Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Aan wie doen de personages jouw denken? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Lady Voldermort is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 24, 2007 9:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik kan alleen maar een relatie bedenken tussen Omber en een leraar van mij op school Razz Die is ook zo gemeen en onrechtvaardig.

En ik zou willen dat er meer personages waren die ook qua uiterlijk op de HP sterren leken Cool *Jammie*

Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller
Profiel bekijkenStuur privébericht
Lady des Champs
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 38 Sikkels

Lady des Champs is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Aug 24, 2007 16:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Euh, hier heb ik eigenlijk niet echt zo over nagedacht. Andersom denk ik wel eens: 'hee, die lijkt op ... van Harry Potter'.
*denkt*
Nee, ik kan niks verzinnen eigenlijk.

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 726 Sikkels

Lily Tonks is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Aug 26, 2007 12:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nu ik er zo over nadenk, eigenlijk niet. Ik heb het altijd andersom: 'die lijkt op ... van HP'. Maar kan er op dit moment geen bedenken.

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 25 Sikkels

Morgenster is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 27, 2007 12:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik las eens ergens op een ander HPforum de gelijkenis tussen Voldy en Hitler, eerst leek me dat een beetje erg drastische vergelijking, maar toen ik de topic verder doorlas wam ik erachter dat die twee erg veel overeenkomsten met elkaar hebben.
Dat is eigenlijk het enige personage dat me aan een figuur doet denken, voorderest heb ik dat eigenlijk niet echt.
*moest wel lachten bij de vergelijking Hagrid>Santa*

Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 364 Sikkels

Sophie Wemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Okt 03, 2007 14:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn lerares Aardrijkskunde doet me soms denken aan Umbridge. Dan alleen van uiterlijk, ze heeft ook een beetje een padachtig gezicht (die uitpuilende ogen) en ze heeft ook dat postuur ervan. En mijn lerares is zeker niet zo slecht als Umbridge. Ik kom prima met haar overeen en als ik haar tegenkom spreek ik haar altijd aan. Ik heb van andere leerlingen gehoord dat ze soms erg streng uit de hoek kan komen, maar daar moet wel een reden achter zitten. Ze is streng maar rechtvaardig.

Verder is er ook nog een jongetje op mijn school die me doet denken aan Draco Malfoy. Die heeft ook blond haar en is ook even arrogant als Draco. Als er ruzie is tussen 2 personen, dan gaat die die ruzie nog wat meer aandikken. Echt irritant.

Mijn beste vriend doet me soms aan Ron denken. Hij is ook lang, slungelig, heeft ook sproeten en kan soms een kluns zijn. Maar hij gaat voor zijn vrienden door het vuur. Maar die vriend heeft geen rood haar. xD

En er zijn nog wel een paar mensen die me ook doen denken aan personages uit HP. Maar dat is teveel om op te noemen.^^

I'll do anything for you.
Viilea
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 63 Sikkels

Viilea is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Okt 03, 2007 16:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

hmm nee, ik heb zelf niet echt een personage dat me aan iemand anders doet denken, maar mijn zusje vindt dat Severus Snape op een oom van ons lijkt haha (vind ik niet....)

3e jaars
3e jaars

Verdiend: 50 Sikkels

Geertjuhh is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Okt 18, 2007 14:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Juffrouw Anderling lijkt op een oude lerares van mijn op school --> ze kon ook heel lief maar wel heel zuur en streng zijn..

eva.ft.harry
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 81 Sikkels

eva.ft.harry is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Nov 11, 2007 15:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oké, dit is echt een hele stomme vergelijking, maar ik kan er niks aan doen Razz

Umbridge Arrow Rita Verdonk (!! ik weet het, maar toch...)
Draco Malfoy Arrow aan 2 jongens bij mij op school, je weet wel, populair, irritant en niet erg sociaal naar ons...

Dit is misschien ook niet heel nieuw, maar hebben jullie ook niet wel eens het idee dat je vriendengroepje echt op dat van Harry lijkt?
Nou, ik heb dat wel. Mijn ene vriendin heeft het haar van Hermelien, dan moet je daar toch wel gelijk aan denken.... toch? Shocked

1e jaars
1e jaars

Verdiend: 156 Sikkels

k1ara is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Nov 11, 2007 18:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb dit niet echt...wel moet ik bekennen dat ik een tante heb die verdacht veel op petunia lijkt.
enjaa ken wel meer arrogante en populaire jongens die dan denk ik wel een beetje op draco lijken maar de link leg ik niet zo snel.

