Auteur |
Bericht |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Do Jun 07, 2007 14:01 |
 |
Shiralee schreef: | Narcissa schreef: | Bij de beste en tofste reden blijft bij mij, dat ze gewoon openlijk toegeven dat Harry Potter boeken/films leuk vinden en er niet over gaan liegen of er voor gaan schuilen. Als je dat gewoon eerlijk zegt ben je in de ogen voor mij pas een goede Freak!, Je hoef niet echt elke keer verkleed of alle nieuws uit je hoofd te kennen of wat dan ook. Maar dat je het gewoon laat blijken dat je het tof vind. Heel belangrijk^^ |
Voor mij ligt het toch net anders, als je onzeker bent en iedereen er niet van houd denk je er toch net anders over hoor.
@missme98: Daar zit idd wel wat in, je kan ook gewoon een HPFreak zijn als je alleen de films kijkt, en je er fan van bent of de boeken leest en er fan van bent. Maar iig, het is maar net hoe je het bekijkt. ^^ |
ja oké het kan ook anders liggen, maar het gevoel van lijstjes maken. Zit er niet zo bij me in. Vind het gewoon een belangrijk punt als je toe geeft dat je de boeken leest, je hoef er natuurlijk niet bij te zeggen dat je helemaal stapel gek bent en dat je de kamer vol heb liggen. Maar ik bedoel daar mee als het er op aan komt dat je gewoon lekker laat zien dat je wel de boeken leest en niet als het ware voor schaamt. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Laatst aangepast door Narcissa op Do Jun 07, 2007 14:11; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 07, 2007 14:07 |
 |
Ik vind ook dat je een echte hp freak bent als je er voor durft uit te komen en je niet schaamt. Iedereen, behalve dan degene waar ik niet véél mee omga, weten dat ik gek ben van HP en ze weten ook dat ik er posters van heb... maakt mij niet uit...
Ik vind het zelf wel irritant als iemand de hele tijd zit te vertellen hoe ''leuk'' iets wel niet is, dus ik praat er alleen over als iemand anders er over begint, maar dan kan ik niet meer stoppen
Een vriend van mij vind HP erg leuk en dat weet ook iedereen. Alleen me beste vriendin weet dat ik hier actief ben, maar ik schaam me erop zich niet voor, ik weet alleen dat ze me er mee gaan plagen. Niet pesten...plagen, maarja... |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
Narcissa

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Do Jun 07, 2007 14:14 |
 |
Miss Raddy schreef: | Ik vind ook dat je een echte hp freak bent als je er voor durft uit te komen en je niet schaamt. Iedereen, behalve dan degene waar ik niet véél mee omga, weten dat ik gek ben van HP en ze weten ook dat ik er posters van heb... maakt mij niet uit...
Ik vind het zelf wel irritant als iemand de hele tijd zit te vertellen hoe ''leuk'' iets wel niet is, dus ik praat er alleen over als iemand anders er over begint, maar dan kan ik niet meer stoppen
Een vriend van mij vind HP erg leuk en dat weet ook iedereen. Alleen me beste vriendin weet dat ik hier actief ben, maar ik schaam me erop zich niet voor, ik weet alleen dat ze me er mee gaan plagen. Niet pesten...plagen, maarja... |
Er zullen altijd wel mensen zijn die je daarop willen plagen en misschien ook wel zal pesten. Dat heb ik jaren geleden ook mee gemaakt. Nauwja het was niet leuk maar je wist wel werkelijk je vrienden waren. En ja ik begin er zelf ook alleen over als het er op aan komt. Dat zullen de meesten wel doen. Het lijkt me sterk dat er een hoop mensen hier zullen zijn die 24 uur perdag het rond gaan schreeuwen |
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
ikea
Dreuzel

Verdiend:
29 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 07, 2007 18:13 |
 |
* Op elke moeilijk Harry Potter vraag antwoord kunnen geven
* Alle boeken meer dan 3 keer hebben gelezen
* Alle films meer dan 5 keer hebben gezien
* Alle films in de bios hebben gezien |
_________________ Emma Watson Fan |
|
  |
 |
Annaaa
5e jaars

Verdiend:
198 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 07, 2007 18:19 |
 |
Dat je de boeken hebt gelezen, de films gezien hebt, en dat je er gewoon over nádenkt.
Maar over film kijken. ik weet het niet. Ik vind niet dat je geen echte HPfreak bend als je ze niet allemaal vaal gezien hebt.
ik heb ze allemaal maar 2 of 3 keer gezien.
Ik ben namelijk niet een enorme fan van de films. ik houd heel erg veel van de boeken, dat wel. Maar ik vind HP infeite meer boek dan film. |
_________________ That baby all I need,
in darkness you're all I see
It's justtoo much. |
|
  |
 |
Narcissa

