Auteur |
Bericht |
Bietje
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
128 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 21, 2007 7:41 |
 |
Tijdreizen is inderdaad altijd erg moeilijk te begrijpen xD
Dit is wat ik ervan heb gemaakt:
Chris kwam terug om Wyatt te redden, om te voorkomen dat hij slecht zou worden. Dit is hem gelukt en hij heeft dus de toekomst veranderd. Chris ging dan wel dood in zijn verleden, maar hij werd geloof ik in dezelfde aflevering geboren in het heden. Nu zullen deze Chris en Wyatt dus opgroeien en Wyatt zal nu niet slecht worden, waardoor deze Chris nooit terug hoeft te gaan naar het verleden en dus nog leeft! De toekomst is gewoon helemaal anders.
Haha, is het te begrijpen? |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 21, 2007 9:02 |
 |
@Bietje ja inderdaad!! Dat is het. Ja je hebt het heel goed uitgelegt ik snap het in ieder geval. Ok nu klopt het dus. Maar ergens wist Chris wel in deze aflevering dat hij terug in de tijd is geweest dus waarom is dat?. Of lag dat gewoon aan mij dat ik het gevoel had dat hij het een beetje wist?
Ik vond het wel leuk dat hij weer terug kwam in de laatste aflevering. Iedereen was bij elkaar. Alleen jammer dat Henry er niet tussen stond, dan was de hele familie compleet geweest. ^^ |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Patricia
The Ultimate HPFreak

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 02, 2007 22:32 |
 |
*schopt topic omhoog*
Aangezien Charmed gewoon elke werkdag op tv is (nederland), mag dit topic wel wat actiever.. xD
Vandaar een paar vraagjes:
1. Als jij een power had, welke was dat dan. Het hoeft niet persé van een charmed one te zijn!
2. Wat is je favo seizoen, en welke vind je minder leuk?
3. Wat is je favo episode, en welke vind je minder leuk?
4. Lees je ook Charmed boeken?
-----------------------
Mijn antwoorden hierop:
1. Als jij een power had, welke was dat dan. Het hoeft niet persé van een charmed one te zijn!
Ik zou Paiges powers wel willen hebben. Orben lijkt me erg leuk en ook zeer handig. Het is alleen wel jammer dat je altijd om je heen moet kijken of je gezien kan worden. Maar over het algemeen lijkt het me een zeer handige power.
Mijn favo seizoen is seizoen 6. Deze wordt op dit moment ook uitgezonden, dus ik ben weer in m'n nopjes. Ik vind dat Chris de serie opleukt. Hij brengt er weer een nieuwe wind in. Ook seizoen 4 vind ik leuk. Paige vind ik een leuk personage, en ze is lekker onhandig in dit seizoen, een echte n00b in de magie
Seizoen 8 vind ik echt niet leuk. Billie zorgt ervoor dat de serie neit meer om de charmed ones gaat, maar om haar. Ook het verhaallijn vind ik niet leuk.
Ik vind Brain Drain een erg leuke aflevering. Dit is de aflevering waarin Piper denkt dat ze gek is. Het is weer een leuke variatie van eht alleen maar vechten. Dit is de slimme manier om de powers van de Charmed Ones te krijgen. Een minder leuke aflevering weet ik zo niet uit m'n hoofd ^^
Ja, ik heb ze allemaal.
Ik hou van lezen. Ik hou van Charmed. Wat wil een mens nog meer he
Ik ben nu 'De vloek van de Koningin' aan het lezen.
Ik wil de boeken trouwens echt aanraden voor de charmed fan ^^ |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 02, 2007 22:45 |
 |
Oew leuk, Charmed is hip! *Kicked mee topic omhoog*
Dat zou dan die van Piper zijn, mensen kunnen bevriezen, die lijkt me gewoon echt heel gaaf. xD Ik weet niet, hij lijkt me ook handig gewoon.
