Auteur |
Bericht |
Miss Und@ztood
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
593 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 06, 2008 6:47 |
 |
Voor nu >>> Wie word de man van Phaedera.
Zo'n zever programma.
De goede programma's duren maar een maand of twee en dit is precies al keilang bezig. Daar komt geen einde aan... |
_________________ 'Kijk...me...aan...' fluisterde hij.
De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer. |
|
  |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 28, 2008 0:39 |
 |
de goude kooi vind ik momenteel echt het domste wat er is, wat een achterlijk programma. Verder heb ik een hekel aan deal or no deal, vind dat zo dom, net afgepakt van de miljoenenjacht ofzo.
Verder alle belspelletjes. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 28, 2008 8:49 |
 |
Rogue schreef: | de goude kooi vind ik momenteel echt het domste wat er is, wat een achterlijk programma. Verder heb ik een hekel aan deal or no deal, vind dat zo dom, net afgepakt van de miljoenenjacht ofzo.
Deal or no Deal is eigenlijk een concept dat in het buitenland al heel populair is. Daarom is het ook in Nederland gekomen. Al vind ik het ergens ook dom dat de RTL dan twee programmas hebben die min of meer op elkaar lijken.
Daarbij vind ik raar dat jij belspelletjes noemt. Die zijn al vanaf november vorig jaar van de tv. Voor zover ik weet heb ik de afgelopen maand geen een belspelletje gezien. Dus hoe kan je er dan nu aan ergeren? |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 28, 2008 10:10 |
 |
Witch_Eva schreef: | Rogue schreef: | de goude kooi vind ik momenteel echt het domste wat er is, wat een achterlijk programma. Verder heb ik een hekel aan deal or no deal, vind dat zo dom, net afgepakt van de miljoenenjacht ofzo.
Deal or no Deal is eigenlijk een concept dat in het buitenland al heel populair is. Daarom is het ook in Nederland gekomen. Al vind ik het ergens ook dom dat de RTL dan twee programmas hebben die min of meer op elkaar lijken.
Daarbij vind ik raar dat jij belspelletjes noemt. Die zijn al vanaf november vorig jaar van de tv. Voor zover ik weet heb ik de afgelopen maand geen een belspelletje gezien. Dus hoe kan je er dan nu aan ergeren? |
Deal or no Deal is in Nederland ontstaan (in het programma Miljoenenjacht). Later is er de stand-alone programma hieruit ontstaan. Volgens mij is het al eerder verkocht aan het buitenland. Maar in principe is het hetzelfde programma. Waarom Rtl4 dit twee keer doet weet ik ook niet. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 28, 2008 10:18 |
 |
Oh ik heb nog nooit geweten dat Deal or no Deal ook echt een Nederlands concept was. Aangezien het ook heel populair is in Amerika en in andere landen, dus daarom heb ik niet zo snel de link gelegt dat het dan een Nederlands programma zou zijn. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
avadanick
4e jaars

Verdiend:
89 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Apr 04, 2008 15:30 |
 |
Ik erger me op dit moment aan programma's als 'De Pfaffs' en 'Alles moet weg'.
De eerste zijn ze al jaren aan het 'uitmelken'. Ik vraag me af waar ze al die uitstapjes blijven halen... De overgebleven kijkers, zijn denk ik vooral mensen die hen ofwel adoreren ofwel haten en enkel kijken om hen uit te lachen...
'Alles moet weg' is een programma waarin je alles uit een reclameblok kunt winnen. Koen Wauters presenteert dat programma zo overdreven. Veel te enthousiast, zijn mopjes zijn ondermaats, de zogenaamde stunt lijken nergens op... Ook de vragen die ze aan het eind van het programma stellen zijn gewoon te gemakkelijk. Een kind van 5 jaar kan ze oplossen bij manier van spreken... Maar dat zal dan ook de bedoeling zijn waarschijnlijk...
Hoe dan ook als die twee programma's op tv zijn, ga ik snel naar de pc en ga ik gezellig praten op het HPF! |
|
  |
 |
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Apr 25, 2008 19:48 |
 |
avadanick schreef: | Ik erger me op dit moment aan programma's als 'De Pfaffs' en 'Alles moet weg'.
De eerste zijn ze al jaren aan het 'uitmelken'. Ik vraag me af waar ze al die uitstapjes blijven halen... De overgebleven kijkers, zijn denk ik vooral mensen die hen ofwel adoreren ofwel haten en enkel kijken om hen uit te lachen...
'Alles moet weg' is een programma waarin je alles uit een reclameblok kunt winnen. Koen Wauters presenteert dat programma zo overdreven. Veel te enthousiast, zijn mopjes zijn ondermaats, de zogenaamde stunt lijken nergens op... Ook de vragen die ze aan het eind van het programma stellen zijn gewoon te gemakkelijk. Een kind van 5 jaar kan ze oplossen bij manier van spreken... Maar dat zal dan ook de bedoeling zijn waarschijnlijk...
Hoe dan ook als die twee programma's op tv zijn, ga ik snel naar de pc en ga ik gezellig praten op het HPF! |
*kicked topic omhoog xD*
Hier ga ik eigenlijk mee akkoord. Ik vind dat ze echt geld vérspillen.
Ipv hun geld aan goede doelen of whatever te geven verspillen ze het aan tv's, reisjes, auto's ..
Echt zo nutteloos! Verder, De Pfaffs sucken gewoon =D xD |
 |
Radijsje
Dreuzel

