Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Vragenlijst HPForum! Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
astroman
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 22 Sikkels

astroman is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Feb 28, 2007 17:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over het Forum:

1. Hoe vaak kom je op het forum?
paar keer per dag
2. Waar ken je dit forum van?
via internet gevonden
3. Wat is je favoriete onderdeel op het forum?
discussies over de boeken
4. Ben je tevreden over de verschillende boarden waar je kunt discussieren of mis je iets?
ik vind het prima zo
5. Vind je dat er nog een ander onderwerpen-board moet komen?
nee hoor

Over de Organisatie:

1. Wat vind je van de regels die op dit forum gelden?
prima
2. Wat vind je van de crew? Heb je opmerkingen of tips?
prima crew
3. Wat vind je van de manier waarop je vragen kunt stellen aan de Crew over het forum?
zal best goed zijn, heb nog geen vraag geteld eigenlijk Razz

Over de HP Sectie:

1. Neem je vaak een kijkje in de HP-sectie? Waarom wel of niet?
ja best wel vaak, gewoon leuk
2. Wat vind je het interessants in deze sectie? (films, boeken, merchandise enz.) Waarom vind je dat?
de boeken, ben benieuwd at anderen vinden over de verschillende onderwerpen en kan ook mijn mening geven
3. Is de scheiding tussen ‘de boeken’ en ‘algemeen’ duidelijk genoeg? Of overlappen deze teveel?
t is best wel duidelijk
4. Wat vind je van de hoeveelheid webspelletjes die er zijn?
beetje overdreven

Over de NON HP Sectie:

1. Ben je tevreden over de hoeveelheid NON HP op dit forum?
ja
2. Vind je de overlapping van Overige/Serieus een goede combinatie?
ja
3. Als je gebruik maakt van het 15+ Board kun je deze vraag beantwoorden: Vind je dat het 15+ board nuttig is en bevalt de keuze voor de leeftijd van 15+?-

Over Freakzone:

1. Doe je mee met een of meerdere RPG’s? Waarom wel/niet?
-
2. Wat vind je van het huidige systeem in de RPG sectie? (aanvragen, sollicitatietopic, sluiten na 2 weken wanneer niet actief)
-
3. Wat vind je van het systeem dat er een reactie topic is bij de Fan Fic?
goed, wel slim bedacht
4. Kom je welleens in het Engelse Board? Van vind je dat daar verbeterd kan worden?
nee, k kom er niet

Over Zweinstein:

1. Ben je lid van een afdeling?
ja, griffoendor Very Happy
2. Post je welleens in de Leerlingenkamers?
jup
3. Hoe kunnen we volgens jou de Boards van de LLkamers aantrekkelijker maken?
-
4. Volg je lessen en/of geef je zelf les? Wat zou je daar veranderd willen zien? Is het aanmeldtopic duidelijk?
volg/geef geen lessen

Over Zwerkbal:

1. Vind je het een leuk spel? Doe je zelf mee of ben je supporter?
-
2. Hoe zouden we Zwerkbal aantrekkelijker kunnen maken?
-

"Love All, Serve All"

Laatst aangepast door astroman op Zo Apr 08, 2007 19:14; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
Carla
Oude Forumnaam: Nederlandse Hermelien Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Carla is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Apr 08, 2007 15:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over het Forum:

1. Hoe vaak kom je op het forum? De laatste tijd best vaak.
2. Waar ken je dit forum van? Van Harrypotterfreakz.nl
3. Wat is je favoriete onderdeel op het forum? de boeken
4. Ben je tevreden over de verschillende boarden waar je kunt discussieren of mis je iets? ik mis op dit moment niets
5. Vind je dat er nog een ander onderwerpen-board moet komen? dat hoeft van mij niet

Over de Organisatie:

1. Wat vind je van de regels die op dit forum gelden? goed
2. Wat vind je van de crew? Heb je opmerkingen of tips? ik heb nu geen opmerkingen.
3. Wat vind je van de manier waarop je vragen kunt stellen aan de Crew over het forum? goed

Over de HP Sectie:

1. Neem je vaak een kijkje in de HP-sectie? Waarom wel of niet? natuurlijk, daar gaat het mij om
2. Wat vind je het interessants in deze sectie? (films, boeken, merchandise enz.) Waarom vind je dat? boeken, omdat ik vooral kom voor het discussiëren over theoriën Films is ook heel interessant met al die nieuwe foto's en filmpjes.
3. Is de scheiding tussen ‘de boeken’ en ‘algemeen’ duidelijk genoeg? Of overlappen deze teveel? ze overlappen, maar ik vind de scheiding goed genoeg
4. Wat vind je van de hoeveelheid webspelletjes die er zijn? ik speel ze nooit, dus ik ga ervan uit dat het een goede hoeveelheid is.