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 07, 2007 19:08 |
 |
ikea schreef: | * Op elke moeilijk Harry Potter vraag antwoord kunnen geven
* Alle boeken meer dan 3 keer hebben gelezen
* Alle films meer dan 5 keer hebben gezien
* Alle films in de bios hebben gezien |
Ohh..en bedankt Ik heb de 3de film niet meer dan 5 keer gezien en de eerste twee films heb ik ook niet in de bioscoop gezien. Ben ik blij dat het over algemeen iedereen zijn eigen mening is hoe als freak moet..anders was ik geen freak  |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 07, 2007 19:29 |
 |
Ja, ik vind dat je er ook voor moet uitkomen en eerlijk gezegd irriteer ik me een beetje aan de lijstjes. Ik heb alleen 3 en 4 in de bioscoop gezien, en ik hoop toch dat ik wel een freak ben. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 07, 2007 19:56 |
 |
Wat ik onder een HP Freak versta is het volgende:
De Boeken hebben gelezen.
De Films hebben gezien.
En er voor durven uit te komen. |
Laatst aangepast door Kevin. op Zo Aug 12, 2007 18:18; in totaal 2 keer bewerkt |
|
  |
 |
Hoepkoen
1e jaars

Verdiend:
25 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 12, 2007 9:11 |
 |
Wat ik vind als je HP Freak bent:
- Boeken hebben gelezen (ik heb ze allemaal ontzettend vaak gelezen )
- Films hebben gezien
- Op de eerst dag als er een boek uitkomt daar gaan staan om het boek te kopen  |
_________________ "Hello, Harry", said Sirius grimly, "I see you've met my mother."
- Harry Potter Puppet Pals - |
|
  |
 |
Narcissa

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 12, 2007 10:49 |
 |
Hoepkoen schreef: | Wat ik vind als je HP Freak bent:
- Boeken hebben gelezen (ik heb ze allemaal ontzettend vaak gelezen )
- Films hebben gezien
- Op de eerst dag als er een boek uitkomt daar gaan staan om het boek te kopen  |
Bij de laaste punt ben ik niet zo zeer met je eens. Ik zal het eerder hebben geschreven "Zo gouw het boek uit, het zo snel mogelijk gaan halen" Bij veel mensen lukt het de eerste dag niet. Maargoed ik snap welw at je bedoeld. |
|
  |
 |
Master of Magic
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 12, 2007 18:17 |
 |
Oké, wat ik versta onder een HPFreak:
1. De boeken goed kennen
2. De films goed kennen
3. Een stukje merchandise hebben
4. Iedere dag iets doen dat met HP te maken heeft
5. En zoals boven al genoemd is; Er voor durft uit te komen
Dat was het zo wel ongeveer ^^ |
 |
magic@home
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 12, 2007 19:26 |
 |
Hmm een Hpfreak?! Ik denk dat je kan spreken van een freak als iemand iedere dag met Harry potter bezig is en dan bedoel ik niet alleen met de films kijken en de boeken lezen, maar ook met dingen erom heen. |
|
  |
 |
Filister
5e jaars

Verdiend:
64 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 19, 2008 14:23 |
 |
Een echte freaky
Heeft alle boeken (In het NL! Engels hoeft niet per se)
Heeft elke film al gezien (Behalve 6 en 7 deel 1 en 7 deel 2, want die zijn nog niet uit )
Kent minimaal 5 spreuken uit zijn hoofd
Vind Rowling een goede schrijfster  |
_________________ Proud to be a Hufflepuff! |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 19, 2008 20:37 |
 |
Volgens mij heb ik hier nog nooit gereageert.
Als je het hebt over een "freak" dan heb ik het over een obsessed iemand en niet zomaar over een fan. Want alle fans die hebben de boeken allemaal wel gelezen en de films. Dan ben je dus gewoon in mijn ogen een fan en niet een "freak". Ik vind namelijk een definitie van freak gewoon dat je er bijna obsessief mee bezig bent. dus:
>> Alle boeken hebben gelezen en thuis hebben.
>> Alle films hebben gezien en thuis hebben
>> Sowieso redelijk actief zijn op 1 HP fansite
>> Dus eigenlijk de actualiteiten rond HP weten. Wanneer de nieuwe film uitkomt bijvoorbeeld.
>> Sowieso een paar merchandise dingen hebben
>> In het dagelijkse leven ook aan HP denken. Als je bijvoorbeeld iemand ziet die ook slank,groene ogen en zwart haar met een bril heeft dat je dan aan Harry denkt ofzo.
>> Er voor uit durven te komen vond ik ook wel een goede voor een HPFreak. Iemand dus die er niet voor schaamt. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
lunatje123
Dreuzel

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 19, 2008 21:48 |
 |
ik denk dat ge gewoon alle boeken heb moeten gelezen en alle films gezien elke dag op het harry potter forum doorbrengen en met veel nieuwschierigheid naar de volgende film uit kijke en gewoon helemaal verslaafd zijn XD |
|
|
  |
 |
|