Verdiend:
26 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 30, 2008 20:31 |
 |
Ik heb echt een hekel aan dingen zoals GTST, ONM, Hollands Next Topmodel, Zingen met de Sterren, Boer zoekt Vrouw, Afvallers XL, al dat gezeur... Bij mij in de klas kijkt bijna iedereen dat soort programma's, ik kan er dus (gelukkig) niet over mee praten. Ik vind het zo... onnodig! Ga iets belangrijks uitzenden ofzo... |
_________________ ♪♫ GoodDay SunShine ☼ ♪♫
Where Ever The Wind Blows... |
|
  |
 |
Neleke
5e jaars

Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 27, 2008 13:54 |
 |
Ik vind zo'n programma's zoals "wie wordt de man van Wendy/Pheadra?" (België) en "Hou van ons", "Boer zoekt vrouw", "superhond", ... ik vind dat programma's maken omdat ze anders hun avond niet volkrijgen!  |
_________________ Pippin: "I didn't think it would end this way"
Gandalf: "End? No, the journey doesn't end here..." |
|
  |
 |
Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
230 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 28, 2008 15:15 |
 |
Hmm... ik heb zo geen idee aan welk programma ik me echt erger Wat ik wel ontzettend stom en saai vind is gtst Ik vind dat zo'n onzinnig programma en ik snap gewoon niet dat zoveel mensen er naar kijken/keken -_- |
_________________ Slytherin <3
FanFic
FanArt
PC-Crea |
|
  |
 |
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 07, 2008 15:46 |
 |
Radijsje schreef: | Ik heb echt een hekel aan dingen zoals GTST, ONM, Hollands Next Topmodel, Zingen met de Sterren, Boer zoekt Vrouw, Afvallers XL, al dat gezeur... Bij mij in de klas kijkt bijna iedereen dat soort programma's, ik kan er dus (gelukkig) niet over mee praten. Ik vind het zo... onnodig! Ga iets belangrijks uitzenden ofzo... |
Inderdaad, daar kan ik me ook dood aan ergeren. De Gouden Kooi vond ik ook zo'n dom iets. Echt IEDEREEN in mijn klas keek dat, behalve ik. Ik snap niet wat er leuk is aan mensen die elkaar de hele tijd uitschelden, om de haverklap met een ander in bed liggen en noem maar op. Kom op, zeg. |
|
  |
 |
hezter
2e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 17, 2008 15:12 |
 |
-Baantjer, omdat het gewoon baggerslecht geacteerd is en Nederlandstalig..
-De Gouden Kooi, laat ik daar maar niet verder over ingaan..
-De Zwaan en dat soort programma's, omdat ik het zoiezo niet echt een goed idee vind om je om te laten bouwen tot een 'mooier persoon' en al helemaal niet dat het dan nog op TV komt ook..
-Zoop en de rest van die belachelijke Nederlandse soap's..
etc.. |
_________________ sometimes a dream turns into a dream.. |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 18, 2008 21:38 |
 |
hezter schreef: | -Baantjer, omdat het gewoon baggerslecht geacteerd is en Nederlandstalig..
-De Gouden Kooi, laat ik daar maar niet verder over ingaan..
-De Zwaan en dat soort programma's, omdat ik het zoiezo niet echt een goed idee vind om je om te laten bouwen tot een 'mooier persoon' en al helemaal niet dat het dan nog op TV komt ook..
-Zoop en de rest van die belachelijke Nederlandse soap's..
etc.. |
Dan ben je vast wel blij dat de helft van deze programmas niet meer uitgezonden worden in Nederland. [a]
Ik erger me de laatste tijd echt aan die nieuwe Amerikaanse shows op Nickelodeon/Jetix. Niet om het feit dat ik een hekel heb aan Amerikaanse shows maar aan het feit dat ze allemaal een voor een echt super lelijk ingesproken zijn. Kijk dat je nu cartoons gaat inspreken dat valt nog mee aangezien dat nog niet eens zo heel nep lijkt. De stemmen kunnen dan hooguit niet bij het personage passen, maar dat is dan alles. Echte series synchroniseren is gewoon echt heel erg. De stemmen passen meestal echt niet bij de mensen en daarbij staat het gewoon lelijk. Ik kan me daar echt aan ergeren. Nu weet ik niet alle shows bij namen, maar ik denk dat sommigen wel weten welke ik bedoel. De laatste tijd zie ik namelijk alleen maar van dat soort programmas voorbij komen. |
|
  |
 |
ihv
1e jaars

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 23, 2008 9:30 |
 |
- Alles met gordon
- Alles met Gerard Joling
ik heb z'n ontzettende gloeiende hekel aan die 'kerels'  |
|
|
  |
 |
Filister
5e jaars

Verdiend:
64 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 10, 2008 15:05 |
 |
Echt GTST... ZO'N STOM PROGRAMMA! Het heet wel Goede Tijden Slechte Tijden, maar wat ik heb gezien waren alleen maar slechte tijden... Altijd dat zielige gedoe en die ruzies daar! |
_________________ Proud to be a Hufflepuff! |
|
  |
 |
|