Mijn favoriete seizoen is nummer 6. Mijn weloverwogen reden? Chris is een lekker ding! xD Maar serieus, hij is leuk. =D En verder vind ik dat ook wel een mooie verhaallijn, dat hij terug komt uit de toekomst, dat Wyat Evil wordt, enzovoort.
Ik vind seizoen 7 minder, ik vind die verhaallijn niet echt geweldig. Seizoen 8 heb ik nog niet gezien, maar als het al niet meer echt om de Charmed Ones draait, dan denk ik dat ik die ook niet echt leuk ga vinden.
Moeilijk, een hele mooie vind ik nog altijd die van Phoebe, waar ze erachter komt dat Cole the Source of all Evil is, en ze moet kiezen tussen hem en haar zusjes. Ook die episode dat ze uiteindelijk toch voor haar zusjes kiest en hem vernietigd, mooie afleveringen vond ik dat. Ik vond 4 zowieso ook wel een leuk seizoen. Mijn favoriet na 6. ^^
Minste episode... dat is moeilijk, kan er zo snel niet opkomen.
Ik heb toevallig wel eens zo'n pocketboekje gekocht en gelezen, maar meer ook niet. Eigenlijk vind ik de serie gewoon leuker. xD |
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 03, 2007 9:12 |
 |
Ja dankjewel Pat. Ik wil dit topic echt al zolang omhoog hebben, alleen je mag niet dubbelposten. xD
Ik wil Orben en de tijd stil zetten. Die twee lijken mij echt super handig. Dat je gewoon in een paar seconden overal snel heen kan, en dat je een beetje met de tijd kan knooien. xD
Mijn favoriete seizoen is echt wel seizoen 6. Niet alleen door Chris, maar ik vind alle eps ook gewoon heel leuk. Het hele verhaallijn dan vind ik gewoon ok. Het minst leuk vind ik seizoen 7 denk ik. Het hele gedoe met de Avatars en de utopia enzo, nee dat vond ik niet echt interessant.
Mijn favoriete episode heb ik niet echt. Er zijn wel meer eps die ik heel leuk vind om te kijken, maar er is niet specifiek eentje ofzo. Mijn minst favoriete episode vind ik eigenlijk die ene die vrijdag op tv was. Dat Phoebe haar krachten verliest in het tribunaal enzo. Maar dat komt misschien omdat ik alle eps van seizoen 6 leuk vond, dus dan valt het echt op als je een minder leuke aflevering zoals dat ertussen zit.
Nee ik heb de boeken niet gelezen. Ik zie ze wel eens liggen, maar het lijkt mij ook niet interessant om te lezen. Ik vind dat dan weer afgekraakt. Dat je boeken gaat maken van een serie. Dus nee ik lees ze niet. ^^ |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 11, 2007 17:49 |
 |
hmm moeilijk, ik denk Orben omdat je dan nooit meer met de bus enzo hoeft, wel telekenetisch orben dan zoals Paige kan. Kan ik me zomaar naar New York orben enzo, lijkt me handig. al is Piper mijn favo personage vind ik dat Paige ook een handige power heeft.
mijn favo seizoen is nummer 5 denk ik, hoewel ik 6 ook erg leuk vond. Minst leuk was seizoen 1 toen ze hun powers nog helemaal moesten ontdekken enzo, er gebeurde wel weinig.
de laatste aflevering van seizoen 8, ik vond het een prachtig einde, met Coop, Chris, Wyatt, Penny en Patty erbij.
ja ik heb er 2 van gelezen en die waren wel aardig, ze zijn wat uitgebreider.
