukje, inderdaad.
Verder heb ik ook best vaak dat ik moet huilen bij films. Bijvoorbeeld bij Raise Your Voice. Dat was echt heel zielig. En de eerste keer toen ik de Titanic keek was het ook '.' En ook bij Step Up moest ik bijna huilen ^^' Ik schaam me er soms wel voor en dan probeer ik het tegen te houden, maar dat lukt meestal niet.
Verder heb ik het niet vaak bij boeken, maar ik had het wel bij Achtste Groeper Huilen Niet, Radeloos en nog een aantal boeken. Die waren gewoon te zielig dat je er gewoon echt betraande ogen en een brok in je keel van kreeg '.' |
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 16, 2007 21:55 |
 |
Cast away>> Yep, ook gehuilt bij de volleybal. De bal had zelfs een naam: Wilson. Tom hanks acteerd daar zoo goed dat je gewoon moet huilen omdat hij zijn volleybal kwijt is Maar het is wel een goede film.
De film Robinson Cruseo, een soort van Cast Awway, daar heb ik ook zo om moeten huilen, kwam echt niet meer bij. Zit je daar in je kamer te janken, mjah...
Wat andere films waar ik bij moest huilen:
-Edward Scissorhands,
-Lion King,
-Robin Hood, prince of thieves(Yep, verklaar me voor gek, maar ik moest huilen toen de Sherrif of Nottingham zijn neefje doodstak),
-Tarzan,
-King Kong
-Kronieken van Narnia
En nog wel veeeel meer
xD  |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
DracoZwaderaar
Dreuzel

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 19, 2007 16:34 |
 |
Ik moest 1 keer huilen bij een film. Dat was bij de Titanic.
Ik vond het heel erg toen ze zonken  |
|
|
  |
 |
*[B]aukie*
1e jaars

Verdiend:
37 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 19, 2007 16:46 |
 |
Ik huil wel eens bij films.. Hoewel je het niet echt huilen kunt noemen, meer een traantje wegpinken Vooral als in een film iemand afscheid moet nemen of als er iemand dood gaat en dat dan zo'n hele dramatische scene is..  |
_________________ You're not alone
No matter what they told you you're not alone
I'll be right beside you forevermore
*Amy Lee-Evanescence* |
|
  |
 |
eva(nna)
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
147 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 19, 2007 16:52 |
 |
huilen bij films doe ik echt nooit, er zijn natuurlijk scenes die wat emotioneler dan andere zijn maar er zal nooit een traantje vallen.
en als ik voor een scene moest huilen was het wel een kind dat haar moeder kwijt is ofzo. |
_________________ Never forget, never forgive..
sweeney todd XD |
|
  |
 |
kellydfelaat
1e jaars

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 27, 2007 20:05 |
 |
Ik ben nogal gevoelig voor liefdesfilms waarin de geliefde dood gaat dus laat ik wel regelmatig een traantje maar heus niet bij alle films misschien 1 film op 20 natuurlijk liet ik een traantje bij de grote weenklassieker : titanic |
|
|
  |
 |
Saaki
1e jaars

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 02, 2007 22:21 |
 |
Ik huil bijna nooit bij films, in tegenstelling tot mijn moeder die ongeveer bij elke film huilt (ik bedoel dan ook echt bijna alles), aleen als een film echt heel zielig is, bijvoorbeeld Titanic, nou, dan moet ik ook echt wel een traantje wegpinken! |
_________________ *Is nieuw hier* |
|
  |
 |
Hermione
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
298 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 03, 2007 10:20 |
 |
Omg, ik heb eergisteren ofzo Pearl Harbor gezien. xOO
Enorm zielige film, vond ik.
De tranen sprongen zo ongeveer in m'n ogen toen ze het lijk van Betty vonden en Danny dood ging. [Maar misschien was dat omdat ik al drie uur voor het scherm zat ofzo].
Ik vond het een hele lieve film...xD Maar ergens ook wel enorm zielig, want als je weet dat het allemaal écht gebeurd is... |
_________________ When the rain starts to pour <3 |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 03, 2007 14:21 |
 |
Ik zeker wel. Ik ben heel emotioneel, en bij films vloeien de tranen al snel. Gister nog bij brokeback mountain en bij harry potter 5 ga ik het helemaal niet droog houden. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
pirateshpfan
Dreuzel

