Auteur |
Bericht |
Richard
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 08, 2007 1:16 |
 |
Omdat er mensen reageren, hier dan ook maar een klein stukje van mij:
Had echt veel van deze film verwacht. Zeker doordat het een Michael Bay film is + de de trailer. Had echter beter moeten weten...
De film is zoveel minder dan dé kaskraker die het had moeten worden. [ja, het is groots aangemeten, logisch dat dan de halve wereld de film gaat zien].
De film heeft zoveel gebreken en verliest op zoveel punten de realiteit. Komop! De wereld staat zogenaamd op instorten en dan gooien ze er grappen in die nergens opslaan [de tuin van de ouders van het hoofdpersonage vermorzelen en verstoppertje in de tuin spelen :\].
Er zit totaal geen houvast aan deze film. Het hoofdpersonage in deze film wordt niet goed uitgediept waardoor je van de ene naar de andere scene wordt gesleept en dus geen 'personage' hebt waar je de hele film lang bij meeleeft. [wat duidelijk wel de bedoeling was].
Te veel gebreken. Het enigste pluspunt zijn dus de effecten. Er zitten gewoon zo waanzinnig veel CGI-effecten in deze film: Ongehoord... In de finale gevechten ook... bizar! En het er dan nog echt uit laten zien ook.
De robots zijn in deze film meer normale personages. Had ook anders gekunt, maar zoals ik zei: Ze hadden zich meer moeten richten op Shia LaBeouf. Het verhaal heeft op deze manier dus vele gebreken. |
|
|
  |
 |
NiCoLe_eLoCiN
Dreuzel

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Apr 18, 2008 22:37 |
 |
Dit vond ik een geweldige film, de special effects waren ook heel goed.
Sommige mensen vinden het minder dat het niet echt realistisch is, maar ik vind het wel eigelijk leuk. De strips waren ook heel goed
Ik heb gelezen dat er dit jaar weer een Transformers 2 aankomt, het is al officieel bevestigd. |
|
|
  |
 |
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 19, 2008 11:08 |
 |
Ik ken die film van buiten
Njaah, hij was wel goed enzo maar ik bedoel, na zo'n 10 keer is het wel genoeg.
Mijn neefje van 4 is dol op die film.
Hij keek 'em echt elke dag een keer. Nu is het al wat geminderd en is hij een Platvoet fanaat.
Kent hij ook vanbuiten xD
De special effects vind ik echt geweldig though!
Met al die robots, het transformeren van auto's enzo. Echt fantastisch  |
 |
|
| |