Auteur |
Bericht |
Sterretje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
121 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 30, 2006 22:17 |
 |
Vet leuk ik heb het zonet gezien en vond het erg leuk.
Ik kan nu wel alles nog navertellen, maar ook - nouja, alles gewoon. |
_________________ Perpernoten al in de aanslag |
|
  |
 |
Boci16
Dreuzel

Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 30, 2006 22:40 |
 |
Heej,
Heb koefnoen vandaag ook gezien Ik vond em wel leuk.
I'm captin Jack Sparrow. Savvie?
Kusj |
|
|
  |
 |
Pottergirl
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 01, 2006 14:15 |
 |
Ja, Koefnoen was weer goed gisteren ^^ Vorige week vond ik het wat minder, het was allemaal wat... tja... ik weet niet. Ik vond het niet geweldig.
Maar deze week vond ik het echt weer grappig xD Vooral de Jack Sparrow-imitatie was goed (al had het accent wel ietsje beter gekund) en Spoorloos was ook grappig xD Verder blijf ik de Geer en Goor-imitaties een paar van de aller-aller-allerbeste imitaties van Koefnoen vinden.
Jammer trouwens dat ze Poolsche Vrouwen deze week niet hadden. Dat vind ik ook zo'n geweldige parodie op Gooische Vrouwen xD Seriously, hoe komen ze erop. |
 |
Juud
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 01, 2006 14:29 |
 |
|
  |
 |
*Merenwen*
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
108 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 01, 2006 17:21 |
 |
Ik heb Koefnoen helaas gisteren gemist maar sinds Kopspijkers weg is bij de Vara ben ik overgeschakelt naar hen.
(Daarnaast is Koppensnellers ook heel lame, maar daar gaat het niet om.)
Ik vind het een heerlijk programma, aangezien ze echt masters zijn in imiteren en echt goede dingen verzinnen.
Gewoon een hele aflevering baseren op 'Dancing on Ice' en dan alles dr op en dr aan. Ik vind het geweldig en ik ga de aflevering van gisteren sowieso nog nakijken. |
_________________ LET THEM EAT CAKE
qu'ils mangent de la brioche. |
|
  |
 |
Frankie
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 03, 2006 22:55 |
 |
Ik ben opzoek naar een lied van Koefnoen.
Het is gemaakt op het liedje van Kylie Minogue met Can't Get You Out Of My Head.
Het heeft echt zo'n gave tekst, kan het alleen nergens vinden. Dus heeft iemand een idee waar ik dat kan vinden?  |
|
|
  |
 |
Tamar
5e jaars

Verdiend:
88 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 06, 2006 17:19 |
 |
Oh, ik vind Koefnoen zo leuk xD Ze kunnen typetjes echt belachelijk goed na doen, vooral Filemon twee weken geleden; Damn, ik dacht dat het hem zelf was. Het is allemaal heel sarcastisch, en dat vind ik wel leuk. Dusss morgen ga ik maar weer kijken. En misschien koop ik ooit nog eens de 3-dubbele dvd ^^
|
_________________ The kids of tomorrow
don't need today
when they live
in the sins of yesterday. |
|
  |
 |
Wizardjuh
7e jaars

Verdiend:
108 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 13, 2006 17:16 |
 |
Ja, ik kijk ook wel eens naar Koefnoen. Toen het er voor de eerste keer op was, vond ik het erg flauw, maar nu is het zo grappig.
Ik heb die keer gezie dat ze spoorloos na deden.Die vrouw volgt de hele cast en crew van spoorloos op hun reis achterna, maar de presentator doet gewoon of ze haar niet zien, omdat ze de 'teleurstelling' en de 'emotie' willen laten zien als ze niks vinden, en dan uiteindelijk wel.
Tussendoor kwam ook captain Jack Sparrow.
Grtz,
Wizardjuh |
|
|
  |
 |
Sacha
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 19, 2006 16:28 |
 |
*even dit topic weer wat omhoog halen ^^*
Ik heb de dvd box gekocht 
Hij is echt heel erg leuk. Er zitten 5 dvd's in en er staan echt onwijs veel scenes op. Echt super veel leuke. Als je koefnoen erg leuk vind moet je hem vooral kopen. 14 uur koefnoen!!!
Ik heb nog echt niet alles gezien maar wel wat en ik heb vooral dubbel gelegen om Inge de Bruin en Joris & Monique.
Ook cool is er dat er wat van achter de schermen op staat + commentaar. Achter de schermen kun je zien hoe ze Pauls hoofd veranderen tot dat van de Cock. Erg fascinerend. |
_________________ Matthew Fox <33333
|
|
  |
 |
MeLoveSnape
Hotemetoot

Verdiend:
1077 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 19, 2006 16:45 |
 |
Ik wacht denk ik nog heel even tot de box iets goedkoper is en dan neem ik hem ook. Alhoewel Koefnoen de laatste tijd iets minder is wil ik hem toch wel hebben^^ |
|
|
  |
 |
Tamar
5e jaars

Verdiend:
88 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 20, 2006 10:12 |
 |
Fred schreef: | *even dit topic weer wat omhoog halen ^^*
Ik heb de dvd box gekocht 
Hij is echt heel erg leuk. Er zitten 5 dvd's in en er staan echt onwijs veel scenes op. Echt super veel leuke. Als je koefnoen erg leuk vind moet je hem vooral kopen. 14 uur koefnoen!!!
Ik heb nog echt niet alles gezien maar wel wat en ik heb vooral dubbel gelegen om Inge de Bruin en Joris & Monique.
Ook cool is er dat er wat van achter de schermen op staat + commentaar. Achter de schermen kun je zien hoe ze Pauls hoofd veranderen tot dat van de Cock. Erg fascinerend. |
Ik heb hem ook =D
Ik heb alleen nog maar de 1e dvd gezien, maar die was al geniaal
Vooral Char, en dat idols voor de messias xD |
_________________ The kids of tomorrow
don't need today
when they live
in the sins of yesterday. |
|
  |
 |
Zara
2e jaars

Verdiend:
88 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 20, 2006 10:42 |
 |
Koefnoen is echt helemaal top. Sommige sketches vind ik wel eens minder, maar daarna komt altijd wel een echt geweldige sketch.
en dan te bedenken dat Paul Groot ooit eens een rol had in Goede Tijden Slechte Tijden! Nee, bij koefnoen is hij echt meesterlijk.
 |
|
|
  |
 |
MeLoveSnape
Hotemetoot

Verdiend:
1077 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 20, 2006 10:47 |
 |
Voor de mensen die de dvd-box hebben: zijn de extras een beetje de moeite waard? En staat alles vanaf het allereerste begin erop? |
|
|
  |
 |
Sacha
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 21, 2006 9:25 |
 |
MeLoveSnape schreef: | Voor de mensen die de dvd-box hebben: zijn de extras een beetje de moeite waard? En staat alles vanaf het allereerste begin erop? |
De extra's zijn wel leuk en intersant om te zien maar niet heel speciaal. Niet echt onwijs veel maar je steekt er wel iets meer van op. Er staan wat stukjes op dat ze in de ,media waren die waren iets minder. Wel is het leuk dat eropstaat dat ze bij de wereld draait door zijn waar ze vertellen over Geer&Goor bij de hofstad groep.
Ook staan er echt heel veel afleveringen op alleen de aller eerste staan er niet op omdat ze die zelf niet echt goed vonden. |
_________________ Matthew Fox <33333
|
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 09, 2007 21:26 |
 |
Koefnoen vind ik een erg goede serie. De personages zijn goed nagespeeld zonder dat hun eigenschappen te erg zijn overdreven. Alleen vond ik de afgelopen nieuwjaarsshow van Koefnoen (het gouden ding) wat minder. Het was meestal veel plattere humor dan je van koefnoen gewend ben. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
|