Over de NON HP Sectie:

1. Ben je tevreden over de hoeveelheid NON HP op dit forum? ja
2. Vind je de overlapping van Overige/Serieus een goede combinatie? ja, want er moet toch wel een serieuze plaats zijn hier.
3. Als je gebruik maakt van het 15+ Board kun je deze vraag beantwoorden: Vind je dat het 15+ board nuttig is en bevalt de keuze voor de leeftijd van 15+? daar ben ik nog niet geweest

Over Freakzone:

1. Doe je mee met een of meerdere RPG’s? Waarom wel/niet? nee, omdat ik niet zo heel veel tijd heb om eraan mee te doen
2. Wat vind je van het huidige systeem in de RPG sectie? (aanvragen, sollicitatietopic, sluiten na 2 weken wanneer niet actief) geen mening
3. Wat vind je van het systeem dat er een reactie topic is bij de Fan Fic? goed
4. Kom je welleens in het Engelse Board? Van vind je dat daar verbeterd kan worden? ik ben er geweest, maar er is daar voor mij te weinig leven in de brouwerij. Ik heb liever een forum waar iedere dag iets op veranderd. Ik weet niet wat daar veranderd kan worden, omdat onze hoofdtaal hier nu eenmaal nederlands is.

Over Zweinstein:

1. Ben je lid van een afdeling? ik ben lid van Griffoendor.
2. Post je welleens in de Leerlingenkamers? ja
3. Hoe kunnen we volgens jou de Boards van de LLkamers aantrekkelijker maken? Dat weet ik nu nog niet.
4. Volg je lessen en/of geef je zelf les? Wat zou je daar veranderd willen zien? Is het aanmeldtopic duidelijk? nee, er hoeft voor mij niets veranderd te worden. Het aanmeldtopic is duidelijk. Alleen kan er misschien bij dat je geen reactie krijgt, maar op een gegeven moment in de leerlingenkamer kan, want dat had ik verkeerd begrepen. Als het niet al te veel werk kost, is het misschien handig een pb te sturen dat je in je leerlingenkamer kan.

Over Zwerkbal:

1. Vind je het een leuk spel? Doe je zelf mee of ben je supporter? ik vind het een leuk spel in de boeken, maar ik heb het hier nog niet gedaan.
2. Hoe zouden we Zwerkbal aantrekkelijker kunnen maken? geen mening

Laatst aangepast door Carla op Zo Apr 22, 2007 10:06; in totaal 1 keer bewerkt
Hummol
Oude Forumnaam: HPwurm Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 424 Sikkels

Hummol is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Apr 08, 2007 17:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over Zwerkbal:

Ik heb het nu nog steeds niet meegemaakt en wil dat juist heel graag, dus ik ga het de volgende keer zeker supporten. Verder lijkt het me erg leuk en in de boeken is het natuurlijk helemaal top. Het enige probleem is dat het Gryff. board nu een beetje 'dood' is en [maar daar kom ik op bij de volgende vraag]...
Naar mijn idee zouden jullie het wat duidelijker kunnen maken door het een paar dagen van te voren aan te geven [bv. in die balk onder het logo van HPF] en er dus voor zorgen dat er meerdere mensen online zijn en er van weten. Eigenlijk dus er wat meer commotie van maken. Wat meer aanmoediging etc. Misschien een idee? Ik wil wel helpen als het nodig is.

I'm with you so far..

xD
Alek
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Alek is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Apr 22, 2007 8:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over het Forum:

Zo'n 5 dagen per week.
Van mijn zus.
Het onderdeel films, nu HP5 eraan komt. Anders algemeen/boeken
4. Ben je tevreden over de verschillende boarden waar je kunt discussieren of mis je iets?
Tot nu toe mis ik nog niets.
Nee.

Over de Organisatie:

In orde, behalve dat je 100 posts nodig hebt om leerkracht te worden Very Happy. Maar ik heb al bijna 100 posts, dus dat is ook oké Wink
Goed, ik heb momenteel geen opmerkingen of tips.
3. Wat vind je van de manier waarop je vragen kunt stellen aan de Crew over het forum?
Misschien moet dat nog wat duidelijker gemaakt worden, ik vond het niet meteen.

Over de HP Sectie:

Natuurlijk, lijkt me logisch, het is nu eenmaal een hp-site.
2. Wat vind je het interessants in deze sectie? (films, boeken, merchandise enz.) Waarom vind je dat?
Al eerder gezegd, namelijk films, omdat HP5 er bijna aan komt.
3. Is de scheiding tussen ‘de boeken’ en ‘algemeen’ duidelijk genoeg? Of overlappen deze teveel?
Meestal overlappen ze elkaar teveel.
In orde.

Over de NON HP Sectie:

Ja, ook al kom ik er bijna nooit op.
Misschien kan er ook Overige/Onserieus komen Razz
3. Als je gebruik maakt van het 15+ Board kun je deze vraag beantwoorden: Vind je dat het 15+ board nuttig is en bevalt de keuze voor de leeftijd van 15+?
Ik ben er nog maar 13 Smile

Over Freakzone:

Nee, doe ik gewoon niet graag.
2. Wat vind je van het huidige systeem in de RPG sectie? (aanvragen, sollicitatietopic, sluiten na 2 weken wanneer niet actief)
Maakt mij niet uit, ik kom er toch niet op.
Handig, anders worden alle verhalen een rommeltje.
4. Kom je welleens in het Engelse Board? Van vind je dat daar verbeterd kan worden?
Ik kom er nooit.

