Auteur |
Bericht |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 17, 2007 13:01 |
 |
Lijkt me heel leuk die serie. Wanneer begint hij in nederland? Ben echt benieuwd, ga even kijken of ik een aflevering kan vinden op internet. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Hummol
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
424 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 17, 2007 13:38 |
 |
Sqauner schreef: | Jericho leek me een leuke serie, een leuk idee. Viel dat even tegen, na de eerste 2 afleveringen te zien op VT4 (en ik heb echt moeite gedaan om ze uit te kijken) heb ik beslist nooit meer te kijken.
Het idee is wel leuk maar de vreselijke acteerprestaties, bijna lachwekkende dialogen en het onoriginele plot van het populaire meisje die verliefd wordt op een nerd (moet dat nu echt in elke show zitten?) hebben mij tot deze beslissing gedreven.
Veel kijkplezier maar het is echt niet mijn ding. |
Echt wel grappig om te lezen dat je er zo over denkt. Aangezien ik niks tot weinig van deze mening deel.
SPOILERS! | [selecteer]
Anyway. Ik heb net ep 4 gekeken (the walls of Jericho) and Ohmy.. ik vind het echt heel goed en ook een beetje creepy. Jake is natuurlijk helemaal super en ook April is gaaaaf. Robert is echt eng. And a bad guy I think. Ook hoe hij met zijn kinderen om gaat en dat hij zichzelf anders voordoet. Maar het einde was helemaal apart. 'Who's always taking care of you?" jochie: "Mummie!" xD [/selecteer] |
|
_________________ Men are stupid.
I'm with you so far..
xD |
|
  |
 |
Cocokadavra
4e jaars

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 26, 2007 21:56 |
 |
Krijg nou wat!! Jericho heeft een eigen topic!!!!! *Niet eerlijk, Dexter moet ook een eigen topic!!! Maarja, die zenden ze nog niet uit hier in de Benelux voor zover ik weet*
Ik vind Jericho ook echt een goede serie! Heb seizoen 1 helemaal gezien en baalde er echt van dat het afgelopen was!!! Vooral met dat ze zo bruut stoppen!! Maar gelukkig gaan ze verder.. kan niet wachten!!! Het is niet mn nummer 1 favo serie, maar hij staat zeker wel in mn top 5!!!!! Wanneer gaan ze verder met de rest eigenlijk?? Misschien is het al genoemd, maar ik heb nog niet alles gelezen hier in het topic.. |
_________________ The few details that I found in Sergeant Doakes's file left me grasping for breath: Doakes had a first name! It was Albert - had anyone ever really called him that? Unthinkable. I had assumed his name was Sergeant. |
|
  |
 |
Charlie
Oceanic 815 Survivor

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 04, 2007 13:08 |
 |
Reactie op de laatste vier afleveringen
SPOILERS! | [selecteer] Boeh boeh boeh. Eigenlijk vertel ik steeds hetzelfde en ik vind dat Jericho gewoon steeds beter wordt. Misschien grotendeels omdat ik de persos wat beter leer kennen, maar ook de eps volgen elkaar gewoon goed op.
En ik vond de flashbackepisode nogal vaagjes. Als ik het goed begrijp moest Robert zo'n 'bom' vervoeren? Hij ontvoerde zijn familie en trok naar Jericho. Goed. WTH is die bom nu? Nog steeds in het bezit van Robert, als in: bom ligt nu in Jericho? Oeh. En ik claim de pc van Robert, die is lekker mysterieus
Naja, ben benieuwd naar volgende keer. [/selecteer] |
|
|
|
  |
 |
Anke
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 08, 2007 11:19 |
 |
Jericho is echt zo goed! Kheb de eerste afleveringen hier in belgie gemist maar ben ondertss wel aan het volgen. Ik begin me al echt te identificeren met de personages, en dat is altijd een goed teken! Het zit echt wel goed ineen. Goed basisverhaal om op verder te bouwen. Ik hou er wel van dat er zoveel mysteries in zitten. Oh...en het is enorm cliché (en jak dat haat ik)...maar Jake mag echt wel eens bij mij komen aankloppen! Bad boy Bad boy... mmm!!
Oh en Charlie:
SPOILERS! | [selecteer] 'The package' ligt volgens mij idd ergens in Jericho. Ik vermoed dat het een atoombom is? Of ben ik helemaal mis en heeft mijn verbeelding dat ingevuld? Ik vond die flashback episode ook nogal raar. Hawkins 'ontvoert' zijn gezin. Hij sluit ze op vanvoor in zijne truck en neemt ze helemaal mee naar Jericho...en op heel dieje weg zijn die er niet in geslaagd te ontsnappen ofzo? En als ze daar dan aankomen in hun nieuwe huis dan legt zijn gezin er zich percies zomaar bij neer? Als ik ontvoerd werd door mijn vader die ik al een aantal jaren niet meer had gezien en die ons in de steek heeft gelaten...dan zou ik toch alles doen om daar weg te geraken! Nujah...leuk dat ze gebleven zijn enzo, maar toch vond ik het raar. Oh! En Rodger is terug nee dat mag niet! Tging net zo smooth tussen Jake en Emily! [/selecteer] |
|
_________________ Rock 'n Roll |
|
  |
 |
Hummol
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
424 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 12, 2007 19:32 |
 |
Ik heb heel seizoen 1 nu gezien en ik ben (natuurlijk) nog steeds fan. Yay! Maar, ik heb geen zin om in spoilertags te typen dus dan nog even deze vraag. Klopt het dat het hierbij blijft en er geen 2e seizoen komt? Beeeeh... |
_________________ Men are stupid.
I'm with you so far..
xD |
|
  |
 |
Charlie
Oceanic 815 Survivor

