Auteur |
Bericht |
Potterfreaky
Harry's secret lover

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 10, 2008 10:08 |
 |
Kijk jij naar het EK? Waarom wel/niet?
JAAAAA Ik ben al vanaf 1988 een ontzettende fan van het nederlands elftal en volledig voetbalverslaafd.
Welk(e) team(s) support jij?
Nederland, natuurlijk en niemand anders!
Hoe ver denk je dat Nederland komt?
Ik denk na gisteravond, heel ver. Ze gaan de finale halen.
Wie wordt er volgens jouw kampioen?
Nederland dus.
Wat vind je van de wedstrijden tot nu toe?
Ik ben zeeer onder de indruk van nederland, echt de beste wedstrijd tot nu toe.. Die italianen waren niet eens heel slecht maar op alle linies werden ze overklast.
Duitsland gaat ook ver komen, die hebben altijd de winnersmentaliteit. op de een of andere manier redden die het wel. Polen viel me erg tegen en ik ben zeer benieuwd naar het Rusland van Hiddink.
edit; Rusland is me erg tegengevallen, ik zet mijn geld eerder op Spanje, die Torres is een hele goede voetballer! |
Laatst aangepast door Potterfreaky op Di Jun 10, 2008 22:54; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Faunaat
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
443 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 10, 2008 14:18 |
 |
Jepperdepep. Ik kijk altijd naar het EK/WK. Gewoon het gevoel dat we met z'n allen achter ons landje staan vind ik echt geweldig.
NEDERLAND!
Na gister? De finale natuurlijk.
Eerst dacht ik Italië. Maar na de wedstrijd van gister ben ik er niet meer zo zeker van. Ik hoop natuurlijk Nederland.
Helaas heb ik er tot nu toe maar 1 kunnen kijken. Zaterdag had ik een feestje, zondag was ik naar de bioscoop en gister had ik rond de wedstrijd Roemenië - Frankrijk rijles. Nederland - Italië is dus de eerste wedstrijd die ik heb kunnen zien. Maar vanavond zit ik weer voor de buis. |
  |
 |
Avana's Draco
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
5 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 10, 2008 22:13 |
 |
Uiteraard! Ik vind tennis, voetbal en nog enkele andere sporten geweldig om naar te kijken. Ik ben nog geen fan sinds 1988 zoals Laura, want dan was ik pas geboren, maar toch al even
Aangezien België niet meedoet, ben ik solidair en ga voor Nederland. Maar ook wel een beetje voor Zweden.
Ze zullen zeker en vast in de halve finale of zelfs de finale komen. Het zou mooi zijn als het Nederland - Portugal wordt. De twee besten van de eerste ronde naar mijn inziens.
Ik hoop Nederland, maar Portugal en Spanje maken ook een goede kans.
Nederland heeft alvast super gespeeld, de wereldkampioen was gewoon nergens te bekennen. Ook Portugal, Duitsland en Spanje stonden er. Frankrijk is zoals altijd veel blabla, maar weinig resultaat. Mooi van Roemenië overigens. Ze mogen van mij best samen met Nederland doorgaan. Rusland was behoorlijk zwak en Griekenland zoals gewoonlijk saai en ze kunnen hun titel niet bevestigen. |
_________________ I've loved, I've laughed and cried.
I've had my fill; my share of losing.
And now, as tears subside,
I find it all so amusing.
Don’t cry because it’s over. Smile because it happened. |
|
  |
 |
Suzzannaa
2e jaars

Verdiend:
30 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 11, 2008 16:29 |
 |
Ja, omdat ik een broertje en zusje heb die allebei helemaal gek zijn van voetbal, en ik vind het zelf ook wel leuk om naar te kijken xD
Nederland, omdat ik daar geboren ben, en Zwitserland omdat zij nog nooit hebben meegedaan, en ik zou het wel leuk vinden als ze dan ver komen
Kwartfinales
Nederland of Duitsland
Leeuk! Voorral nederland! Echt super  |
_________________ 'Hij beschuldigde me ervan dat ik "de trouwe volgeling van Perkametus" was.'
'Wat onbeleefd van hem.'
'Ik vertelde hem dat ik dat ook was'
..
'Ik ben diep geroerd Harry.' |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 13, 2008 21:43 |
 |
yay *hypert* OMFG ik heb net de wedstrijd gezien en Nederland heeft gewoon gewonnen met 4-1. Omdat Nederland de vorige wedstrijd ook al gewonnen heeft is Nederland dus al automatisch door naar de kwartfinale. Wow we zijn eigenlijk best wel heel goed. [a] *hypert verder* |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Anju
Dreuzel