Over Zweinstein:

Ja, Zwadderich.
Af en toe.
Geen idee.
4. Volg je lessen en/of geef je zelf les? Wat zou je daar veranderd willen zien? Is het aanmeldtopic duidelijk?
Ik volg één les en als ik 100 posts heb ga ik ook een les geven. Alles van de lessen is in orde.

Over Zwerkbal:

-
-

onetreehill-fan
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 711 Sikkels

onetreehill-fan is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 31, 2007 15:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over het Forum:

Iedere dag
Google geloof ik
PC-crea
4. Ben je tevreden over de verschillende boarden waar je kunt discussieren of mis je iets? Nope, mis niks
5. Vind je dat er nog een ander onderwerpen-board moet komen? Niet dat ik weet..

Over de Organisatie:

Goed
2. Wat vind je van de crew? Heb je opmerkingen of tips? Goed
3. Wat vind je van de manier waarop je vragen kunt stellen aan de Crew over het forum? Goed

Over de HP Sectie:

Ja voor foto's van de nieuwe film ofzo..
2. Wat vind je het interessants in deze sectie? (films, boeken, merchandise enz.) Waarom vind je dat? Films, omdat de nieuwe bijna uit is!
3. Is de scheiding tussen ‘de boeken’ en ‘algemeen’ duidelijk genoeg? Of overlappen deze teveel? Kom ik weinig tot nooit
4. Wat vind je van de hoeveelheid webspelletjes die er zijn? Speel ik niet

Over de NON HP Sectie:

Yep
2. Vind je de overlapping van Overige/Serieus een goede combinatie? Kom ik niet

Over Zweinstein:

Yep, Ravenclaw!!
2. Post je welleens in de Leerlingenkamers? Af en toe
3. Hoe kunnen we volgens jou de Boards van de LLkamers aantrekkelijker maken? Kzou t niet weten...
4. Volg je lessen en/of geef je zelf les? Wat zou je daar veranderd willen zien? Is het aanmeldtopic duidelijk? Volg geen lessen, teveel schoolwerk..

Miss Und@ztood
Oude Forumnaam: xena Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 593 Sikkels

Miss Und@ztood is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 31, 2007 17:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over het Forum:

1. Hoe vaak kom je op het forum? Ik probeer iedere dag te komen. Soms om de twee dagen.
2. Waar ken je dit forum van? Google
3. Wat is je favoriete onderdeel op het forum? Overige - serieus en Film, muziek en boeken.
4. Ben je tevreden over de verschillende boarden waar je kunt discussieren of mis je iets? Jazeker.
5. Vind je dat er nog een ander onderwerpen-board moet komen? Niet dat ik onmiddelijk weet.

Over de Organisatie:

1. Wat vind je van de regels die op dit forum gelden? Wel goed, je moet immers orde houden.
2. Wat vind je van de crew? Heb je opmerkingen of tips? Goede crew, ik vind dat ze wel ietsje meer rekening met de beginners moeten houden. Niet onmiddelijk het eerste topic dat de beginners openen dicht gooien. ook al bestaat het al. Laat ze wat thuis voelen.
3. Wat vind je van de manier waarop je vragen kunt stellen aan de Crew over het forum? Ik vind dat ze tegen de beginners op het forum wel wat meer uitleg mogen verschaffen.

Over de HP Sectie:

1. Neem je vaak een kijkje in de HP-sectie? Waarom wel of niet? Zeker wel, ik zit hier immers voor HP.
2. Wat vind je het interessants in deze sectie? (films, boeken, merchandise enz.) Waarom vind je dat? Algemeen, films en boeken. Dat heeft het meeste met HP te maken.
3. Is de scheiding tussen ‘de boeken’ en ‘algemeen’ duidelijk genoeg? Of overlappen deze teveel? Neen, die zit wel goed.
4. Wat vind je van de hoeveelheid webspelletjes die er zijn? Meer dan genoeg.

Over de NON HP Sectie:

1. Ben je tevreden over de hoeveelheid NON HP op dit forum? Ja!
2. Vind je de overlapping van Overige/Serieus een goede combinatie? Nog eens ja.
3. Als je gebruik maakt van het 15+ Board kun je deze vraag
beantwoorden: Vind je dat het 15+ board nuttig is en bevalt de keuze voor de leeftijd van 15+?
Nuttig is het wel, zo kunnen we ook eens vrij uit praten over dingen die anders niet gesproken mogen worden. Wel vind ik het een rare leeftijd. 16+ zou veel gebruikelijker zijn geweest. Ook omdat sommige dingen noch "té" zijn voor 15+ers.

