Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Muziek: Tokio Hotel Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 54 Sikkels

Pumpkinsoup is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mei 04, 2008 19:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb een schijthekel aan Tokio Hotel. Ik vind het echt weer een van de velen wannabe scene bandjes, die denken dat ze heel origineel zijn met hun liedjes etc. en zichzelf als rock/emo bestempelen en denken dat ze vet scene zijn enzeau.

Bill is net een meisje (sorry als ik iemand beledig, maar met zulk haar vraag je erom) en ik vind eigenlijk dat hij helemaal geen goede stem heeft. Hij klinkt ook echt als een meisje. Verder vind ik het meer pop als rock en ik weet zeker dat 90% van de fans allemaal van die schreeuwende "scene" meisjes zijn van 12 jaar, die denken dat ze hartstikke alto zijn enzo.

Maar dat is mijn mening xD.

Edward Cullen: You don’t realize how incredibly breakable you are.
I can never, never afford to lose any kind of control when I’m with you.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Josse
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Verdiend: 0 Sikkels

Josse is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mei 04, 2008 22:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Pumpkinsoup schreef:
Bill is net een meisje (sorry als ik iemand beledig, maar met zulk haar vraag je erom) en ik vind eigenlijk dat hij helemaal geen goede stem heeft.

Daar heb je gelijk in, hij lijkt op een meisje en een opperbeste stem heeft hij ook niet. (Al zou dat ook met zijn cyste te maken kunnen hebben gehad...)

Pumpkinsoup schreef:
Hij klinkt ook echt als een meisje.

Dat is alleen zo op het studioalbum "Schrei", als je wat meer wist over de band voor je ons met je commentaar verlichtte, had je geweten dat dit is omdat hij toen maar 15 was en simpelweg de baard nog niet in de keel had.

Pumpkinsoup schreef:
Ik vind het echt weer een van de velen wannabe scene bandjes, die denken dat ze heel origineel zijn met hun liedjes etc.

Gelukkig denkt Rolling Stone (yep, the one and only!) daar anders over:

Rolling Stone schreef:
Rolling Stone
May 15, 2008

Impish German glam rocker pummels world of sad teenagers into submission

IT’S OFFICIAL: These guys are the greatest German bubblebum-neo-glam-goth-emo boy band. Ever. On their English-language debut (they’re already huge in Deutschland), the four fresh-faced lads from Magdeburg unveil a genre-and gender-bending act that justifies superlatives. Much of the credit goes to lead singer Bill Kaulitz, an 18-year-old androgyne whose stupendous electro-shock hairdo stands a good six inches taller than Tina Turner’s Eighties coif. Kaulitz is a technically limited vocalist, but he has the charisma of a natural frontman, delivering both yowling rockers (“Scream”) and sentimental ballads (the acoustic weeper “By Your Side”) with an audible twinkle in his eye that suggests he’s not entirely serious. (His dodgy English diction – he pronounces the word “eyes” like “ice” – adds to the charm.) The taut power-trio arrangements mix the whisper-to-a-scream dynamics of post-grunge with glam-rock chords and a big dollop of emo’s teen psychodrama. (“Ready, Set, Go!” has already soudtracked and angsty scene on The Hills.) And then there’s “Love Is Dead,” which sounds like a lost Eighties hair-metal chestnut. With some strategically applied spandex, Kaulitz could become the rock god Bret Michaels always wanted to be.

Yay! Als Rolling freaking Stone zo over je schrijft, dat is gewoon wat je als band naar smacht. Dit is heerlijk. O ik voel me o zo heppie deze dag.
(18 jaar, niet-scene, wel alto, niet geilend op Bill of anderen, wel gillend.)

The show must go on my moonlight

MiYuvi
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 54 Sikkels

Pumpkinsoup is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mei 05, 2008 21:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Citaat:
Daar heb je gelijk in, hij lijkt op een meisje en een opperbeste stem heeft hij ook niet. (Al zou dat ook met zijn cyste te maken kunnen hebben gehad...)

Misschien kan dat voor jou met zijn cyste te maken hebben, maar ik vind het gewoon niet klinken. Verschil van smaak, kan het ook niet helpen.

