Auteur |
Bericht |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 27, 2007 21:02 |
 |
Stefanovic schreef: | Vind cabaret altijd wel grappig, dus als er een cabaretier op tv is (bekend of onbekend) kijk ik meestal wel. Ik heb alleen helemaal niets met Bert Visscher, die is iets te druk. Jochem Meijer vind ik dan weer wel heel erg grappig, maar verder heb ik dus niet echt een voorkeur voor een cabaretier. Zolang hij maar grappig is, vind ik het goed. |
Maar Jochem Meijer is toch (Bert Visscher)^2, die is nog drukker dan Visscher. Waarom vind je hem dan wel leuk?
Zodadelijk komt Wim Helsen op tv, wat ik de beste Vlaamse carbaretier vind, niet dat ik er veel ken. Hoorde gisteren van Helsen, die bij Pauw en Witteman was, dat carbaret iets typisch Nederlands is en dat er nergens op de wereld zoveel carbaretiers zijn als hier. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
Stefanovic
1e jaars

Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 28, 2007 10:45 |
 |
A.Perkamentus schreef: | Stefanovic schreef: | Vind cabaret altijd wel grappig, dus als er een cabaretier op tv is (bekend of onbekend) kijk ik meestal wel. Ik heb alleen helemaal niets met Bert Visscher, die is iets te druk. Jochem Meijer vind ik dan weer wel heel erg grappig, maar verder heb ik dus niet echt een voorkeur voor een cabaretier. Zolang hij maar grappig is, vind ik het goed. |
Maar Jochem Meijer is toch (Bert Visscher)^2, die is nog drukker dan Visscher. Waarom vind je hem dan wel leuk?
Zodadelijk komt Wim Helsen op tv, wat ik de beste Vlaamse carbaretier vind, niet dat ik er veel ken. Hoorde gisteren van Helsen, die bij Pauw en Witteman was, dat carbaret iets typisch Nederlands is en dat er nergens op de wereld zoveel carbaretiers zijn als hier. |
De humor van Jochem vind ik beter dan die van Bert Visscher. Bert komt met echt allemaal onzin en bij Jochem zit er vaak ook nog een verhaal achter.
Heb trouwens ook een stukje Wim Helsen gekeken. Wat een gek is dat: De Luxemburgers komen eraan met Salamanders
En dan zo'n vent laten kijken of er buiten iemand aankomt en terwijl die gast weg is met z'n troetelnaam een welkom terug zin bedenken . |
|
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 28, 2007 12:24 |
 |
Ik vind dat Bert Visscher ook meestal wel een verhaal in zijn voorstelling heeft zitten (Zeker in zijn laatste voorstelling, stoffe jongens). Ze lijken erg op elkaar en hun carberet is bijna hetzelfde, al is Meijer nog iets drukker.
Wim Helsen was gisteren heel goed, al was het onzingehalte soms wel heel hoog. Wat me opvalt aan hem en andere belgische carbaretiers (zoals Wouter Deprez) dat ze veel met het publiek bezig zijn. Veel meer dan de gemiddelde Nederlandse carbaretier. Dat met het troetelnaam was idd grappig, maar vond het eerste gedeelte met de toespraak van Ernst nog leuker. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
Stefanovic
1e jaars

Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 28, 2007 15:51 |
 |
Die toespraak heb ik gemist, ik keek namelijk pas vanaf een uur of half 12. |
|
|
  |
 |
Sanne_huffelpuf
Dreuzel

Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 04, 2007 19:03 |
 |
yaaaaay, cabaret! (l)
I like: Klaas van der Eerden, Jochem Myjer, De Lama's, Jim Speelmans, Dennis v/d Ven en nog zooo veel meer!
edit: ik was Hans Teeuwen vergeten, schandalig! |
Laatst aangepast door Sanne_huffelpuf op Zo Nov 04, 2007 19:27; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
LuCos
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
121 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 04, 2007 19:23 |
 |
Vind veel caberetiers goed. maar het meeste kijk ik naar, Theo Maassen, Hans Teeuwen, De Vliegende Panters, Najib Amhali. Jochem Meijer vind ik persoonlijk niet altijd goed. Soms issie goed, en soms vind ik hem heel slecht.. Nja, dat ismijn mening. |
|
|
  |
 |
Kim.Delacour.
1e jaars

Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 05, 2007 16:50 |
 |
OMG ik had dit topic nog niet eens gezien! [obsessie nummer 2, naast hp; cabaret, en dan vooral de lama's stalken, haha]
Ik hou van; de lama's, jim speelmans, claudia de breij, marc-marie huijbrechts, arie&silvester, sara kroos, jeroen v koningsbrugge & dennis vd ven, klaas vd eerden, jochem myjer, eeeen ik ben er vast nog wel een heel aantal vergeten  |
_________________ wake up and dance in the sunshine.
wake up, love's on the frontline.
wake up, better fall in love and fail,
than never fall in love at all. ♥ |
|
  |
 |
Sacha
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 05, 2007 21:38 |
 |
Yeay ik ben vrijdag naar Veldhuis & Kemper geweest!! De nieuwste show "Tijd heelt alle zonden" was echt heel leuk! Ik vond hem erg grappig en moest ook huilen van het lache [ook al moet ik dat bijna altijd bij een cabaret voorstelling]
Veldhuis ging lekker allemaal mensen immiteren dat was echt Geweldig! De Gerard Joling imitatie is toch wel het best.
Voor de mensen die er nog naar toe gaan...Heel veel plezier! |
_________________ Matthew Fox <33333
|
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 06, 2007 13:09 |
 |
Ik heb laatst een dvd van Theo maassen gezien: functioneel naakt. Die was echt geweldig. Hij is echt een goede cabaretier en hij heeft een goede kijk op het leven. Heb echt keihard gelachen om hem. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
~AvIs~
Dreuzel

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 06, 2007 14:47 |
 |
Wat ik leuk vind is:
Bert Visscher,
Najib Amhali,
Jochem Meijer,
De lama's
In april ga ik naar een voorstelling van Bert Visscher Ik heb alle voorstellingen van hem en ik vind hem dan ook de leukste  |
_________________ Tell me I'm frozen but what can I do?
Can't tell the reasons I did it for you
When lies turn into truth I sacrificed for you
You say that I'm frozen but what can I do?
Within Temptation - Frozen |
|
  |
 |
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 23, 2007 16:18 |
 |
Ik ben gister naar van Houts en de Ket geweest in het theater van Kampen (waar ik woon xD). Het was een soort verzameling van hun 10 jaar samenzijn, en dan hun beste stukken.
Als je je afvraagt wie van Houts en de Ket nou weer zijn, ik wist het zelf eerst ook niet, maar toen ik een plaatje zag wel. Het zijn namelijk die 2 heren die ook die koffiepadz reclame van Douwe Egberts doen.
Ik moet zeggen, het was erg leuk. Een ander soort cabaret dan dat ik gewend ben, maar dat maakt het ook weer origineel. Aanrader ^^ |
 |
Cocokadavra
4e jaars

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 27, 2007 21:31 |
 |
Ehm.. @Hippogriefje: Als Douwe Egberts-fan moet ik je toch even verbeteren.. Deze heren doen de Kanis en Gunnink-reclame, niet geheel onbelangrijk.. Wel grappig, ik wist niet dat het cabaretiers waren!
Bertje Viiiisss!!!! In februari gaan we naar zijn show Stoffe Jongens. Ik ben heeeeel benieuwd!! Zijn oudere shows vind ik het leukst, de vorige (Nee, dan Lourdes) vond ik persoonlijk een beetje tegenvallen. Ik haat kermissen. Ben benieuwd wat zijn nieuwe typetje voor nieuwe grappen heeft.
Verder vind ik ook leuk: Javier Guzman (gewoon flauw, lache en lekker maatschappijkritisch), Arie en Silvester (briljant), Youp van 't Hek (lekker zeiken op alles), Najib Amhali (gewoon echt leuk), Plien en Bianca, Klaas van der Eerden, Harry Jekkers, Vliegende Panters, etc.
Ik hou van cabaret. |
_________________ The few details that I found in Sergeant Doakes's file left me grasping for breath: Doakes had a first name! It was Albert - had anyone ever really called him that? Unthinkable. I had assumed his name was Sergeant. |
|
  |
 |
Bietje
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
128 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 27, 2007 22:02 |
 |
Ik ben nog nooit naar een cabaretvoorstelling geweest, maar toevallig kon ik aan kaartjes komen voor Arie & Sylvester volgende week, dus ik ben erg benieuwd! Ik ken ze eigenlijk niet echt samen, maar Arie vond ik altijd een erg leuke Lama, dus hoop dat het leuk word!
Ik zie in ieder geval dat veel mensen in dit topic ze erg goed vinden, dus daar ga ik dan maar van uit.  |
|
  |
 |
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 19, 2008 13:41 |
 |
Ik heb woensdag samen met mijn moeder naar Richard Groenendijk geweest in het Theater aan de Schie van Schiedam. Ik heb echt vanaf het begin genoten en gelachen natuurlijk. Echt heel erg knap dat hij je mee kan slepen naar zijn wereld van absurditeit en bizarre personages. Na ja, om het simpel te houden. Naar deze cabaretier moet je echt is een keer naar toe gaan! |
 |
Manouk
Griffoendor Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 19, 2008 22:54 |
 |
Ooh ik hou van cabaret (: Ik hou vooral van Theo Maassen, Van Muiswinkel & Van Vleuten en Javier Guzman. Ik ga naar een show van Javier in november, ik heb er helemaal zin in (:
Ik vind Van Muiswinkel & Van Vleuten erg grappig, ze zijn een ontzettend leuk duo en ik kan ontzettend hard om ze lachen. Vooral leuk:
Romeinen
De Schepper spreekt
Lord of the Rings
En ik vind Theo Maassen en Javier Guzman leuk, omdat ze op een goede manier kritiek op de maatschappij hebben. Vind ik. Ik hou helemaal niet van mensen die anderen belachelijk maken en ik kijk ook niet graag naar bv Youp van 't Hek en Hans Teeuwen.
Waar ik verder nog om kan lachen.. Guido Weijers, Freek de Jonge vaak ook, Bert Visscher.. Ik kijk zo goed als elke show die op tv komt in elk geval (: |
 |
|
|