Over Freakzone:

1. Doe je mee met een of meerdere RPG’s? Waarom wel/niet? Neen, ik doe het niet zo graag.
2. Wat vind je van het huidige systeem in de RPG sectie?(aanvragen, sollicitatietopic, sluiten na 2 weken wanneer niet actief) Sluiten na twee weken wanneer niet actief vind ik te kort. Een maand zou beter zijn.
3. Wat vind je van het systeem dat er een reactie topic is bij de Fan Fic? Goed.
4. Kom je welleens in het Engelse Board? Wat vind je dat daar verbeterd kan worden? Ik kom er niet zo veel maar voor zover ik weet zit het wel goed.

Over Zweinstein:

1. Ben je lid van een afdeling? Ja, Huffelpuf.
2. Post je welleens in de Leerlingenkamers? Ja.
3. Hoe kunnen we volgens jou de Boards van de LLkamers aantrekkelijker maken? Meer uitleg verschaffen. Of iets bezonders dat een andere afdeling niet heeft.
4. Volg je lessen en/of geef je zelf les?Wat zou je daar veranderd willen zien? Is het aanmeldtopic duidelijk? Ik geef momenteel zelf les. Ik zou het veel beter vinden dat de echte HP lessen en de zelfverzonnen HP lessen in een ander deel van de klaslokalen stonden.

Over Zwerkbal:

1. Vind je het een leuk spel? Doe je zelf mee of ben je supporter? Ja, het is leuk. Ik ben supporter.
2. Hoe zouden we Zwerkbal aantrekkelijker kunnen maken? Meer reclame maken.

De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer.

Laatst aangepast door Miss Und@ztood op Di Nov 27, 2007 6:42; in totaal 1 keer bewerkt
Sterretje
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 121 Sikkels

Sterretje is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Mei 31, 2007 17:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over het Forum:

Elke dag, soms sla ik een dag over wegens tijdgebrek door school.

Ik stuitte erop via internet, omdat ik info zocht over HP.

15+, maar het wisseld altijd. Eerst vond ik fanart het leukste.

Jazeker, goede verdeling. Overzichtelijk en niet te vol maar ook niet te weinig in 1 board.

Nee hoor, houd het maar op kwantiteit.

Over de NON HP Sectie:

3. Als je gebruik maakt van het 15+ Board kun je deze vraag beantwoorden: Vind je dat het 15+ board nuttig is en bevalt de keuze voor de leeftijd van 15+?

Over Zweinstein:

Jazeker, van Griffoendor. Dat pastte toch nog het beste bij mij. Huffelpuf leek mij ook leuk!

Jazeker, in de vakantie veel meer. Nu ben ik weer begonnen met posten, maar andere mensen posten nu ook minder vaak omdat er nu school is.

Het is zo goed hoor!

Geen lessen meer, ik vons het teveel gedoe. Maar jullie moeten het maar zo houden.

Over Zwerkbal:

Ik deed mee, maar was helemaal niet goed erin. Ik was telkens telaat en mijn pc begaf het een paar keer. Supporter lijkt mij beter, maar ik ben gewoon niet geschikt voor Zwerkbal. Wel heel leuk bedacht trouwens!

Tja.. Geen idee.

4e jaars
4e jaars

Justmenofear is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 31, 2007 17:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over het Forum:

1. Hoe vaak kom je op het forum? Iedere dag wel meerdere keren
2. Waar ken je dit forum van? Via... Google dacht ik
3. Wat is je favoriete onderdeel op het forum? 15+, RPG, fanfiction en Pc-Crea. ^^
4. Ben je tevreden over de verschillende boarden waar je kunt discussieren of mis je iets? Nah, ben wel tevreden. ^^
5. Vind je dat er nog een ander onderwerpen-board moet komen? Ben wel tevreden, ik kan behalve niets bedenken wat op dit forum verder mag. xD (Denkt aan RPG's buiten HP om, of Fanfiction buiten HP om)

Over de Organisatie:

1. Wat vind je van de regels die op dit forum gelden? Ik vind ze goed, anders wordt het hier een zootje.
2. Wat vind je van de crew? Heb je opmerkingen of tips? Ik kom er niet zoveel mee in contact dus ik vind het wel best zo. ^^
3. Wat vind je van de manier waarop je vragen kunt stellen aan de Crew over het forum? Wel fijn, het topic is open, iedereen kan je vraag verder ook beantwoorden en door de crew zelf wordt ook altijd snel gereageerd.

Over de HP Sectie:

1. Neem je vaak een kijkje in de HP-sectie? Waarom wel of niet? Eerst wel, nu niet meer omdat het allemaal herhaling is van discussies die er al eens zijn geweest.
2. Wat vind je het interessants in deze sectie? (films, boeken, merchandise enz.) Waarom vind je dat? Dan toch wel boeken, omdat dit mijn favo onderdeel is van HP, daarna komen de films, maar de boeken zijn nog altijd het leukst
3. Is de scheiding tussen ‘de boeken’ en ‘algemeen’ duidelijk genoeg? Of overlappen deze teveel? Het is over het algemeen wel goed genoeg, maar er zijn altijd mensen die plaatsen iets in Algemeen wat gewoon bij boeken hoort.
4. Wat vind je van de hoeveelheid webspelletjes die er zijn? Ik doe er niet aan mee, maar zover ik heb gezien: Genoeg.^^