Citaat:
Dat is alleen zo op het studioalbum "Schrei", als je wat meer wist over de band voor je ons met je commentaar verlichtte, had je geweten dat dit is omdat hij toen maar 15 was en simpelweg de baard nog niet in de keel had.

Laat ik het je zo vertellen, ik wil niks meer weten van de band. Ik heb wel meerdere nummers gehoord van ze en niet alleen van het studioalbum Schrei, maar ik houd gewoon niet van zijn stem en ik vind dat hij echt een hoge stem heeft (zie: meisje). En ik mag jullie best met mijn commentaar verlichten, aangezien dit topic daar voor bedoeld is.

Citaat:
Gelukkig denkt Rolling Stone (yep, the one and only!) daar anders over:

Gelukkig is Rolling Stone dan ook echt waaaaaaaaaaaaaaaay geweldig ofzo op beoordelen van muziek. Wat hun opschrijven zijn meningen. Just like ours. Ik vind Tokio Hotel minder prettig, jij vindt het leuk, de Rolling Stone ook. Maar er zijn genoeg andere muziekkenners/liefhebbers die het ook minder prettig vinden. En het blijft wannabe emo/scene.

Citaat:
Yay! Als Rolling freaking Stone zo over je schrijft, dat is gewoon wat je als band naar smacht. Dit is heerlijk. O ik voel me o zo heppie deze dag.
(18 jaar, niet-scene, wel alto, niet geilend op Bill of anderen, wel gillend.)

"99%".

Edward Cullen: You don’t realize how incredibly breakable you are.
I can never, never afford to lose any kind of control when I’m with you.
jona
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 23 Sikkels

jona is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Mei 07, 2008 20:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

th is echt rot he hun look ook al iedereen dacht dat da mijsjes waren en dan hun stemmen ze spelen ook beroerd en hun live optredens spelen ze ni echt

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 20 Sikkels

Annick is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 08, 2008 12:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Tokio Hotel, ja, ik ben er nu al meer dan 1,5 jaar fan van en ik vind ze nog steeds goed. Ik hou van hun muziek en zij zelf. Ook al ben ik fan, ik vind ook dat Bill, de zanger dus, zo zijn vrouwelijke trekjes heeft.
Als mensen ze haten, oké, dan haat je ze, jou mening. Daar heb ik geen problemen mee, maar mensen die ze dan dood wensen vind ik echt sneu, zoiets doe je gewoon niet ookal haat je hem/haar.

Josse
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

BerichtGeplaatst: Do Mei 08, 2008 13:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

jona schreef:
th is echt rot he hun look ook al iedereen dacht dat da * mijsjes * waren en dan hun stemmen ze spelen ook beroerd en hun live optredens spelen ze ni * echt

da = dat
mijsjes = meisjes
ni = niet
Ten minste, ik neem aan dat je dat bedoeld.
Ik ga verder niet eens reageren op je bericht, het is nog faker dan de vermeende neppe optredens van Tokio Hotel. (Moet ik nog uitleggen dat dat onzin is? ^^')

@ Annick: dat vind ik juist zo leuk aan Bill. :') Al wil ik geloof ik niet weten hoe meneer een rokje draagt. (Inderdaad, dat heeft hij een tijdje geprobeerd, maar dat beviel niet. Thank god.)

Iedere donderdag komt er een TH-tv episode uit, ik vond deze het vermelden wel even waard omdat ze écht beroerd Engels praten. xD OMG, het is echt afschuwelijk. xD
Ik moest trouwens vet janken bij dat stukje over Don't Jump, ik houd het bijna nooit droog met dat liedje. En het kwam nu zo onverwacht, echt stom eigenlijk dat ik dat zo overreagereen. T_T

MiYuvi
Annick
Dreuzel
Dreuzel

BerichtGeplaatst: Do Mei 08, 2008 13:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Josse; Ja, dat vind ik ook leuk aan Bill hoor, het is niet dat ik het stom vind ofzo :'D

& Ik hou van die Episode, alleen versta ik het niet altijd even goed door hun 'geweldige' Engels, maar het is wel leuk, en Gustav zegt iets *hypert*

jona
Dreuzel
Dreuzel

jona is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Mei 08, 2008 15:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

hoe kan het dan dat tijdens een optreden toen hij zijn micro liet vallen hij doorzong
hij heeft zelf toegegeven dat ze optredens faken op mtv