Ik mis alleen nog de vraag wat je minst favo en meest favo personage is. Dus die zet ik er zelf wel bij:
5 Wat is je favo personage en je minst favo?
meest favo is Piper, omdat we veel op elkaar lijken, ze is lekker nuchter, lekker komisch en de chaotische. Minst favo is altijd Phoebe geweest voor mij, vond haar veel te naief en te saai. Paige zat daar altijd in het midden die vond ik altijd erg leuk maar niet zo leuk als piper. Prue was vroeger mijn favo. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 11, 2007 18:56 |
 |
SQUEE Nederland is inmiddels bij seizoen 7, en zal dus denk ik ook seizoen 8 dan uitzenden. Nederland heeft namelijk de laatste paar afleveringen nog nooit uitgezonden.
Wat ik trouwens raar vind is dat op een gegeven moment Phoebe niet meer kan "vliegen" en geen "empath" meer is. Nu is ze dat sowieso niet want haar krachten zijn even afgenomen, maar zij krijgt ze ook nooit meer terug. Dat vind ik wel raar. Voornamelijk haar empatische kracht is niet vaak gebruikt.
Mijn favoriete en minst favoriete personage:
Mijn favoriete personage is denk ik Phoebe. Ze moet me het meest aan mezelf denken eigenlijk. Ik vind haar wel een leuk meisje. Chris vind ik ook wel leuk. Hij is erg schattig en mysterieus en daar hou ik ook wel van. xD Minst favoriete personage is... Nou ja Darryl dan. Ik heb geen minst favoriete personage. Ik vind ze allemaal wel ok. En Darryl zegt niet zo heel veel. xD |
|
  |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 11, 2007 19:42 |
 |
Phoebe kan in seizoen 7 wel visioenen weer terug krijgen en ik geloof dat ik haar nog 1x heb zien vliegen maar dat weet ik niet zeker. Ik vind wel dat ze de meest boring powers heeft, die van Piper en Paige zijn gewoon leuker. Op zich is Phoebe wel een leuke vrouw enzo maarwel erg goed gelovig en soms te druk en enthousiast voor mij. Mijn rustpunt is Piper en dat vind ik vaak fijn omdat Paige en Phoebe soms wel druk zijn. |
Sawyer |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 11, 2007 20:08 |
 |
Ja inderdaad ze krijgt de visioenen terug maar de andere active powers niet. Het vliegen kon niet meer gedaan worden want dat werd te duur ofzo, dus daarom zijn ze daar in seizoen 6 mee gestopt. Maar dan zou ze nog wel empatisch zijn en ik vind jammer dat ze die kracht in seizoen 6 krijgt, en in seizoen ook meteen "verliest" want ze heeft hem later niet meer.
Ik weet wel dat ze bij de laatste seizoenen een budget tekort hadden. Maar dan vind ik het nog belachelijk dat ze zulke dingen weg halen. Bijvoorbeeld Leo die in seizoen 8 weg gaat. Dat was alleen maar omdat ze hem niet konden betalen voor een heel seizoen. Zulke verhalen heb ik in ieder geval gehoort. |
|
  |
 |
Perijn
Marauder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 11, 2007 21:38 |
 |
Het bevriezen van de omgeving, lijk me zo ontzettend handig om dat te kunnen doen, toch even een beetje extra tijd zonder extra tijd xD
Mijn favo seizoen in seizoen 6, vanwege het hele Chris verhaal, het was gewoon een heel leuk seizoen. Mijn minst favo seizoenen waren seizoen 3/4, puur vanwege het hele Phoebe/Cole verhaal.
Mijn favoriete aflevering is Forever Charmed, puur vanwege de terugkomst van vele belangrijke personages, heel mooi was dat. Mijn minst favo aflevering is Long Live the Queen, omdat Phoebe hier het kwade voor het goede verkiest, puur wegens liefde.
Ja, maar ik vind het jammer dat de boeken die ik heb gelezen alleen over de afleveringen gaan, geen opzich zelf staande verhaal.