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 14, 2007 19:03 |
 |
Ep 15/16
SPOILERS! | [selecteer] Lang leve Jericho! Omg. Weer een superaflevering vond ik het, vooral emotionele waarde deze keer. Goooed. Hawkins, die blijft natuurlijk cool. Maar zijn ex-vriendinnetje is bad, dus dat ontdekt ie, dus gaat zijn ex-vriendinnetje zijn zoontje bij de nek grijpen en een revolver tegen z'n slaap duwen. En dan heel veel (nogal fake op sommige momenten) gevecht en dan schiet dochtertje het ex-vriendinnetje dood. (wat ik (en volgens mij de meesten wel) al door had vanaf de start van het gevecht).
Maargoed. We weten nu wel waar The Package is. In het huisie achter heel veel stenen muur. Oh. Die vent die de vluchtelingen moest controleren is irritant.
Ok. Tot zover Hawkins. Daar was de marine. Die uiteindelijk fake blijkt te zijn, wat ik eigenlijk ook wel al door had (had alleen niet verwacht dat het eigenlijk gewoon mensen waren die probeerden te overleven). En dan.. OMG. April. Valt ze opeens neer op de grond. Ok. Heel gedoe om haar te opereren. En ik dacht; he dit is Jericho, ze komt er vast weer bovenop. Uiteindelijk is het al snel duidelijk dat dat niet gaat gebeuren. Dan ontwaakt ze nog even; "Tracey is an beautiful name". Toen dacht ik weer, oh, ze gaat het nog overlen. Maar omg, ze weet niet dat haar baby weg is en dan.. sterft ze.
Bluh. Dat vond ik echt zwaar emotioneel, serieus. Echt een prachtige episode (dubbele). Ben eigenlijk wel blij dat VT4 Jericho in een dubbele aflevering uitzend, zit er lekker veel meer in denk ik. (wat ik bij LOST dan weer heel stom vind (dan bedoel ik dat er dubbel wordt uitgezonden in België)).
OH. Ik claim Mimi ^^ Ze is zoo cool. En. Bonnie is ook leuk. Die gebarentaal en hoe ze dat in een boze bui uitlegt tegen Mimi. O.a. hoe je 'sorry' moet zeggen. Dan weet je dat Mimi dat zal gebruiken, dat weet je gewoon. Maar je weet niet dat ze dat zal gebruiken na het sterven van April om daarna Bonnie huilend in haar armen te houden. Dat vond ik ook weer zo zwaar emotioneel ^^ Maar daar hou ik wel van.
Top Jericho, top! [/selecteer] |
@Hummol: S1 is helemaal uitgezonden. Dat moest genoeg zijn dacht men, maar daar waren fans het niet mee eens. Dus, er kwam een soort van 'opstand' om Jericho levend te houden. En in Augustus zijn ze weer begonnen met het opnemen van een tweede (tussen) seizoen. Eerst komen er 7 afleveringen. Als die worden goedgekeurd, dan mag Jericho weer verder gaan voor min. het volledige seizoen (dat denk en hoop ik). |
|
|
  |
 |
riccmaster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 16, 2007 16:25 |
 |
SPOILERS! | [selecteer] jericho is een fijne serie dat op vt4 komt alleen is lost beter [/selecteer] |
|
_________________ weg met de regelsµ |
|
  |
 |
Charlie
Oceanic 815 Survivor