Verdiend:
29 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 13, 2008 21:47 |
 |
Niet echt, omdat ik nooit echt een voetbalfan ben geweest, dus waarom nu wel? Maar het staat wel op op de TV, m'n moeder kijkt ¬¬
Portugal, Roemenië en natuurlijk Nederland..
Ik hoop natuurlijk at ze in de finale komen, maar we zien wel.
Nederland natuurlijk! Maar anders Portugal.
Niet gekeken enzo P: |
_________________ It's just one thing, but it's everything I want <3 |
|
  |
 |
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 13, 2008 22:47 |
 |
4-1!! OMG ik ben zo schoor van het schreeuwen xD Bij elk doelpunt ging ik met een groepje vrienden naar buiten om rond te rennen en te schreeuwen.
Aan de ene kant ben ik heel moe en aan de andere kant helemaal hyper en heb ik zin om nog meer gaan rond te rennen enzo xD
Ik kan het gewoon niet geloven O__o
Zo goed is Oranje volgens mij nog nooit geweest.
*laat vooroordelen over van Basten vallen* |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 14, 2008 10:06 |
 |
Ik doe dat dus niet. Mijn vooroordelen over van basten staan nog steeds. Omdat hij het nu even goed doet ben ik niet ineens een die hard oranje fan geworden. Ik kijk al sinds marco aan het roer staat geen oranje wedstrijden meer, het doet me niks. Ik heb ook niet zitten juichen gisteren, dat vind ik hypocriet. Heb ook niet gekeken. Als Oranje tegen spanje of portugal komt te staan is het feestje snel over geloof me.
Tuurlijk vind ik het wel een knappe prestatie van oranje, dat wil ik wel zeggen. Ze doen het veel beter dan ik had verwacht en dat verbaasd me, het valt me op dat ze nu pas echt gaan voetballen. Al die kwalificatie rondes waren niet om aan te zien. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
River
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
259 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 14, 2008 10:47 |
 |
Ja, ik kijk wel! Maar alleen als Nederland speelt. Anders vind ik het niet echt interessant. xD
Nederland natuurlijk! Maar toen Nederland tegen Italië speelde was ik voor de lol voor Italië, om mijn vader en broer te pesten. xD
Ik denk/hoop dat ze wel ver zullen komen. Tot nu toe hebben ze al 2 goede wedstrijden gewonnen, dus ik denk van wel. We hebben gewoon een top team. [a]
Nederland!!!!! Nah, ik heb eigenlijk geen idee. Maar ik hoop op Nederland!
Ik vind dat Nederland al goede wedstrijden gespeeld heeft. Dat goal in de laatste minuut was echt prachtig! Eigenlijk vond ik gister alle goals wel mooi. Ook die van Kuyt was ook geweldig! Maar aangezien ik alleen die van Nederland heb gezien weet ik natuurlijk niet hoe de andere landen hebben gespeeld. |
_________________ what doesn't kill you simply makes you stranger. |
|
  |
 |
Bernou
Huffelpuf Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 15, 2008 10:34 |
 |
Ja, voor het eerst kijk ik weer eens naar het EK. Het begon met de eerste Nederlandse wedstrijd xD Umg, nu wil ik geen Nederlandse wedstrijd meer missen [a]
Nederland, natuurlijk!
Ik denk niet dt ze verder komen dan de Halve Finale, maar na hun laatste wedstrijd zit ik ook wel een beetje op een Finale met Nederland te wachten.
Ik zit Nederland nu wel een grotere kans te geven hoor.
Ik heb alleen de Nederlandse wedstrijden gekeken en af en toe een helft van een andere wedstrijd, maar ik geniet in ieder geval met volle teugen van Nederland ^^ |
_________________ It's time to say goodbye..Goodbye HPF. <3
20/07/06 - 01/01/09 |
|
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 15, 2008 16:42 |
 |
Misschien is het leuk als jullie de wedstrijden, de verwachtingen, de teleurstellingen..of om mijn part de knappe voetballers, gingen bediscussieren want met dat lijstje blijft dit topic een beetje dood...terwijl er genoeg te bespreken is
Weg met dat lijstje! |
Editors @ Lowlands 2008..best experience ever! |
|
  |
 |
Potterfreaky
Harry's secret lover