Over de NON HP Sectie:

1. Ben je tevreden over de hoeveelheid NON HP op dit forum? Ja
2. Vind je de overlapping van Overige/Serieus een goede combinatie? Ja over het algemeen wel.
3. Als je gebruik maakt van het 15+ Board kun je deze vraag beantwoorden: Vind je dat het 15+ board nuttig is en bevalt de keuze voor de leeftijd van 15+? Ik vind het zeker wel nuttig alhoewel mensen die iets willen weten over sex bijvoorbeeld, ook gewoon naar SWB kunnen gaan.
Het 15+ bevalt me wel, 16+ had ook wel gekund, maar het is wel goed. ^^

Over Freakzone:

1. Doe je mee met een of meerdere RPG’s? Waarom wel/niet? Ja, ik vind RPGen hartstikke leuk om te doen, vooral hier omdat ze hier goed RPGen, ik zit ook op fora waar ze er niets van kunnen.
3. Wat vind je van het systeem dat er een reactie topic is bij de Fan Fic? Goed, alhoewel velen het nog steeds doen via PB, dus het is beetje dubbelop.
4. Kom je welleens in het Engelse Board? Van vind je dat daar verbeterd kan worden? Ja soms, maar niet vaak genoeg om echt iets te zeggen. Misschien dat het wat activer moet worden? RPG's erbij enzo..

Over Zweinstein:

1. Ben je lid van een afdeling? Ja, Zwadderich
2. Post je welleens in de Leerlingenkamers? Heel af en toe
3. Hoe kunnen we volgens jou de Boards van de LLkamers aantrekkelijker maken? Geen mening. ^^
4. Volg je lessen en/of geef je zelf les? Wat zou je daar veranderd willen zien? Is het aanmeldtopic duidelijk? Ik volg geen lessen, heb het al genoeg buiten de site om.

Over Zwerkbal:

1. Vind je het een leuk spel? Doe je zelf mee of ben je supporter? Ik vind het leuk en ben erover aan het denken om mee te doen.
2. Hoe zouden we Zwerkbal aantrekkelijker kunnen maken? -

Oude Forumnaam: Shiralee. Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Shiralee is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jun 06, 2007 16:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over het Forum:

Ik kom er elke dag, zonder het HPF kan ik niet. Het heeft inmiddels mijn leven veranderd. In een positieve zin!
Van HarryPotterFreakz.
Huffelpuff natuurlijk, mijn trouwe afdeling. Daarnaast Algemeen in de HP-catogory. En verder Overige - Serieus wel.
Ik ben héél erg tevreden. En ik mis totaal niets. Het is een apart forum, eerlijk waar. Erg gezellig altijd. Een slowchat zal wel leuk zijn, maar dan word het woord zo spam-achtig en dat past niet echt bij het HPF vind ik zelf.
Nee, ik vind het wel gezellig zo.

Over de Organisatie:

Goed, en duidelijk.
Ik vind ze fantastisch, ze doen ook enorm hun best om alles in orde te krijgen en zo. Nee, ga zo door!
Ook goed, 1 topic is prima dan een hele lijst vol.

Over de HP Sectie:

Haha, ja natuurlijk. Anders ben je toch geen HP-fan? En anders kom je hier toch niet? ^^
Hm, ik denk als ik toch moest kiezen.. Films en boeken. Want ik was door de films fan geworden, en daardoor de boeken gaan kopen. Verder Algemeen, dan kan je over van alles en nog wat praten (over HP).
Nee, goed genoeg naar mijn idee.
Goed, ik speel het alleen niet al te vaak. Maar ze zijn goed!

Over de NON HP Sectie:

Jep, precies genoeg. En Overige - Serieus kan je bijna alles neerzetten wat ben NON-HP te maken heeft.
Goed, zoals ik hierboven zei.

Over Freakzone:

Nee, ik ben bang dat ik het niet kan bijhouden. Of dat ik het niet leuk doe.
Wel goed, ookal heb ik het zelf nooit gedaan. ^^
Goed, dan kan je de hoofdstukken gewoon in 1 keer doorlezen zonder dat er een reactie tussen staat.
Ik kom er bijna nooit, dat is omdat ik nog geen goede Engelse zinnen kan maken. Ja ik kan het wel, en het is ook begrijplijk.. maar er zitten vaak toch hier en daar wat foutjes! En daar schaam ik me bestwel voor. xD

Over Zweinstein:

Yep, Huffelpuff. <3
Ja tuurlijk!
Ik vind het aantrekkelijk genoeg.
Ik volg altijd wel een les, en ik vind het echt zalig om dat te maken. Het is gewoon een soort huiswerk buiten de gewone school. ^^

Over Zwerkbal:

Ik vind het een enig spel, ik speel zelf mee. En ik vind het echt fantastisch. De eerste keer voor mij was best lastig om alles in 1x te snappen, 8 juni word mijn tweede wedstrijd. En ik verheug me er héél erg op!
Aantrekkelijk genoeg, het is gewoon echt leuk om te doen. <3

Chris.
Oude Forumnaam: A.Perkamentus King of the Silvan Elves
King of the Silvan Elves

Chris. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jun 06, 2007 19:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over het Forum:

De laaste tijd zeker een keer per dag.
Van Google, denk ik het is al weer twee jaar geleden dat ik me heb aangemeld.
Ik post meest in het boeken sectie.
Ik vind het goed zo.

