Auteur |
Bericht |
Keaton
3e jaars

Verdiend:
84 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 18, 2008 22:43 |
 |
Ik vind Ginny vooral als lief/schattig meisje overkomen, ik ben dan ook benieuwd hoe ze het gaat doen bij het verfilmen van de relatie met Harry.
Ik denk trouwens dat Bonnie als tiener nog goed in andere films kan spelen, maar dat ze het erg lastig krijgt als ze ouder word, omdat ze niet echt een sterk personage overbrengt verder, denk ik. Maar ik kan dit mis hebben. |
_________________ "Populair bij jong čn oud.
En terecht, want wie eenmaal kennis heeft gemaakt met de sympathieke tovenaarsleerling is voorgoed verkocht!"
En zo is het maar net! |
|
  |
 |
Dean
Dreuzel

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 25, 2008 10:38 |
 |
Ik vind dat haaruiterlijk niet goed overeenkomt met Ginny. Ginny moety eigenlijk een ongelooflijk knap meisje zijn (als je ziet hoeveel vriendjes ze heeft) terwijl Bonnie Wright nou niet zo geweldig mooi is (imho). Ze komt ook niet over als een schattig meisje, wat eigenlijk toch wel een beetje het karakter is van Ginny. |
_________________ So now we fly ever free,
We're free before the thunderstorm,
On towards the wilderness,
Our quest carries on. |
|
  |
 |
MangO__
Dreuzel

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 13, 2008 12:05 |
 |
Ze speelt het niet slecht maar in de boeken kijk ik altijd uit naar een gedeelte waar Ginny in voor komt, in de films heb ik dat niet en dat is best wel zonde want volgens mij is ze wel een goede actrice maar krijgt ze niet de kans om dat te uiten. |
_________________ Blimey, did the Dementor blow a different personality into you.. |
|
  |
 |
Neleke
5e jaars

Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 14, 2008 17:02 |
 |
Ik vind dat Bonnie dat wel goed doet. OK in de 1ste en 2de film kon ik haar ook niet echt hebben maar vanaf de 4de vind ik haar best wel leuk. Het is wel totaal niet mijn lievelingspersonnage uit het boek, want daar heeft ze iets te veel streken vind ik =p maar in de films vind ik haar wel leuk. Mja... de 6de moet nog uitkomen natuurlijk... Ik ben benieuwd =p
Ginny <3 Harry
Harry <3 Ginny |
_________________ Pippin: "I didn't think it would end this way"
Gandalf: "End? No, the journey doesn't end here..." |
|
  |
 |
Oryntha
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 14, 2008 17:08 |
 |
Ik vind Bonnie een goeie Ginny. Vooral in de 2e film vond ik dat ze erg goed was. Jammer is dat ze zo weinig naar voren kwam in deel 3 en 4, maar ik vind het leuk dat ze in 5, 6 en 7 veel meer naar voren zal komen. ^^ |
_________________ Everything is possible
when you believe |
|
  |
 |
nautic
5e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 08, 2008 20:34 |
 |
ik vindt dat bonnie altijd in de films zo jong lijkt misschien moet dat ook wel maar ze zier er in mijn ogen veel jonge ruit dan ze eigenlijk moet zijn
maar verder vindt ik wel dat ze goed acteerd alleen ik hoop dat ze in de 6e film wel wat meer tekst heeft. |
_________________ HPF bedankt voor de leuke tijd. |
|
  |
 |
Suzzannaa
2e jaars

Verdiend:
30 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 19, 2008 17:52 |
 |
Ik denk dat we in film 6 pas echt kunnen oordelen of ze het goed speelt. Tot nu toe speelde ze de hele tijd achterop, op de achtergrond. In deze film hoop ik dat ze meer tekst heeft, en dan bedoel ik voorral die ruzie's met Ron, net als in het boek, die zijn zoo Grappig! |
_________________ 'Hij beschuldigde me ervan dat ik "de trouwe volgeling van Perkametus" was.'
'Wat onbeleefd van hem.'
'Ik vertelde hem dat ik dat ook was'
..
'Ik ben diep geroerd Harry.' |
|
  |
 |
Lumana
Dreuzel

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 19, 2008 18:06 |
 |
Suzzannaa schreef: | Ik denk dat we in film 6 pas echt kunnen oordelen of ze het goed speelt. Tot nu toe speelde ze de hele tijd achterop, op de achtergrond. In deze film hoop ik dat ze meer tekst heeft, en dan bedoel ik voorral die ruzie's met Ron, net als in het boek, die zijn zoo Grappig! |
Ik ben het met je eens, in film 6 moeten ze wel Bonnie/Ginny een goeie rol geven. Of is het: Hey Ginny, ik heb je niet meer gezien sinds dit school jaar maar zullen we ff bekken? o.0 |
|
|
  |
 |
Miis GrAnger
4e jaars