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 03, 2007 15:54 |
 |
Ik huil eigenlijk nauwelijks bij films Maar ik was ook niet gevoelig voor emotionele scenes tot begin 2007 (toen werd ik 13) . Bij PotC 3 had ik trouwens wel een lastige brok in me keel
Ik heb van LotR alleen 1 en 2 (gisteren ) gezien. Wat is er zo zielig aan het eind dan? (ik kan tegen spoilers) |
|
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 03, 2007 16:34 |
 |
Ik heb daarnet nog vresleijk gehuild. Om de film My Girl
Dat ging over:
Vada is geobsedeerd door de dood. Haar moeder is jaren geleden overleden en haar vader is begrafenisondernemer. Vada is bevriend met Thomas, die allergisch is voor zowat alles. Hij is de enige die haar vreemde kuren begrijpt. Als haar vader de vlotte Shelly in dienst neemt en verliefd op haar wordt, doet Vada er alles aan om de relatie te verbreken.
 |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
MissHermiej
1e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 03, 2007 19:22 |
 |
My Girl.
Ik heb het er al eerder in dit topic ook over gehad, en dat is inderdaad heel erg zielig. Ik heb die film denk ik... 6 jaar geleden ofzo gezien, toen ik 8 was, maar als ik 'm nu zou kijken zou ik er zo weer om moeten huilen.
Verder heb ik pas (voor de tweede keer) de Tweeling gekeken, tijdens Nederlands. Op het einde kon de hele klas toen ook genieten van mijn gesnotter... Maar ik kon het echt niet meer houden, toen Anna dood was. Het zinnetje dat me echt bij is gebleven is als er een mevrouw aan Lotte vraagt wie die dode vrouw is, en dat Lotte, die eerst niks meer van haar zus wilde weten, dan zegt: "Dat is Anna. Mijn tweelingzusje."
Ik zag trouwens dat er ook iemand huilde bij bepaalde boeken.. Is daar geen apart topic voor? Daar zouden sommige mensen (ik denk niet alleen aan mijzelf ) misschien ook wel aardig wat kunnen posten... |
 |
Lady_Radcliffe
2e jaars

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 03, 2007 20:20 |
 |
Ik moest laatst huilen bij de film " The Hurricane"
In een bar schieten twee mannen zonder aanleiding drie bezoekers dood en vluchten. Een foute agent die de Amerikaanse held Rubin 'Hurricane' Carter al haat sinds hij klein was, arresteert de bokser op verdenking van de moorden. The Hurricane is onschuldig, maar hij heeft geen schijn van kans in de rechtszaal: hij gaat levenslang de gevangenis in. Duizenden mensen eisen zijn vrijlating, maar niets helpt. Na jaren onschuldig achter de tralies en met alle hoop vervlogen, komt een jongen in actie voor zijn vrijlating.
Het is gewoon een hele mooie film. We keken hem in de klas en zelfs de meest drukke kinderen waren allemaal van "Wow"
xxxLady_R |
|
|
  |
 |
Faunaat
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
443 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 04, 2007 9:41 |
 |
Ik huilde vroeger nooit bij (teken)films. Ik heb echt maar een keer gehad dat ik echt moeite moest doen om niet te huilen en dat was bij A Goofy Movie, tijdens dat stuk dat Max boos bij zijn vader wegliep en Goofy dus verdrietig achterbleef. Althans zo ging het volgens mij. ^^"
Ik merk de laatste tijd wel vaker dat ik een brok in mijn keel krijg tijdens een verdrietige gebeurtenis uit een manga of anime.
Oh, en ook toen Cedric doodging in Harry Potter and the Goblet of Fire. Toen had ik het ook wel even moeilijk. |
  |
 |
|