Auteur |
Bericht |
Hermeline57
Dreuzel

Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 25, 2008 1:47 |
 |
Ik wil ook naar Mika!!!!! Was te laat voor kaartjes in België
Love Mika, ik koop niet veel CD's maar Life in Cartoon Motion heb ik toch direct gehaald, en als hij nog eens een concert geeft in België (hopelijk over niet te lange tijd) ga ik er zeker naartoe! |
|
|
  |
 |
Neleke
5e jaars

Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 13, 2008 17:19 |
 |
Ik vind de liedjes van Mika echt superleuk! Ik kan er de hele dag mee in mn hoofd zitten en er helemaal niet ambetant van worden! Happy Ending vind ik trouwes een mooi liedje dit moment. Het geeft mij veel troost tijdens mn liefdesverdriet... |
_________________ Pippin: "I didn't think it would end this way"
Gandalf: "End? No, the journey doesn't end here..." |
|
  |
 |
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 13, 2008 18:16 |
 |
Ik ben dol op Mika.
Zijn stem is niet iets wat je vaak hoort volgens mij ^^
Mijn favoriets is 'Lollipop' <3  |
 |
Veer
4e jaars

Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 13, 2008 20:36 |
 |
Ik vind Mika ook wel goed, ik ben geen mega-fan, maar de leidjes zijn wel heel plezant, en vrolijke liedjes...
Onlang is trouwens de rechtzaak van Mika vs Mika begonnen in Brussel, het ik in de krant gelezen...
K vraag me af hoelang die gaat duren...
Xxx |
_________________ Letitia Cropley: We're going to see those lovely dancers in London.
David Horton: The Royal Ballet?
Letitia Cropley: No, the Chippendales |
|
  |
 |
Oryntha
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 14, 2008 14:45 |
 |
Mika is goed!
Ik vind Mika's muziek erg leuk, en ik vind het knap dat hij zulke hoge tonen kan halen met zijn stem. Niet veel mensen kunnen dat zonder ontzettend vals te gaan zingen. Maar als je hem te vaak hoort is het niet meer zo leuk meer. Ze draaien hem soms te veel op de radio zoals op 538. |
|
|
  |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 14, 2008 15:20 |
 |
Ik wil echt heel graag naar het concert 8 juli, maar ik weet nog helemaal niet of ik dan wel in Nederland ben. T_T Ik ga namelijk 4 weken met een vriendin naar Spanje, en waarschijnlijk gaan we in juli. =.='
Nouja, niet veel aan te doen, misschien kan ik de planning nog omgooien. [a]
Zo veel kosten kaartjes namelijk niet, en ik wil echt héél graag! |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
  |
 |
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 14, 2008 18:19 |
 |
Veer schreef: | Ik vind Mika ook wel goed, ik ben geen mega-fan, maar de leidjes zijn wel heel plezant, en vrolijke liedjes...
Onlang is trouwens de rechtzaak van Mika vs Mika begonnen in Brussel, het ik in de krant gelezen...
Xxx |
Mika vs. Mika ?
Wie is de andere? xD
& Waarom ? |
 |
bananana
Dreuzel

Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 23, 2008 10:07 |
 |
ik vind Mika geweldig! Ik he zijn cd en vind bijna al zijn nummers leuk. Maar toch zijn lollipop en Happy Ending mijn favoriet.........
bananana |
_________________ fruit=cool!
Happiness often sneaks in through a door you didn't know you left open.
John Barrymore
It is our choices...that show what we truly are, far more than our abilities.
J. K. Rowling, |
|
  |
 |
San Riddle
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 23, 2008 15:21 |
 |
Cookiiemonster schreef: | Veer schreef: | Ik vind Mika ook wel goed, ik ben geen mega-fan, maar de leidjes zijn wel heel plezant, en vrolijke liedjes...
Xxx |
Mika vs. Mika ?
Wie is de andere? xD
& Waarom ? |
Er is een belgische zangeres die ook naam Mika heeft en toen de mannelijke Mika bekend werd heeft ze beweerd dat hij haar naam heem gestolen en dat het oneerlijk is en blabla en heeft ze een rechtzaak aangespannen. Het gaat echt helemaal nergens over eigenlijk :')
Maar ik hoop natuurlijk wel de onze mannelijke Mika wint (: |
 |
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 23, 2008 15:41 |
 |
San Riddle schreef: | Cookiiemonster schreef: | Veer schreef: | Ik vind Mika ook wel goed, ik ben geen mega-fan, maar de leidjes zijn wel heel plezant, en vrolijke liedjes...
Xxx |
Mika vs. Mika ?
Wie is de andere? xD
& Waarom ? |
Er is een belgische zangeres die ook naam Mika heeft en toen de mannelijke Mika bekend werd heeft ze beweerd dat hij haar naam heem gestolen en dat het oneerlijk is en blabla en heeft ze een rechtzaak aangespannen. Het gaat echt helemaal nergens over eigenlijk :')
Maar ik hoop natuurlijk wel de onze mannelijke Mika wint (: |
Heb ik gelezen
Het schijnt dat ze geeft geprobeerd om een concert van de échte Mika te saboteren.
Like duuhh is dat niet gelukt.
Hoe achterlijk ben je nu als je dat probeert ? xD |
 |
-->innie<--
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Apr 24, 2008 15:34 |
 |
Ik ga 8 juli naar Mika toe mijn zus vroeg of ik misschien meewilde gaan en dat vind ik altijd wel leuk.
En mijn vader die kan kaartjes kopen dus die heeft dat voor ons gedaan. IK ben nu echt blij, want ik vind Mika echt super goed.
Heb er echt zin in. |
_________________ Buffy: So let me get this straight. You're... Dracula, the guy, the Count?
Dracula: I am.
Buffy: And you're sure this isn't just some fanboy thing?
'Cause I've fought more than a couple pimply, overweight vamps that called themselves Lestat. |
|
  |
 |
The Half-Blood Princess
Dreuzel

Verdiend:
124 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 18, 2008 15:14 |
 |
Ik vind Mika een hele gave zanger. Van z'n liedjes wordt je vrolijk, en z'n clips zijn hip. Ut is niet zo myn smaak, maar ik vind het wel leuk [= |
_________________ ~
The Prince's Tale ('L)
~ |
|
  |
 |
DoubleD
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 25, 2008 18:42 |
 |
*kikct Topic*
Nou. Het is nog 6 weken en 2 dagen voordat het concert van Mika in De Westergasfabriek begint.
Ik vroeg me af wie er van HPF allemaal naartoe gaan, en wat jullie er van verwachten. |
 |
San Riddle
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 28, 2008 16:40 |
 |
Ik moet me echt schamen als fan; de clip van Lollipop is uit en ik wist het gewoon niet! Maargoed, ik zag het hier ook niet staan, dus ik ben niet de enige xD
Anyway, voor de nieuwsgierigen;
Love's gonna get you down |
 |
Miss Und@ztood
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
593 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 28, 2008 17:01 |
 |
San Riddle schreef: | Ik moet me echt schamen als fan; de clip van Lollipop is uit en ik wist het gewoon niet! Maargoed, ik zag het hier ook niet staan, dus ik ben niet de enige xD
Anyway, voor de nieuwsgierigen;
Love's gonna get you down |
Oh dat wist ik ook niet! Zenden ze die niet uit op TMF ofzo?
Maar ik word die tekenfiguurtjes die altijd terugkomen in zijn clips wat beu... |
_________________ 'Kijk...me...aan...' fluisterde hij.
De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer. |
|
  |
 |
|