5 Wat is je favo personage en je minst favo?
Favo personage is Piper omdat ze eigenlijk gewoon een meid is die er klaar voor staat, altijd. Ik kan het niet echt goed uitleggen, maar ze is in iedergeval mijn favo! Mijn minst favo personage is Phoebe, omdat ze heel makkelijk haar ogen sluit voor het kwaad, zoals bij Cole, het heeft bij mij haar reputatie gekost! |
_________________ 01-06-2003 ~ 31-12-2008
"The Light shine on you, and the Creator shelter you. The last embrace of the mother welcome you home." |
|
  |
 |
Patricia
The Ultimate HPFreak

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 11, 2007 23:40 |
 |
Sirius Zwarts schreef: |
Ja, maar ik vind het jammer dat de boeken die ik heb gelezen alleen over de afleveringen gaan, geen opzich zelf staande verhaal. |
Lol, dat zijn dan waarschijnlijk net die 2 boekjes die over de afleveringen gaan.. van alle boekjes zijn er maar 2 die dat doen namelijk
Voor de rest dus allemaal nieuwe verhalen..
Ik ben op dit moment 'Het Duivelse Portret' aan het lezen. Ben net begonnen, dus kan er nog niet veel over zeggen ^^ |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 12, 2007 11:04 |
 |
@ Sirius Zwarts, dat over Phoebe ben ik helemaal met je eens. Ik irriteerde me mateloos aan haar naieve gedrag rond Cole en daarna aan het speeddaten vanwege haar visioen. Paige liet de liefde meer op zich af komen, waar Phoebe er altijd wanhopig naar zocht, op zich logisch na cole maar ik vond het zwaar hinderlijk. De meeste afleveringen in seizoen 4 draaiden ook om Phoebe, ineens was zij de eerste in het voorfilmpje i.p.v piper, zij stond in het midden op al die kaften. Al die afleveringen gingen over haar ( ook in latere seizoenen ), terwijl ze de minst bijzondere krachten heeft. |
Sawyer |
|
  |
 |
Patricia
The Ultimate HPFreak

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 12, 2007 11:45 |
 |
Klopt.. ze wouden van Phoebe de 'stoot' van de serie maken, om zo meer kijkcijfers te scoren.
Maar na seizoen 7 besloot Alyssa Milano, dat ze alleen nog maar mee wou spelen aan een volgend seizoen als ze niet meer de stoot van de serie was. De andere 2 dames wouden dat ook niet, en daarom is toen Billie geintroduceerd.. een grote fout als je het mij vraagt, maargoed.. |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 12, 2007 11:50 |
 |
Patricia89 schreef: | Klopt.. ze wouden van Phoebe de 'stoot' van de serie maken, om zo meer kijkcijfers te scoren.
Maar na seizoen 7 besloot Alyssa Milano, dat ze alleen nog maar mee wou spelen aan een volgend seizoen als ze niet meer de stoot van de serie was. De andere 2 dames wouden dat ook niet, en daarom is toen Billie geintroduceerd.. een grote fout als je het mij vraagt, maargoed.. |
Pff wat een grote onzin eigenlijk. xD Wie zegt dat die serie persé een 'stoot' nodig had? O.o Eigenlijk vind ik dat ook een achterlijke reden om een nieuw iemand te introduceren. De mensen die al 7 seizoenen kijken gaan echt niet bij het laatste seizoen stoppen om die reden. Dat lijkt mij toch niet.
Op zich ben ik ook echt wel benieuwd naar seizoen 8, dat is namelijk de enige die ik nog niet heb gezien. En omdat nogal wat mensen erover klagen, ben ik benieuwd of het echt zo slecht is. xD |
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 12, 2007 16:40 |
 |
@Shir ik vind voornamelijk het begin slecht want ik moest echt gigantisch wennen omdat het echt compleet anders is. De laatste paar afleveringen van seizoen 8 zijn wel wat beter vind ik.
Maar ik had dat helemaal nog nooit gehoort dat dat de reden is waarom Billie erin zat. Wat een domme reden eigenlijk. |
|
  |
 |
|
|