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 153 Sikkels

Yori87 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Nov 30, 2007 15:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb dat eigenlijk bij niemand. Het is meer andersom van 'oh, die lijkt op Harry of Draco bijvoorbeeld'.
Mijn broer zou voor Fred en George door kunnen, maar hij is niet echt grappig maar vaak irritant. Dus eigenlijk ook weer niet.
Nee ik kan zo niet iemand bedenken die op een bepaald personage lijkt eerlijk gezegd.

''There's no need to call me 'sir', Professor.''

'But we're not stupid - 'We know we are called Gred and Forge."
Schéhérazade
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 40 Sikkels

Schéhérazade is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 09, 2008 13:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wel, aan de meeste personages uit de Harry Potter boeken, kan ik wel een leerling van op school, een familielid of een vriend linken. Bijvoorbeeld Hermelien: daar link ik mezelf aan, omdat ik in zekere zin toch wel de meeste algemene kennis heb, maar ik link ze ook aan een meisje uit TSO met bruin haar en die bijna hetzelfde gezicht heeft als Emma. Aan Harry Potter link ik de neef van dat meisje, omdat hij zwart haar heeft, een bril draagt en toevallig ook groene ogen heeft. Toen ik hem voor het eerst zag, dacht ik dat ik met Daniël te maken had. Aan Ron link ik een jongen uit mijn klas die ros is en af en toe wel heel klunzig en dom uit de hoek kan komen.
Voor de rest weet ik niet echt iemand.

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 168 Sikkels

NicoleD is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 09, 2008 15:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

eva.ft.harry schreef:
Oké, dit is echt een hele stomme vergelijking, maar ik kan er niks aan doen Razz

Umbridge Arrow Rita Verdonk (!! ik weet het, maar toch...)
Draco Malfoy Arrow aan 2 jongens bij mij op school, je weet wel, populair, irritant en niet erg sociaal naar ons...

Dit is misschien ook niet heel nieuw, maar hebben jullie ook niet wel eens het idee dat je vriendengroepje echt op dat van Harry lijkt?
Nou, ik heb dat wel. Mijn ene vriendin heeft het haar van Hermelien, dan moet je daar toch wel gelijk aan denken.... toch? Shocked

Dat vind ik een hele goede vergelijking! Nog nooit over nagedacht, maar nu jij het zegt, inderdaad. Verdonk is ook echt een vals mens, dat de schuld in iedereen z'n schoenen schuift enzo.

everton
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 10 Sikkels

everton is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 09, 2008 15:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hmm,, Voldie doet me een beetje aan Hitler denken omdat hij denkt dat hij beter is dan alle anderen, zoals hitler dacht dat hij beter was dan de joden.

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 48 Sikkels

MangO__ is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Apr 13, 2008 11:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind Hagrid idd wel wat weg hebben van Shrek of de kerstman. Verder weet ik het eigenlijk niet echt..

Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Apr 13, 2008 11:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

everton schreef:
Hmm,, Voldie doet me een beetje aan Hitler denken omdat hij denkt dat hij beter is dan alle anderen, zoals hitler dacht dat hij beter was dan de joden.

Met deze twee personen kan je inderdaad heel goed met elkaar vergelijken daar over is ook een topic van gemaakt. Ze hebben gewoon heel veel gelijk. Ik heb er zelfs ooit eens een verslag voor school gemaakt ( werd wel bijna voor gek verklaard maar had wel een 8 )

Citaat:
Ik vind Hagrid idd wel wat weg hebben van Shrek of de kerstman. Verder weet ik het eigenlijk niet echt..

Ja eigenlijk moet ik zeggen dat ik hier nog niet eerder aan had gedacht. Maar je hebt gelijk Shrek en de Kerstman hebben wel iets. Al zal ik wel eerder voor Sherk gaan. Die vind ik beter bij hem passen dan de kerstman.

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp