Auteur |
Bericht |
Jess
4e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 15, 2006 14:01 |
 |
Komt 'ie;
- De Gouden Kooi & Bigbrother: Err, get a life!
- Belspellen: Alsof NL niks beters te doen heeft?
- SpongeBob: Die lach! Please. Ach het is best grappig =). Maar stom.
- Real Life gedoe. Patty. De Bauers. Gewoon erg oninteressant om naar te kijken.
- Topstars: Nee hou op. Vreselijk slecht geacteerd.
- Soaps: Af en toe wil ik ONM & GTST nog wel eens zien. Niet met opzet. Maar er word thuis door mijn Mam & zusje naar gekeken. En als ik dan toevallig op de bank zit. So be it. Waarom ik het niet leuk vind? Komaan- het is toch altijd hetzelfde? Zo cliché.
Dat zal het ongeveer zijn.
Sweet Hermione schreef: | Ik kan me erg ergeren aan Jensen!
Ik vind het zoooo vreselijk plat en irritant.
Hij is gewoon Niet Grappig. |
Hou op. =D Jensen is cool! Haha. Ik respecteer je mening. Maar ik wilde toch even melden dat Jensen wél hip is (vind ik- mijn mening). |
_________________ -
I believe in you,
you know the door to my very soul.
You're the light in my deepest, darkest hour,
my savior when I fall. ♥ |
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 20, 2006 16:46 |
 |
ik vind van die programma's als gewoon jam smit en zo echt zulke onzin...aslof ik hun privee leven wil weten (of ik uberhaupt iets van hem wil weten) jensen vind ik ook niet echt gewelidig .
Edit: Groeten uit de Rimboe!!!
Dat vind ik nou echt vreselijk en Delectic Football (of zoiets) |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
-->innie<--
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 21, 2006 16:28 |
 |
Ow dat zijn er best veel
GTST en ONM: ik haat het ik vind het echt bagger
Big Brother en De goude kooi: wie wil er nou aan meedoen?
Belspelletjes: Meestal zie je het antwoord gelijk en dan zeggen o o o wat is het moeilijk
Gewoon heel Talpa: Is gewoon een stom zender hadden ze nooit moeten uitvinden
Jensen: Ik vind hem een vreselijke gast
Dat van je vieze vette verloofde ofzo: Alleen hoe het al heet
En al die wissel dingen van jouw vrouw mijn vrouw: waarom zou je van gezin wisselen
er zijn vast nog meer dingen maar daar kom ik even niet op  |
_________________ Buffy: So let me get this straight. You're... Dracula, the guy, the Count?
Dracula: I am.
Buffy: And you're sure this isn't just some fanboy thing?
'Cause I've fought more than a couple pimply, overweight vamps that called themselves Lestat. |
|
  |
 |
Princess_Morgan
3e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 01, 2006 13:57 |
 |
aan goede tijden slechte tijden vind ik helemaal niks aan aan die spelprogramma's heb ik echt een hekel en duren veels te lang.
maar ik vind aan veel programma's niks aan want sommigen zijn echt helemaal niks. |
_________________ One day your prince will come,....mine just took the wrong turn, got lost and is too stubborn to ask for directions. |
|
  |
 |
Serverus Sneep
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 01, 2006 19:36 |
 |
- Belspelletjes: Als ik echt helemaal nergens zin in heb dan doe ik nog liever Scheikunde, dan dat ik dit ga kijken. Het is gewoon oplichting, wijs maken dat je een kans maakt en dan ook nog zo'n dom blondje die gewoon te dom is om beter werk te doen.
- Idols, X Factor, allemaal geld verdienen, maar niks doen.
- Real Life gedoe: Als je een zinloos leven hebt dan moet je hier naar kijken, want dan zie je dat je niet de enige bent met een zinloos leven.
- Ik heb een gruwelijke hekel aan van die zogenaamd waargebeurde verhalen. Als je een film maakt, dan niet zo zoetsappig en voorspelbaar. |
|
|
  |
 |
Judith
7e jaars

Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 01, 2006 20:57 |
 |
Slecht geacteerde en verhaalloze soaps, zoals GTST;
programma's die over modellen gaan;
programma's over de showbizz, zoals shownieuws;
SPONGEBOB!
Oké, mijn lijstje valt nog best mee. Ik vind die Engelse humorprogramma's helemaal te gek, ben gek op detectives, dingen met bloed (behalve dingen over vampieren enzo, niet mijn interesse). Nou, ik denk dat ik vrij aardig over de tv ben.
Groetjes, Judith |
|
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 01, 2006 21:14 |
 |
Er zijn een hoop doelloze programmas. De allerergste vind ik toch wel die real-life soaps. Toen die ene dorpsgek (hoe heet ie ook weer:p) Jannes, ook al een real-life soap kreeg wisten we zeker dat de formule van die programmas was uitgemolken. Het is gewoon te veel iedereen heeft er tegenwoordig een, en dan vaak ook nog van die artiesten Kucht *Patty Brard, Jannes*Kucht die eigenlijk helemaal niets meer kunnen en dan maar een Real-Life soap beginnen. Blegh
Ow jah. En Big Brother, gewoon omdat ik dat nu wel gehad heb. De eerste serie (toen nog met Bart, Ruud en Sabine enzo) die heb ik fanatiek gekeken, maar bij de tweede vond ik het al niet leuk meer. Te veel is nooit leuk.
En natuuuurlijk: Belspellen *Walg* |
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 04, 2007 13:00 |
 |
Nu de belspelletjes weg zijn op de Nederlandse tv erger ik me aan al die Tel Sell programma's die je nu allemaal hebt. Bijna elke (commerciële) zender draait de hele ochtend zulke programma's. Dat is echt niet interessant om naar te kijken. Ik vraag me ook altijd af wie de mensen zjin die die dingen kopen. Die vind ik dus irritant. Doe dan maar herhalingen elke ochtend ofzo, maar niet weer die irritante programma's. Als er nou 1 zender was die het deed, maar bijna alle zenders zenden dit uit. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 04, 2007 15:18 |
 |
Jaaa, aargh, die TellSell reclames zijn misschien nog wel erger als die belspellen. =.=" Dat snap ik echt niet, en volgens mij koopt ook echt gewoon niemand die zooi. Allemaal van dat spul dat op de tv heel leuk lijkt te werken, maar in het echt zwaar tegen valt. xD
Echt, als gewoon eens één zender normale programma's uit gaat zenden 's ochtends, dan trekken ze echt kijkers volgens mij, mensen zijn die reclame echt zwaar zat denk ik. xO |
  |
 |
San Riddle
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 04, 2007 16:36 |
 |
@Eva en Shir; maar het is wel leuk als er altijd iets fout gaat tijdens die TellSelldingen xDD Vorige keer pleurde zo'n hele machine uit elkaar, hehe *grinz*
Ik erger me de laatste tijd vooral aan de dingen die mijn zusje kijkt: Bluessclues, Strawberry Shortcake en The Backyardians enzo. Het gaat totaal nergens over, de stemmen zijn ontzettend irritant en ik heb gewoon liever dat ze de hele dag Comedy Central uitzenden, hehe. Dan heb je ook iets behoorlijks te kijken als je een keer een dagje ziek bent, want dan is er ook gewoon helemaal niks op tv.
En euhm, dat was het wel geloof ik. Ik vind soaps niet overdreven irritant, komt wss omdat ik ermee opgegroeid ben *lol* |
 |
Veer
4e jaars

Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 09, 2007 17:36 |
 |
Ik haat
Big Brother
Daaraan erger ik me dood.
En beautiful, met hun ombouwdingen altijd...
spongebob vind ik ook verschrikkelijk, en zowat het meeste van cartoonnetwork. Niet omdat k tegen tekenfilmpjes ben ofzo, maar het zijn altijd de zoveelste heruitzendingen en irritante stemmetjes en figuren...
En dan ook My sweet sixteen om MTV( denkik, kan ook Jim of TmF zijn, een van die muziekzenders in ieder geval) omdat het rotverwende kindjes zijn die al beginnen te wenen als iemand sportschoenen draagt op haar of zijn feestje...
^.^ |
_________________ Letitia Cropley: We're going to see those lovely dancers in London.
David Horton: The Royal Ballet?
Letitia Cropley: No, the Chippendales |
|
  |
 |
Filister
5e jaars

Verdiend:
64 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 20, 2008 17:31 |
 |
GTST en ONM! IK HAAT SOAPS!!!! GRRR...
Ik kan er gewoon niet tegen, waarom dat weet ik eigenlijk niet. In de klas, echt waar je word gek van die hysterische meiden als er iemand dood gaat uit GTST of wat dan ook... |
_________________ Proud to be a Hufflepuff! |
|
  |
 |
Caroline1
Dreuzel

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 05, 2008 16:11 |
 |
Wat ik nou echt een vreselijk programma vind is de gouden kooi. Ik zag al dat heel veel mensen dit hadden, maar het is gewoon vreselijk. En big brother hoort er ook bij. Ongeveer hetzelfde. Maar soms laten ze ook baby's daar geboren worden in die shows. Hallo, laat dat kind ook even. Ik vind dat echt niet normaal. Verder irriteer ik me, ook zoals de meeste mensen, aan tellsell achtige dingen. Als je dan ziek bent is dat het enige wat je kan kijken, samen met Bob de bouwer, teletubbies en dat soort dingen. Soaps zoals Gtst vind ik nog wel gaan. Al ben ik geen fan van onm (ook niet van gtst, maar dat vind ik beter om te kijken.
Waar ik nu ook wel een beetje moe van wordt zijn dingen als dancing with the stars en schaatsen with the stars. Als je dat doet probeer dan in ieder geval nog bekende sterren te nemen en niet B-sterren die het echt alleen maar doen om weer bekend te worden. Dat zijn wel zo'n beetje mijn ergste programma's.
xx |
|
|
  |
 |
Marjo_x
Dreuzel

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 05, 2008 19:21 |
 |
* real life soaps van BN-ers
Niet mijn ding, waarom zou iemand dat alles willen weten?
* De gouden kooi
Bah, vreselijk! Volwassen mensen die zich als kinderen gedragen
* With the stars programma's
Die zogenaamde "stars" zijn meestal halfslachtige BN-ers die alleen maar op zoek zijn naar aandacht
*Idols en alles wat daarop lijkt
Te erg uitgemolken, heb het nu wel eens gezien
*Jensen
Ik kan die man niet uitstaan. Vind hem arrogant en zelfingenomen overkomen. |
|
|
  |
 |
Tyrael
7e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 05, 2008 22:15 |
 |
Je hebt 's ochtends vroeg altijd zo'n kerkprogramma waar een paar bejaarden kerkliedjes in de kerk gaan zingen. Dan zap ik altijd zo snel mogelijk weg. Daarnaast heb je van die Amerikaanse dramaseries zoals As the World Turns en The bold and the beautyfull. |
_________________ "Draco Dormiens Nunquam Titillandus"
Never Tickle a Sleeping Dragon |
|
  |
 |
|