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 27, 2007 8:31 |
 |
Voor degene buiten mij die hier zo Jericho in België volgen ^^' Vanaf 3 september is LOST terug. LOST wordt uitgezonden op het tijdstip dat Jericho normaal is. De finale van Jericho is dus op 3 september pas om 22.20 uur te zien. Dat de onzichtbare Jacbos het maar weten :') |
  |
 |
Charlie
Oceanic 815 Survivor

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 08, 2007 11:56 |
 |
Dubbelpost, woah! Over de finale:
SPOILERS! | [selecteer] WAAAH! Oeh. Ik wil Jericho nu terug De finale was echt weer zo'n heel erg goede ep. Ik had ergens heel erg verwacht dat het niet alleen maar om Jericho/New Bern zou gaan, dus dat het eigenlijke idee van de atoombommen en het personage van Robert, dat dat hele verhaal ook wel weer naar boven zou komen.
En ik wist natuurlijk ook al veel eerder dat Heather niet dood was/is . Echt een coole episode, heeel veel actie en omg.. het einde '____' Nu moeten ze gewoon door gaan doen, serieus, naja, dat staat al vast, ben alleen benieuwd wanneer. [/selecteer] |
En nu moet iedereen die deze post leest, ook gewoon Jericho gaan volgen, want het is cool. [maar natuurlijk kan het echt niet tippen aan LOST [a]] |
|
|
  |
 |
Kylie Potter
Dreuzel

Verdiend:
34 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 09, 2007 12:42 |
 |
me loves jericho!!!
ik ben onwijs fan van de serie maar heb tot nu toe alleen nog maar de eerste 11 eps gekeken.. ik wacht met smart op de rest.. maar ik moet nog even geduld hebben aangezien ik deze van iemand anders krijg!
maar ik moet zegge dat ik het en leuke serie vind met een geode verhaal lijn! en erg leuke acteurs  |
|
|
  |
 |
Bietje
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
128 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 21, 2008 16:23 |
 |
Ik heb deze week de eerste aflevering van Jericho toevalllig gezien op Veronica, maar ik vraag me af of het wel zin heeft om deze serie volgen, aangezien de serie (alweer) gecancelled is?
Ik heb er veel goede dingen over gehoord, maar ik hou er niet van om ergens helemaal in te zitten en dan nooit te weten hoe het afloopt. Hebben ze er nog wel een beetje een goed einde van kunnen maken of zijn er alleen maar meer vragen en geen antwoorden?
De Pilot zag er veel belovend uit, maar als het wie,waarom en de eventuele mysterieuze achtergronden van personages nooit worden uitgelegd, denk ik niet dat ik volgende week weer zal kijken.
Misschien dat iemand mij hier iets over kan vertellen?  |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 21, 2008 16:28 |
 |
Ik heb het dus ook gezien en ik vond er eerlijk gezegt weinig aan.
Misschien moet dat nog komen maar ik vond het niet spannend of wat dan ook.
Ik ga de volgende keer wel kijken en als ik het dan nog niet leuk vind stop ik. |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 22, 2008 9:30 |
 |
Jaaah ik het Jericho ook gezien afgelopen maandag. Weeeeh Jake! <333
@Bietje: de serie is afgerond. Er is een series finale gemaakt die alle antwoorden geeft waar je naar op zoek bent. In dat opzicht kun je het gewoon volgen. Deze serie heeft alleen maar 30 eps. Maar het is wel een afgerond verhaal.  |
Editors @ Lowlands 2008..best experience ever! |
|
  |
 |
Charlie
Oceanic 815 Survivor

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 05, 2008 21:22 |
 |
Ik heb best lang gewacht tot ik S2 van Jericho ging bekijken, maar ik heb vandaag alle eps van het tweede seizoen in één keer bekeken en ik ben heel blij dat het er uiteindelijk nog van gekomen is ^^
SPOILERS! | [selecteer] Want ik vond het zeer k*t toen de show gecancelled werd, want het eerste seizoen vond ik veelbelovend en had ik erg van genoten. En nu heb ik dus ook het tweede seizoen en daarmee de hele serie uitgekeken en ik moet zeggen dat ik heel blij ben dat ik dat heb gedaan, want de aanloop naar het einde + het einde was heel mooi, ontroerend en zat ook nog eens vol actie ^^
Ik heb gehuild, want er zaten echt hele mooi momenten in en ik vind het langs de ene kant wel jammer dat het hiermee moet eindigen, maar langs de andere kant waren deze laatste eps vast niet zo fantastisch geweest als ze niet alle antwoorden hadden mogen geven in één keer.
Jericho was een hele leuke en geslaagde serie en ik ga Mimi missen XD.
(absoluut mijn favo personage van de reeks) [/selecteer] |
|
  |
 |
|