Auteur |
Bericht |
Master of Magic
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 04, 2006 22:26 |
 |
Ik heb vroeger een abonnenment gehad op bladen die we van school kregen; Taptoe, Hello You, etc.
Op dit moment heb ik nergens een abonnement op, maar ik koop wel steeds The Empire (filmblad). Die is lekker dik en staat boordevol leuke nieuws over films...  |
 |
*_eOwyn_*
4e jaars

Verdiend:
215 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 10, 2006 11:57 |
 |
wij hebben een abo op donald duck
en ik zelf op girlz!
ik las eerst ook altijd fancy maar die vind ik niet leuk meer en veel te duur
mijn zusje koopt altijd meidenmagzine
en die leest ik soms wel eens tegen de verveling |
_________________ I tought this love was real
That You and I we're meant to be
Like the sun and moon, the stars and the sea
But we lost again
The dream of you and me and all we could be
|
|
  |
 |
Robin-0
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 12, 2006 19:27 |
 |
Donald duck,
Voetbal international en mijn broertje nog de national Geografics> |
_________________ Proud to be Raveclaw!!^ |
|
  |
 |
*One-Take-Watson*
1e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 24, 2006 13:19 |
 |
|
  |
 |
Hummol
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
424 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 24, 2006 14:26 |
 |
Ik lees graag de ElleGirl. Een mode tijdschrift met erg veel informatie en posten en plaatjes. Ik vind het blad gewoon erg vrolijk, vriendelijk en inhoudelijk. Jammer genoeg komt het niet vaak. Volgens mij maar 1 x in de maand.. :/
Daarnaast lees ik af en toe van die film tijdschriften of de Hitkrant als er wat boeiends in staat. |
_________________ Men are stupid.
I'm with you so far..
xD |
|
  |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 05, 2007 13:53 |
 |
Heej menschen.
Eerst kocht ik dus echt ongezond veel tijdschriten!
CosmoGIRL!
Glamour
Celebrity
ElleGIRL
En dus nog af en toe andere tijdschriften.
Nu koop ik alleen nog af en toe de Britse Vogue, daar vind ik echt wat aan. Daar staat gewoon MODE in!
En het scheelt heel wat geld...
En ik koop liever een mooi boek dan 4 tijdschriften waar toch 90 % hetzelfde is.
xox Josse. |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
  |
 |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 29, 2007 17:56 |
 |
Ik lees eigenlijk alleen maar de Aarschok en de Humo, voor de rest eigenlijk vooral boeken.
Mijn ma en zus kopen iedere week de Flair en dan 'lees' ik die cartoon over Claire en soms als er iets interessants instaat ofzo...
Dat is het denk ik
En vroeger abonnement op de joepie *schaam schaam* |
  |
 |
Carla
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 13, 2007 15:50 |
 |
Ik heb een abonnement gehad op de Celebrity, maar dat ging na een tijdje vervelen. Ook heb ik een cadeauabonnement gehad op de Glossy, dat tijdschrift lees ik nog steeds alleen koop ik het nu gewoon (dat is zelfs nog goedkoper dan een echt abonnement). Ik koop voor vakantie en dergerlijke ook nog wel eens de Stars. Verder lees ik de Veronicagids, want daar staan hele leuke dingen in (en mijn ouders hebben daar een abonnement op dus het is gratis). Ook lees ik nog wel eens stukjes uit de Libelle en de Margriet waar mijn moeder en oma een abonnement op hebben, maar daar staan wel heel vaak dingen in voor mensen van 60 (dus ik vind het lang niet altijd interessant). Jan, Jans en de kinderen is wel een leuke strip in de Libelle die ik altijd lees. |
|
|
  |
 |
Mariky
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
405 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 13, 2007 16:23 |
 |
Ik heb een abbonoment op de Hitkrant en die lees ik altijd trouw xD Ik kocht steeds de Girlz, maar ik heb pas besloten ook daar een abbonoment van te nemen, omdat als ik ze toch elke keer koop een abbonoment goedkoper is en ik krijg hem gewoon lekker makkelijk in de bus :') Verder lees ik geen tijdschriften, ook al vind ik de CosmoGirl wel leuk, die lees ik heel soms omdat de zus van mijn vriendin daar een abbonoment op heeft en zij die tijdschriften ook leest :') |
  |
 |
Little-_-Devil
4e jaars