Dreuzel
Dreuzel

BerichtGeplaatst: Do Mei 08, 2008 17:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

jona schreef:
hoe kan het dan dat tijdens een optreden toen hij zijn micro liet vallen hij doorzong
hij heeft zelf toegegeven dat ze optredens faken op mtv

Als dat zo zou zijn had het wel op YouTube gestaan
En heb jij het filmpje?

jona
Dreuzel
Dreuzel

jona is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Mei 08, 2008 17:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

nee je moet maar is zoeken hoor en waarom zouden ze hun flaters op toutube zetten en een fan zou dit ook niet echt doen dus wie kan het dan fillemen meschien op een gewone nieuwssite ofzo of mtv archief
wat zou het nut zijn dat ik lieg Confused

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Cookiiemonster is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Mei 08, 2008 17:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Laten we hier verder maar ophouden.

@Jona & Jossa ; Jullie hebben je mening gegeven, de een vind hen leuk en de ander niet, ik denk niet dat jullie elkaars meningen kunnen veranderen, toch?
Dus hard hoeft het niet te worden xD.

Srr als ik bazig lijk Shocked

Ontopic : Ik vind hun muziek niet zo prettig, het is gewoon mijn stijl niet en daar houd ik het bij.
Maar verder heb ik geen hekel aan hun ofzo, zolang er maar mensen zijn die van die muziek houden zullen zij dat ook doen zeker ^^'?

Very Happy

Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

BerichtGeplaatst: Vr Mei 16, 2008 16:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

@ Cookiie-dinges: dat lijk je wel ja. ^^
@ Jona: whatever.

De Hitkrant had best wel een leuk artikeltje geplaatst over Tokio Hotel, wat ik dus even lekker hier ga plaatsen. (lees: de scans linken.)

Image Image

Ik vond vooral dat stukje over die hagelslag / havermouth op je brood echt lol. xD
En het maakt me niet zo veel uit of het nu een "echt" interview is of niet (gezien de repuatie van de Hitkrant op dit gebied), ik vind het leuk. xD

MiYuvi
The Half-Blood Princess
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 124 Sikkels

The Half-Blood Princess is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Mei 18, 2008 15:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

Eerst vond ik ut wel leuk, maar toen gingen ze ook in het Engels zingen, en nu wordt ut me veel te commercieel. Ik was laatst in Italië, ze verkopen daar zelfs TH onderbroeken ;S

Ik vind ook wel dat Bill wel érg veel op een meisje lijkt. *sorryaandefansdieikbeledig*

'x

The Prince's Tale ('L)

~
River
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 259 Sikkels

River is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mei 18, 2008 15:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb eigelijk helemaal niks met TH. Geen een liedje vind ik leuk. Denk ook niet dat dat ooit zal veranderen. Ik vind ze er ook nogal raar uitzien, die Gustav (?) vind ik nog de normaalste. Dat kapsel van Bill vind ik ook wat raar. Wie heeft nou zo'n kapsel?

Niemand in mijn klas vind ze eigelijk leuk. En als je dat wel vind kijkt iedereen je ook raar aan. Vroeger had ik een vriendin en die was er helemaal fan van, maar volgensmij was dat alleen maar omdat het toen helemaal "hip" was.

Vroeger zat ik ook op een soort forum. En als je dan in het muziek gedeelte kwam, zag je er alleen maar TH topics staan. Nou, daar werd ik echt ziek van. Er zijn toch ook nog andere artiesten die bestaan? Rolling Eyes

Maar oke, ik heb niks tegen TH. Als mensen het leuk vinden om te luisteren. Best! Zolang ze mij er niet mee lastig vallen.

5e jaars
5e jaars

nautic is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mei 23, 2008 11:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

sorry voor de tiokio hotel fans....

maar ik vindt ze dus echt vereeselijk. toen ik ze de 1e keer zag dacht ik dat zanger bill ofziets een meisje was todat een vriendin zij dat het een jonge was. ik ken 1 liedje van hun monsoon ze hadden nog 1 alleen die weeet ik niet meer, maar ik vindt t wel knap van ze dat ze zijn doorgebroken in veel verschillende landen

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp