Auteur |
Bericht |
Peppie2507
Dreuzel

Verdiend:
67 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 20, 2007 10:13 |
 |
ik denk dat het eraan zal liggen hoe belangrijk hun relatie word in boek zeven of de relatie überhaupt wel in film zes voorkomt..
ze zullen zo weinig mogelijk dingen met perkamentus willen schappen.. dus dan moeten ze andere dingen schrappen..
en ik vrees dat dat toch de relatie word..
of je ziet ze alleen in de laatste scene samen ofzo |
|
|
  |
 |
Vendelle
1e jaars

Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 20, 2007 10:39 |
 |
Ik vind Bonnie heel goed gecast, dat heb ik eigenlijk vanaf het begin al gevonden. Het 'neppe' acteren wat sommigen van jullie aanhalen als negatief punt zie ik niet, en ik vind haar eigenliijk ook best knap.
En trouwens: is het niet vanuit Harry's gezichtspunt dat Ginny knap is? Ik bedoel: hij vindt haar knap, maar wat de een knap vindt, kan een ander best lelijk vinden. toch?  |
|
|
  |
 |
muisS
7e jaars

Verdiend:
175 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 20, 2007 19:53 |
 |
Citaat: | SPOILERS! | [selecteer] Al zie je in film5 wel dat ze jaloers is als harry naar cho loopt in de kamer van de SVP [/selecteer] |
|
SPOILERS! | [selecteer] Oh dat was mij nog helemaal niet opgevallen Wel goed gedaan dan [/selecteer] |
Ik vind dat ze haar rol goed speelt in de films, steeds beter .[/quote] |
_________________ <3 Ron/Hermoine |
|
  |
 |
xGinny
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 31, 2007 21:10 |
 |
Ik vind dat ze de rol goed speelt, en ik ben ook redelijk fan van haar en haar personage
in film vijf vind ik haar heel stoer overkomen en dat mag ik wel
deels vind ik haar ook leuk omdat ik ook rood haar heb maarjaa dat doet er eigenlijk niet echt toe  |
_________________ - You'll never know love or friendship and I feel sorry for you. . . |
|
  |
 |
jwvdpoel10
Dreuzel

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 01, 2007 12:25 |
 |
Ik vind dat ze haar rol wel goed speelt maar ze had volgensmij helemaal geen tekst in OOTP. Hopelijk is dat niet hetzelfde in de HBP.
Hoezo niet knap :
 |
|
|
  |
 |
alwaysXme
Dreuzel

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 01, 2007 14:06 |
 |
ik ben het een beetje eens met de andere mensen die hier gepost hebben.
in het eerste deel van de boeken serie had ik ginny ook nog niet echt als het vriendinetje gezien van harry, in het 2de deel ook nog niet echt, naarmate ze ouder wordt in de boeken wordt ze dus ook volwassener, en harry ook --> en beginnen iets voor elkaar te voelen.
ik vind dat bonnie het goed acteerd. ik vind haar zeker niet slecht! |
|
|
  |
 |
Miss Sofie
Dreuzel

Verdiend:
22 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 01, 2007 14:55 |
 |
Ze was leuk in de film, maar man, wat had ze weinig tekst, zeg! Veel minder dan in het boek en dat vond ik erg jammer. En ze kwam ook een beetje als de heldin van Dumbledore's Army over met haar Patronus en haar Reducto-spreuk. |
_________________ I’m here without you baby
but your still on my lonely mind
I think about you baby
and I dream about you all the time
I’m here without you baby
but your still with me in my dreams |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Zo Aug 12, 2007 23:43 |
 |
Ik weet eigenlijk niet precies wat ik van haar moet zeggen. Ik vind haar niet de beste maar ook niet de slechtste persoon. Maar ze komt eigenlijk niet al te gek veel voor in de films. En als ze in de films voor komt, vind ik haar wel mee vallen. Nee ik heb niet echt een bepaald een mening over Bonnie maar wel over de personage Ginny in de boeken, daar staat zei geheel buiten. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 16, 2007 17:44 |
 |
|
  |
 |
-->innie<--
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 16, 2007 17:52 |
 |
Ik weet ook niet echt wat ik van Bonnie vind, omdat ze niet zo vaak in de films voor komt.
Ze ziet er wel uit als Ginny, maar verder heb ik niet echt iets met haar
@HPR hierboven: Wel geinige foto's ik vind alleen de outfit van Bonnie foeilelijk Die rok en die schoenen vind ik dus echt niet mooi |
_________________ Buffy: So let me get this straight. You're... Dracula, the guy, the Count?
Dracula: I am.
Buffy: And you're sure this isn't just some fanboy thing?
'Cause I've fought more than a couple pimply, overweight vamps that called themselves Lestat. |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 16, 2007 18:54 |
 |
Mooie foto's, maar ik vind bonnie echt niet leuk met die pony, het ziet er zo nep uit. En ze ziet er een beetje tuttig uit. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 16, 2007 19:33 |
 |
Nope ik vind haar er ook niet geweldig uitzien. En die pony zo vind ik ook niet leuk. En ik blijf er ook bij dat ik haar geen geweldige Ginny vind.
Nu heb ik ook niks met het personage Ginny, maar ze hoort knap te zijn, en dan extreem knap. Want alle jongens vallen immers op haar, toch? Ik zal echt niet beweren dat Bonny lelijk is, maar knap is ze ook zeker niet. |
  |
 |
lizzyke
1e jaars

Verdiend:
88 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 16, 2007 19:49 |
 |
-->innie<-- schreef: | Ik weet ook niet echt wat ik van Bonnie vind, omdat ze niet zo vaak in de films voor komt.
Ze ziet er wel uit als Ginny, maar verder heb ik niet echt iets met haar
@HPR hierboven: Wel geinige foto's ik vind alleen de outfit van Bonnie foeilelijk Die rok en die schoenen vind ik dus echt niet mooi |
helemaal mee eens, zoiets doe je niet aan naar een premiere vind ik voorde rest vind ik het jammer dat ze in de andere films niet zo vaak voor komt want nu weet ik niet goed wat ikv an haar kan verwachten en ze komt (denk ik) nu ineens heel vaak voor in film 6, das dus een best grote over stap, eerst was ze echt een bij rolletje (op film 2 na dan) en nu is ze zo ongeveer hoofdrol.. |
|
|
  |
 |
morninglight
1e jaars

Verdiend:
65 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 16, 2007 20:39 |
 |
Ik let nooit zo op Bonny in de films.
Ze valt me nauwelijks op door haar kleine rol.
In de laatste paar boeken wordt ze wat opener, ik hoop dat we dat ook te zien krijgen in de films.
Het verbaasd me ook heel erg dat zij het liefje is van Harry  |
_________________ ‘Of misschien is hij ontslagen!’ zei Ron enthousiast. ‘Tenslotte kan niemand hem luchten of zien –‘
‘Of misschien wil hij gewoon graag weten waarom jullie niet met de schooltrein gearriveerd zijn,’ zei een ijzige stem. |
|
  |
 |
watsonette
6e jaars

Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 18, 2007 16:03 |
 |
Ik vind Bonnie niet slecht en niet goed in de films.
Ze zou wel eens wat meer tekst mogen hebben, maarjah...
Dat zal wel komen in de laatste boeken.
Ze ziet er idd uit als Ginny, maar misschien zou iemand anders wel beter als haar zijn in de film, maar ik wil zekers niet dat ze vervangen word
Over naar de foto's van de premiere...
Omg, die kleren vind ik echt niet leuk, 't is ook niet leuk gecombineerd..
Die schoenen vind ik ook niet leuk, maarjah ieder zn smaak..
Bonnie's haar was ook veel mooier zonder die pony.. |
_________________ Ravenclaw <3
Can You Dance Like a hipogriff?
Check mn Crea's =) , HP5 Spoilers! |
|
  |
 |
|