Over de Organisatie:

Goed, en het idee van het melden van spam vind ik een goed idee zodat we zelf ook dingen kunnen aangeven.
Ik vind het een goede crew.
Het is duidelijk waar je vragen kunt stellen.

Over de HP Sectie:

Daar post ik het meest omdat daar het uiteindelijk voor mij over gaat.
De boeken, omdat daar de meeste theorien staan, en daardoor ben ik uiteindelijk fan van Harry Potter geworden.
Soms overlappen ze een beetje, maar over het algemeen is het wel duidelijk.
Genoeg, en ook goede diversiteit.

Over de NON HP Sectie:

Ja, het is en blijft een HP forum en dat moet het belangrijkste blijven. Ik vind het wel leuk dat er zo'n sectie is.
2. Vind je de overlapping van Overige/Serieus een goede combinatie? Ik heb altijd gedacht dat het over overige topics moest gaan, maar dan wel serieus.
Ik heb me pas aangemeld en ben nog niet binnengelaten.

Over Freakzone:

Nee, ligt niet echt binnen mijn interesses.
Klinkt goed, maar ik heb nog nooit meegedaan.
Ik weet niet hoe het beter zou kunnen maar volgens mij wordt het een beetje onoverzichtelijk wanneer iemand het hele topic moet doorspitten wanneer hij zijn reacties wilt zien.
Nee, wat jammer is dat er weinig echt serieuze discussie onderwerpen staan. Het zijn vooral RPG's en fanfics.

Over Zweinstein:

Ja, van Griffoendor.
Eigenlijk bijna nooit
Ik weet het niet, het
Sinds kort, ik vind het systeem dat nu geldt goed (Dat je sikkels krijgt voor gemaakte lessen) en aanmelden heb ik geen probleem mee gehad.

Over Zwerkbal:

Ik heb nog nooit meegedaan en ik moet nog een keer goed kijken hoe het allemaal werkt.
Ik heb geen idee, zie hierboven.

16-08-2005 ~ 31-12-08
Josse
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Josse is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jun 06, 2007 19:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over het Forum:

Als ik thuis ben iedere dag wel.
Ik kwam er een keer op met surfen, bij de fanfictions. Daar ken ik het dus van.
De Fanfictions toch wel!
Nee, ik mis niet veel, misschien een topic over integratie in het 15+ board.
Ja, ik wil graag een board over gedichten, waar dichters een eigen topic mogen, maar ik snap wel dat het niet kan. (Heb al een keer ge-pbt.)

Over de Organisatie:

Soms zijn ze wat streng, maar waarschijnlijk is er goed over na gedacht dus zal ik niet te veel commentaar hebben. Ik vind alleen de regel van de clubjes niet leuk.
De crew vind ik allemaal wel leuk, ze zijn altijd wel sportief enzo.
Ook wel goed, je kan gewoon pb-en of in het vragentopic posten. Logich. ^^

Over de HP Sectie:

Jawel, om te discusieren over bedoelingen van Rowling in de boeken en voor nieuws.
Boeken. Omdat je er het beste kan discusieren.
Nee hoor, duidelijk zat. ^^
Precies goed, de leuke spelletjes zijn er, en als iemand een idee heeft wordt dat besproeken.

Over de NON HP Sectie:

Ja hoor, lekker uitgebreid. (:
Soms is het een beetje te gemengd, maar dat is nu eenmaal zo. Het is misschien handiger apart, maar dat lijkt me zo veel werk om te verplaatsen! o.O
Ja hoor, ik vind het interesant, en ach, mensen die er niet voor geschikt zijn (of wel maar nogn geen 15 zijn) heb je altijd, zo is het wel het minste denk ik.. 15 of 16.

Over Freakzone:

Nee, omdat ik er niet aan dacht. ^^ Maar ik heb gesoliciteerd, en ik denk dat ik dat wel meer ga doen.
Dat weet ik niet zo geod natuurlijk, maar het lijkt me wel oke
Hartstikke goed! Je kan op andere fics gewezen worden en je hebt het niet allemaal in je verhaal staan. ^^
Ja, en ik vind het heel leuk. (: Vooral de nieuwe gedichten-chalenge!

Over Zweinstein:

Jep, een trotse Griffoendor!
Niet zo veel, het is ook niet mega actief. ^^
Eerlijk gezegt heb ik echt geen idee. *_*
Yes! Ik volg Astronomie bij Smalofski, dat is echt leuk om te doen. (yay)

Over Zwerkbal:

Nee, eigenlijk doe ik niet zo meer, ook niet als supporter...
Niet. ^^ Ik vind het een beetje vaag, echt Zwerkbal is het toch niet, dus de pogingen vind ik nogal, uhm, vaag dus.