Verdiend:
37 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 13, 2007 21:44 |
 |
Ik heb een abo gehad op de Break Out! die er nu dus nietmeer is
Verder kocht ik wel is:
*Hitkrant
*Girlz
*ELLEgirl
*Cosmogirl
*Fancy
Nu koop ik eigenlijk bijna nooit meer een tijdschrift; . |
_________________ "When stuck in the river, it is best to dive and swim to the bank yourself before someone drops a large stone on your chest in an attempt to hoosh you there."
Little Devil...*Ravenclaw* |
|
  |
 |
Glauces
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 29, 2007 16:24 |
 |
Ik heb een abonnement op de W.I.T.C.H. , en heb een abonnement op de Donald Duck gehad Op de basisschool ook op al die tijdschriften (Okki, Taptoe, Bobo, enz... ).
Nu lees ik soms ook wel stukjes uit de Libelle en de Margriet. |
|
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 29, 2007 17:32 |
 |
Ik ben een tijdje op de Tina geobboneert geweest, maar later las ik hem niet echt meer. Ik lees nog wel trouw iedere week de Donald Duck, ik vind het echt geweldig. Ik vind alleen, het heet de Donald Duck, dus zet er dan ook Donald Duck strips in en niet Mickey Mouse en Goofy. Zo nu en dan vind ik dat leuk, of Mickey lost't op... vind ik ook leuk, maar de rest? Nope... geef mij maar gewoon een verhaaal over die lieve, sullige eend ^^ |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
-->innie<--
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 29, 2007 18:02 |
 |
Wij waren lid van de: Fancy en Hitkrant maar die hebben we opgezegd. want ik vond de Hitkrant bagger worden en de Fancy hadden we ook geen zin meer in
Nu zijn we lid van: Donald Duck, WITCH ik vind dat echt leuke bladen. Donald Duck blijft gewoon heel erg leuk
En ik koop elke maand de Girlz (ik heb niet zoveel zin om lid te worden) en heel soms koop ik de CosmoGirl als ik hem toevallig tegen kom ik vind het wel een leuk blad |
_________________ Buffy: So let me get this straight. You're... Dracula, the guy, the Count?
Dracula: I am.
Buffy: And you're sure this isn't just some fanboy thing?
'Cause I've fought more than a couple pimply, overweight vamps that called themselves Lestat. |
|
  |
 |
waterbleu
1e jaars

Verdiend:
30 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 31, 2007 15:41 |
 |
haha, ik was heel vroeger lid van de donald duck
Maar nu niet meer hoor. Ik lees nu vooral de girlz en de cosmo girl. Wat ik ook vaak lees is de quest  |
_________________ ωнєяє ƒяιєи∂š мєєт....нαятš ωαям. |
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 06, 2007 11:26 |
 |
Ik ben volgens mij nooit lid geweest van een tijdschrift. Dat komt ook omdat wij zolang ik me kan herinneren al lid zijn van de leesmap. Ow ja, heel vroeger ben ik trouwens lid geweest van het 'Disneyblad'. Ik weet niet precies hoe het heette, maar het kwam eens in de maand uit geloof ik.
Nu ben ik nergens lid meer van, ik lees ook niet zoveel tijdschriften. Als ik daar behoefte aan heb pak ik wel iets uit de leesmap, waar we nóg steeds lid van zijn. xD En soms koop ik wel eens een tijdschrift, als we onderweg zijn ofzo. Dan is het trouwens meestal een Fancy, Glossy, Ellegirl ofzoiets. |
  |
 |
|