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 15, 2008 22:37 |
 |
je hebt helemaal gelijk, BeeGee,
Ik zal t spits afbijten.
Ik ben zeer onder de indruk van Nederland eerlijk gezegt. Er is zoveel commentaar geweest op de aanpak van van Basten en nu gaat het zo goed!
Vandaag viel Portugal me nogal tegen. Natuurlijk waren ze al door, maar toch je bent het aan je stand verplicht om dan alsnog te winnen van Zwitserland.
De wedstrijd Tsjechie- Turkije was wel weer een sensatie; Ik vond het wel een verrassing uiteindelijk dat Turkije won en dus door is...
Om eerlijk te zijn denk ik dat alleen Spanje aan Nederland gewaagd is en hoop dan ook dat dit de finale wordt. |
|
|
  |
 |
Bietje
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
128 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 16, 2008 9:01 |
 |
Ik denk dat Portugal ook nog wel een kans maakt, hoewel hun B-Team niet heel erg sterk is.. Meestal verwacht je van een B-team toch ook wel wat, omdat ze zich willen bewijzen, maar 2-0 verliezen van Zwitserland is wel erg slecht.
Verder had ik inderdaad ook niet verwacht dat Turkije door zou gaan. Mijn hele poule naar de maan, want wie verwacht dit en dat Zwitserland wint van Portugal?! xD
Die laatste 10 minuten waren echt spannend. Beetje minder dat ze bij ons de hele tijd gingen omschakelen tussen de twee wedstrijden, dus ik dacht dat Turkije - Tsjechie zou eindigen in 2-2, maar toen we terugschakelden was Turkije plots aan het vieren! En die keeper een rode kaart xD Erg jammer dat we Tuncay niet in actie hebben kunnen zien als keeper, dat had wel leuk geweest. |
|
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 16, 2008 10:53 |
 |
Ik heb gister met een half oog de wedstrijd tussen Tsjechie en Turkije gevolgd. Persoonlijk was ik voor Tsjechie (vooral omdat ik het Koller zo hard gunde)..maar man, man wat een einde! Ik had gehoopt dat die speler die ineens voor de keeper in moest vallen aan het werk moest...dat had ik supergrappig gevonden.
Turkije heeft een hele goede slotfase gespeeld, maar persoonlijk vond ik Tsjechie beter.
Ik ben trouwens benieuwd tegen wie Nederland moet in de volgende ronde: Zweden of Rusland.....zou wel grappig zijn...Guusje Hiddink tegen NL.
Jammer trouwens dat mijn mooie Griekse Keeper eruit is XD. Ik vond um vier jaar geleden al leuk..met z'n hippe grijze kapsel...XD
Edit: ik vond dit zonet....de BBC vind onze Albert Heijn reclame hi-la-risch
http://www.dumpert.nl/mediabas....._leuk.html |
Editors @ Lowlands 2008..best experience ever! |
|
  |
 |
Malou
Unspeakable

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 16, 2008 11:13 |
 |
Omg gisteren was een nare voetbaldag xD Ik vind t jammer dat Portugal niet zo heel veel voorstelt zonder bepaalde spelers.
Ben wel blij voor Zwitserland dat ze toch nog n mooi afscheid hebben gehad, en Portugal is alsnog eerste in hun groep.
Turkije - Tsjechie heb ik ook gezien (stond aan op mn pc xD), en ik vond dat einde echt zo weird. Volkan kreeg rood om niks, iemand op de bank van Turkije kreeg geel.. wtf? xD
En ik vind het jammer dat Turkije door is. Ik had het Tsjechië gegund, want die spelen over het algemeen veel beter dan Turkije. |
  |
 |
|