The show must go on my moonlight

MiYuvi
LadyD
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 3 Sikkels

LadyD is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jun 06, 2007 19:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over het Forum:

Ik ben sowieso een aantal keren per week online, tenzij ik erg druk ben met school.

Ik keek altijd op Harry Potter Freakz en ik had heel niet door dat er een forum was. Ik kwam er op een dag een keer achter en sindsdien ben ik verslaafd.

De Grote Zaal

Nee ik vind dat alles erg uitgebreid is.

Op dit moment zou ik niet zo snel iets kunnen verzinnen.

Over de Organisatie:

Ik vind het goed dat er bepaalde regels zijn. Als deze er niet waren geweest was het een grote rommelzooi geworden.

Ik vind dat de crew altijd erg goed zijn best doet om HPF goed te laten lopen. Ik heb er ook echt respect voor dat sommigen er zoveel tijd in stoppen.

Uhmm ik heb zelf nooit echt veel vragen gehad dus ik weet ook niet precies hoe dat in zijn werk gaat.

Over de HP Sectie:

Ja zeker. Ik vind het leuk om met de andere te discusseren over bepaalde theorieen enzo.

Ik vind de boeken het interessantst. Hier kun je dieper op de boeken ingaan.

Nee ik vind dat dit erg duidelijk is. Er zijn soms mensen die het niet helemaal doorhebben maar dit wordt dat altijd zo snel mogelijk weer opgelost door de crew.

Ik vind dat er vreselijk veel webspelletjes zijn. Als ik me een middag verveel heb ik altijd wel wat te doen.

Over de NON HP Sectie:

Ik ben zelf niet erg vaak te vinden in de NON HP boards. Maar soms kijk ik er wel eens op. Ik vind het leuk dat het op deze site niet helemaal alleen om HP draait maar dat mensen ook serieus kunnen praten met elkaar.

Nee niet echt. Er zit naar mijn idee nog wel een groot verschil tussen overig en serieus. Sommige mensen kunnnen misschien het idee krijgen dat ze hier alleen serieuze dingen mogen posten.

Ik zou zelf ook graag eens op het 15+ board willen kijken maar ik heb niet veel verstand van computers dus ik heb echt geen idee hoe ik mijn id kan sturen. Ik vind het wel leuk dat er zoiets is als een 15+ board.

Over Freakzone:

Ik heb een tijdje meegedaan met een aantal RPG's maar ik had er te weinig tijd voor dus ik kon iedere keer niet meekomen met het verhaal. Ik vond dit erg jammer omdat het altijd erg leuk is om te doen.

Ik vind dat wel een goed idee omdat sommige mensen ineens niet meer meedoen met de RPG zonder iets van zich te laten horen. Dit lijkt me altijd erg irritant voor de anderen.

Dat vind ik leuk omdat mensen zo kunnen laten weten wat ze van de Fan Fic vinden.

Ik kom er niet zo vaak dus ik heb hier niet echt verbeter punten.

Over Zweinstein:

Ja ik ben nu ongeveer anderhalf jaar lid van Griffoendor.

Ik post regelmatig in de LLK maar de laatste tijd is het hiet erg rustig.

Ik denk niet dat de LLK veel aantrekkelijker te maken is. Het gaat er gewoon om of het er gezellig is en of er veel mensen online zijn.

Ik heb in het begin dat ik hier was veel lessen gevold en ik maakte altijd netjes mijn huiswerk.. Maar zoals ik al zei heb ik het daar nu gewoon te druk voor. Voor de rest vind ik dat het erg duidelijk is aangegeven hoe je je aanmeld bij een les..

Over Zwerkbal:

Ik vind het grappig dat er Zwerkbal is, maar ik kan heel vaak niet op de datums dat er gespeeld wordt.. Daarom heb ik me nooit aangemeld voor het team.

Ik weet zelf niet eens hoe het spel helemaal werkt en ik weet ook niet hoe het aantrekkelijk gemaakt zou kunnen worden.

Believe it hold on to me and never let me go
missme98
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 333 Sikkels

missme98 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jun 07, 2007 14:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

paar keer op een dag
Gewoon gevonden op internet
boeken. Discussieren en theorieen bedenken
Ik vind het goed zo.
nee

Over de Organisatie:

goed
prima
Ik heb nog geen vragen.

Over de HP Sectie:

Ja altijd, alleen maar.
De boeken, want het is leuk om te discussieren en de films ook.
is duidelijk
Ik doe nooit spelletjes

Over de NON HP Sectie:

ja
ja
3. Als je gebruik maakt van het 15+ Board kun je deze vraag beantwoorden: Vind je dat het 15+ board nuttig is en bevalt de keuze voor de leeftijd van 15+?-

Over Freakzone:

Nee, want ik vind het niet zo leuk.
-
Ik zou er niet snel op posten, ik mail eerder de gene die de fan fic heeft geschreven
Nee, maar ik ga zo ff kijken want ik wist niet eens dat dat er was Confused

Over Zweinstein:

Yup, Griffoendor
nee, want veel mensen kennen elkaar daar al.
niet, het is niet onaantrekkelijk
Nee, want ik heb er nu geen tijd voor.