Verdiend:
103 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 18, 2008 10:41 |
 |
er is een foto verschenen van Harry en Ginny samen,
ik weet niet of jullie die al gezien hebben, maar hij stond op bonniewrightonline.com
Ik zal hier even de link neerzetten:
http://www.bonniewrightonline......&pos=0
gr, Fiona (miss granger) |
_________________ H P F !!
_
__ > FAN ART ! <
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Je hebt pas echt lef als ik je in Huffelpuf tref!
|
|
  |
 |
miss_shirley
Dreuzel

Verdiend:
26 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 18, 2008 15:39 |
 |
ik vind bonnie wel een goede ginny
ik vind dat ze het leuk brengt.
ze is een van mijn fovorieten |
|
|
  |
 |
Crissy77
5e jaars

Verdiend:
403 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 18, 2008 18:45 |
 |
Ik vind Bonnie wel een goede Ginny, maar mn favoriete personage zal het nooit worden in de films. Ik vind haar ook niet echt een typetje voor harry en zie ze dan ook echt niet zoenen. Maar lelijk vind ik haar ook niet. Ben wel benieuwd naar haar rol in de HBP. Nu MOET ze wel meer tekst krijgen, en hopelijk vind ik haar dan wel beter en leuker acteren. |
|
|
  |
 |
Sweetdevil
4e jaars

Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 19, 2008 8:28 |
 |
Ik vind Bonnie een redelijk goede Ginny. In het begin was ze perfect voor de rol vond ik. TOen kwam ze onzeker over, zoals ze in het begin in de boeken ook is. Ze durft wienig spreken waar Harry bij is enzo. Daarom vind ik haar goed gecast. Maar ik had in het begin niet kunnen voorspellen hoe Ginny ging evolueren, en zo ook de makers van de films niet denk ik. Ze kunnen nogal moeilijk Bonnie gaan vervangen, omdat ze niet zeker genoeg speelt.
Nouja ik denk dat je mijn punt wel begrijpt.
Ik ga me niet uitspreken over haar acteerprestaties, daarvoor heb ik te weinig gezien van haar. Ik hoop in elk geval dat ze in de zesde film een transformatie ondergaat, want ik vind haar best mooi. Ik denk dat ze de moooie verschijning van Ginny wel kan neerzetten. |
_________________ I Love him- |
|
  |
 |
Bonnie Wright
1e jaars

Verdiend:
40 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 23, 2008 0:23 |
 |
Ik vind Bonnie een goede Ginny.
Het enige is, in Harry Potter 5 raast ze tegen Harry of tegen iemand anders, heb ik haar in de film niet zien doen, of haar dominante gedrag, of dat ze super grappig en populair is. Dat wil ik wel terug zien in deel 6, want vooral daar kun je het merken in 't boek. |
_________________ Albus Dumbledore:"It's not our abilities who show who we are, it's our choices." |
|
  |
 |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 23, 2008 10:39 |
 |
Sweetdevil schreef: | Ik vind Bonnie een redelijk goede Ginny. In het begin was ze perfect voor de rol vond ik. TOen kwam ze onzeker over, zoals ze in het begin in de boeken ook is. Ze durft wienig spreken waar Harry bij is enzo. Daarom vind ik haar goed gecast. Maar ik had in het begin niet kunnen voorspellen hoe Ginny ging evolueren, en zo ook de makers van de films niet denk ik. Ze kunnen nogal moeilijk Bonnie gaan vervangen, omdat ze niet zeker genoeg speelt.
Nouja ik denk dat je mijn punt wel begrijpt.
Ik ga me niet uitspreken over haar acteerprestaties, daarvoor heb ik te weinig gezien van haar. Ik hoop in elk geval dat ze in de zesde film een transformatie ondergaat, want ik vind haar best mooi. Ik denk dat ze de moooie verschijning van Ginny wel kan neerzetten. |
Waarom zouden ze Bonnie niet kunnen vervangen? Ze vervangen Christian Coulson toch ook...
Ik ben het ermee eens dat ze in de tweede film, in het begin, een perfecte Ginny was. Ze speelde haar rol ook enorm goed. Maar nu vind ik haar gewoon nog te kinds om dat populaire, knappe meisje te spelen. Daar kan Bonnie niks aan doen, maar ze kunnen best de rol aan iemand anders geven die er al volwassener uitziet. |
  |
 |
|