Auteur |
Bericht |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 10, 2008 18:27 |
 |
Rupert is idd erg goed, de beste van de 3 als je he tmij vraagt. Komt omdat ik niet zo'n fan ben van emma en Dan. Emma acteert erg geforceerd en Dan is soms te overdreven. Alan Rickman blijft briljant, ik kijk erg uit op de halfbloed prins en de relieken van de dood. Hij zal daar ook weer erg goed zijn denk ik. Ook Jason Isaacs is super goed, de ideale bad guy |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
noisecontrollers
1e jaars

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 21, 2008 14:21 |
 |
zo dara hoef ik niet over na te denken, duidelijk is Alan Rickman | Severus Sneep/Snape de beste acteur. hij leeft zich echt helemaal in in zijn rol en hij is ook precies hoe ik me Sneep had voorgesteld toen ik het eerste boek had gelezen. hij straalt echt geen enkele emotie uit hij is gewoon perfect gekozen voor de rol van Sneep |
_________________ I'll be there for you when the rains start to poor, I'll be there for you like the way i was before, I'll be there for you cause you're there for me to. |
|
  |
 |
sirius4ever
Dreuzel

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 24, 2008 19:58 |
 |
Oke, hier komt mijn lijst!
*met stip op nr uno Helena Boham Carter!
Echt, hoe zij Bellatrix op het doek neerknalt, fe-no-menaal gewoon!!!
*op 2 en 3 komen twee mannen, James Isaacs en Alan Rickman,
die 2 zetten hun personage zo overtuigend neer!
*en op nr drie (ik heb mijn nickname niet voor nix) Gary oldman Als Sirius, ik ben echt fan van dat personage!! |
_________________ When your'e to late:
*A black cat crossed my pad, so I had to take the long road.
*Sorry, I was lost on the way of life. |
|
  |
 |
berry6145
3e jaars

Verdiend:
36 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 24, 2008 21:11 |
 |
ehm.. sirius4ever, ze vroegen acteurs, geen actrices
ik vindt Alan Rickman heel goed snape spelen  |
_________________ {»»...Harry Potter...««}
Noem me maar Esther
23 augustus t/m 31 augustus op vakantie  |
|
  |
 |
anaid
Dreuzel

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 16, 2008 21:31 |
 |
Alan rickman/ Severus snape is voor mij de beste acteur in de hp-films. Hoe hij erin slaagt om snape angstaanjagend te maken, vind ik echt machtig om te zien. |
_________________ een goede vriendin hebben in het leven betekent alles. Het houd een omarheks in leven... |
|
  |
 |
Hermelien girl
2e jaars

Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 17, 2008 9:00 |
 |
Ik ga echt voor Alan Rickman... Er is echt niemand die Professor Sneep beter had kunnen neerzetten.. Alan heeft echt goed ingeleefd... Maar ook als je andere films met hem bekijkt dan vind ik gewoon dat hij altijd goed zijn rol vertolkt... |
_________________ Hoe vaak heb ik Harry Potter al niet gelezen? Oja, te vaak!! --> een echte freak dus... |
|
  |
 |
misz-magic
Dreuzel

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 29, 2008 21:08 |
 |
Van de jongere acteurs vind ik Tom Felton een van de beste want hij kan heel gemeen spelen en komt ook erg geloofwaardig over.
En Jason Isaacs vind ik ook super want hij kan nog gemener spelen dan Tom Felton, hij is echt geknipt voor de rol van Lucius Malfidus.
En Alan Rickman is gewoon perfect voor Sneep.
Hij komt zo sarcastisch en toch geloofwaardig over |
|
|
  |
 |
|