Over Zwerkbal:

?
-

Mijn mega spoiler fanfic!
Hermione_Granger<3
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 515 Sikkels
Woonplaats: In the house, on the crossing between past and future

Hermione_Granger<3 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jul 02, 2007 12:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over het Forum:

Momenteel ben ik dagelijks op het forum, vooral omdat het geen school is. Als school terug begint, ga ik toch proberen 2daags op het forum te komen..
Harry Potter Freakz (dat heb ik dan weer van een vriend)
Het boekenonderdeel. Ik houd ervan om met verschillende mensen te discussiëren over al de HP-boeken
Voor het moment ben ik nog altijd tevreden over het reilen en zeilen hier op het forum. Nog geen enkele opmerking te vinden
Momenteel nog niet (ben ook nog maar 2 dagen online Wink )

Over de Organisatie:

Super, de organisatie doet er alles aan om deze plek leefbaar te maken voor iedereen, en slecht gedrag wordt meteen afgestraft
Nope, supertoffe mensen, die direct bereid zijn te helpen (vooral Charlie Laughing )
Typerend voor een forum, dus ideaal!

Over de HP Sectie:

Daar zit ik constant, omdat dat toch de belangrijkste plaats is van dit forum, niet? Rolling Eyes
De Films en Boeken, omdat daar ook het meeste volk zit. Dat boeit mij ook het meeste van al
Soms overlappen deze teveel, maar dat is natuurlijk niet te vermijden
Goed goed, alleen spamgevaar natuurlijk, maar zolang het goed in de hand wordt gehouden, heb ik er geen problemen mee Wink

Over de NON HP Sectie:

Ja, natuurlijk, al vind ik het zelfs een beetje TE veel, omdat het toch niet het belangrijkste is...
Ja
Ik heb momenteel nog geen toegang tot 15+ board, maar ik heb wel een aanvraag ingediend, en ik hoop dat ik zo snel mogelijk toegang zal krijgen

Over Freakzone:

Nog niet, maar ben wel van plan om mee te gaan doen
Goed, anders zouden mensen gewoon maar gaan starten, zodanig dat het uit de hand gaat lopen
Met Fan-Fic kom ik niet in aanraking, omdat ik het niet zo interessant vind (begrijp me niet verkeerd, maar ik kan daar niets van)
Ik lees er regelmatig, maar ik post daar niet, omdat het onnuttig lijkt voor mij

Over Zweinstein en Over Zwerkbal:
Op deze vragen kan ik nog niet antwoorden, omdat ik net een aanvraag heb ingediend voor lid te worden van Griffoendor, dus ik heb nog geen toegang tot de LLkamer. Wanneer ik lid word van Griffoendor, zal ik zeker van plan zijn les te volgen, en misschien zelfs leraar worden wanneer ik er klaar voor ben. We zullen wel zien. Over Zwerkbal kan ik nog niet veel zeggen, ik weet ongeveer wel hoe het in zijn werk gaat, maar heb er nog geen ervaring mee

EXTRA
Ik zou graag iedereen willen bedanken die hun best doen om deze plaats zo aangenaam mogelijk te maken voor iedereen, en ik hoop dat ze nog lang hun best willen doen
*Zet heel de grote zaal in beweging, en laat hen zingen: "Leve onze Mods, en ze mogen er wezen, leven onze Mods, en ze mogen er zijn!"*

We got one thing Voldemort will never have; something that's worth to fight for..
Table tennis is not just a sport, it's a lifestyle
vinnie
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 431 Sikkels

vinnie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jul 02, 2007 15:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over het Forum:

Nu best vaak omdat het vakantie is, normaal elke dag of om de 2 dagen.
HarryPotterFreakz
De boeken en webspelletjes
Ik ben er wel tevreden over
Nee, nog niet

Over de Organisatie:

Ik vind de regels goed. Het houdt het overzichtelijk
Ik vind de crew heel goed. Nog geen opmerkingen.
Goed. Meestal worden je vragen beantwoord

Over de HP Sectie:

Ik neem vaak een kijkje vooral voor de theorieën
De boeken.(zie hierboven)
De scheiding is goed
Ik vind dat er nog te weinig echt leuke webspelletjes zijn.

Over de NON HP Sectie:

Ik ben er tevreden over. Er is genoeg non HP, maar ook niet dat het een half non HP forum wordt.
Nee, ik vindt dat er een scheiding moet komen tussen overige/serieus
Ik ben nog geen 15

Over Freakzone:

Nog niet, misschien later.
Goed
Weet ik niet
Nee

Over Zweinstein:

Ja, Ravenklauw!!
Ja
Meer over de afdeling zelf
Ik volg nu wel les, 5 lessen.

Over Zwerkbal:

Ik vind het leuk bedacht en ik wil gaan meedoen.
Een apart zwerkbalboard

Laatst aangepast door vinnie op Wo Aug 08, 2007 16:06; in totaal 1 keer bewerkt
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp