Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Cabaret Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Catharina
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 48 Sikkels

Catharina is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Nov 21, 2006 15:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oh cabaret, GE-WEL-DIG!!! Ik ben een ontzettende liefhebber van cabaret en ga ook naar veel shows. Op Nederland 3 zenden ze nu ook elke zaterdag om iets over tienen een uur lang een stuk uit iemands cabaret voorstelling uit en afgelopen zaterdag was 'Schudden' aan de beurt (de beste fragmenten uit de shows van Emiel de Jong en Noël van Santen). Nou echt, je ligt echt helemaal plat bij hun, zij hebben bijna geen tekst en doen alles met voorwerpen. Ik zag ze zaterdag voor de eerste keer en wist niet wat ik ervan kon verwachten, maar nu wil ik gelijk de dvd van hun hebben Laughing

2e jaars
2e jaars

Verdiend: 27 Sikkels

DutchHermione is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jan 10, 2007 19:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Cabaret ^^
Ik vind het heerlijk: een avondje cabaret kan zo ontspannen!
Ikzelf ben groot fan van Op Sterk Water: het is impro-cabaret in nog zuiverdere vorm dan de Lama's. Ze treden op in wisselde samenstellingen en baseren hun hele show op de zaal. Ze werken wel met vaste 'formules' (de scene met het stuurtje, het songfestival, de musical van het leven van...) maar de invulling van de scenen is compleet uit de zaal. Heerlijk: ik ga morgenavond weer naar een voorstelling!! ^^ Een van de OSW-ers, Arjen Lubach, is jury-lid voor de zoektocht naar de nieuwe Lama overigens.
De Lama's vind ik zelf ook erg leuk, vooral de Rubens en Tijl, ik ben dus blij dat zij blijven Angel

Buiten impro-cabaret ben ik groot fan van Hans Liberg, die kale met die eeuwige vleugel op het toneel. Heel veel van zijn grappen zijn muzikaal, en ik vind hem briljant!!
Bert Visscher, Herman Finkers, Najib Amali enzo zijn ook allemaal erg leuk. Youp van het Hek vind ik soms erg sterk, maar soms te grof.
Afgelopen zaterdag op tv de theatershow van Mike en Thomas gezien; ik vond die een beetje tegenvallen: hun tv-programma 'Mike&Thomas-show' vind ik veel sterker.
André van Duin blijf ik ook altijd heerlijk vinden met z'n onzinnige typetjes.. Zeker die oude revue-shows van hem zijn geweldig vind ik persoonlijk!!

Hmm.. enough.. for now.
Editje erbij: echt waar, de OSWvoorstelling in Hardenberg was weer geweldig. Wat een humor.. zeker als ze steeds jouw belevenis terug laten komen. Te heerlijk!! Very Happy OH en.. wowie, ik had voor de lol een mail naar Arjen gestuurd, reactie op een eerdere ontmoeting in een boekhandel,.. en wowie, zelfs een mailtje terug Wink

I do not believe this darkness will endure.

Laatst aangepast door DutchHermione op Wo Jan 17, 2007 1:33; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
Chris.
Oude Forumnaam: A.Perkamentus King of the Silvan Elves
King of the Silvan Elves

Verdiend: 0 Sikkels

Chris. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 10, 2007 22:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind vooral Bert vissher, Jochem Meijer en Najib Amhali goed. Ik heb laast de show van Jochem Meijer op de tv gezien. Die was heel erg goed hij was bijna nog hyperactiever dan de vorige show die ik van hem heb gezien. Het is bijna niet meer normaal hoeveel energie hij heeft, geen moment van zijn show stil en hij was bijna continu grappig. Bert visscher is bijna hetzelfde soort carbatier dan Jochem Meijer maar wel iets rustiger. In Februari ga ik naar een show van hem, ik hoop dat het leuk wordt ik heb nog nooit een carbaretshow in de zaal gezien. Ik ben wel een keer naar de Lama's geweest, wie ik ook altijd heel leuk vind. In de show probeerden ze een aantal spellen voor het eerst wat wel leuk is omdat je dan minder herhaling hebt.

16-08-2005 ~ 31-12-08
MeLoveSnape
Hotemetoot
Hotemetoot

Verdiend: 1077 Sikkels

MeLoveSnape is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 10, 2007 22:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Aanstaande maandag gaan we met een paar vrienden naar Arie & Sylvester in de schouwburg in Utrecht. Dat wordt de tweede keer dat ik cabaret live zie. De eerste keer was met Bert Visscher 'Nee, dan Lourdes!'. Op zich wel een goede show, maar niet Bert's beste.

Ik ben iig benieuwd!

Bernou
Oude Forumnaam: HPotterFreak Huffelpuf Klassenoudste
Huffelpuf Klassenoudste

Bernou is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jan 11, 2007 7:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Joehoe..Eindelijk is het dan zover.

ZATERDAGAVOND, Ga ik met mijn broer, moeder en vader naar een voorstelling van Marc Marie Huijbregts!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cool

Heb er lekker zin in!

EDIT: Het was echt helemaal geweldig! Mijn complimenten aan Marc - Marie! Echt waar, ik heb erg gelachen. Het was super leuk!

20/07/06 - 01/01/09
jurrian
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 49 Sikkels

jurrian is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jan 17, 2007 15:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik hou van caberet en goede humor. Laughing
Dit is mijn top 20:

Najib Amhali
Ruben Nicolas
Herman Finkers
Tijl Bekand
Hans Teeuwen
Arie en Silvester
Jorgen Raymann
Erik van Muiswinkel
Javier Guzman
Veldhuis en Kemper
Paul Groot & Owen Schumacher
Jan-Jaap van der Wal
Ruben Vermeer
Theo Maassen
Andre van Duin
Hans Liberg
Brigitte kaandorp
Hans dorrestijn
Lebbis
Jansen

De caberetiers die denken dat ze goed zijn en moeten stoppen:
Bert vissher, Jochem Meijer Youp van het Hek Peter Heerschop en Jack Spijkerman opgehoepeld stelletje drukke slechte acteurs

Sacha
Oude Forumnaam: Fred Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 52 Sikkels

Sacha is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 17, 2007 15:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Bernou schreef:

ZATERDAGAVOND, Ga ik met mijn broer, moeder en vader naar een voorstelling van Marc Marie Huijbregts!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cool

Heb er lekker zin in!

O wat leuk daar ga ik ook naar toe in februari. Ik ben erg blij dat hij leuk was je maakt me nieuwschierig Wink Het lijkt mij ook erg leuk ook al ben ik nog nooit naar een show van hem geweest. Hij heeft zo'n grappige stem Very Happy Razz

6e jaars
6e jaars

Verdiend: 161 Sikkels

Godric Griffoendor is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 17, 2007 17:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

cabaret is geweldig
dit zijn mijn favorite
Andre van Duin
Najib Amhali
Hans Teeuwen
Guido nog iets
Youp van het hek

About a boy
Natalia Tena (as Ellie): And stop telling strangers to shake their ass.
Potterfreaky
Oude Forumnaam: potterfreaky Harry's secret lover
Harry's secret lover

Potterfreaky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jan 23, 2007 22:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Sacha schreef:
Bernou schreef:

Heb er lekker zin in!

O wat leuk daar ga ik ook naar toe in februari. Ik ben erg blij dat hij leuk was je maakt me nieuwschierig Wink Het lijkt mij ook erg leuk ook al ben ik nog nooit naar een show van hem geweest. Hij heeft zo'n grappige stem Very Happy Razz

Oeh, ben ik ook geweest, een jaar of drie geleden, was erg goed, sinds die keer ben ik helemaal fan van hem, ik vind hem in 'het schaep met de 5 pooten' ook erg goed. Hij doet best veel improviseren, zat op rij 3 en was zwaaar de lul. maar hij zet je niet echt voor gek. Zijn stukken zijn best diepzinnig en hij kan ook goed zingen

@ Jurrian; Ik ben echt zo NIET met je eens, weleens bij Jochem Meijer of Bert Visscher geweest? Ik wel bij allebei en ze zijn KEI goed!! Ik vind dat dit heel persoonlijk is, ik hou weer niet zo erg van Andre van duin (beetje te plat en simpel) en Guido Wijers (al noemde jij die niet)

Bernou
Oude Forumnaam: HPotterFreak Huffelpuf Klassenoudste
Huffelpuf Klassenoudste

Bernou is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 24, 2007 8:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

Sacha schreef:
Bernou schreef:

Heb er lekker zin in!

Ik was ook nog nooit naar een show van Marc-marie geweest, maar nu ik een keer geweest ben wil ik nog een keer!! Wink Het was echt een leuke show en niet echt lullig tegenover het publiek, maar hij stelde ons wel vragen Cool Heel veel plezier in Februari he Wink

20/07/06 - 01/01/09
Robin-0
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 45 Sikkels

Robin-0 is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Feb 13, 2007 17:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

Harry Jekkers is echt grappig. Najib Amhali ook en Jochem myer zeker ook.. Dat 'nummer'van hem.. Razz Very Happy echt prachig

7e jaars
7e jaars

Verdiend: 117 Sikkels

lieske90 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Feb 17, 2007 12:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind Najib Amhali echt helemaal de bom!^^' Hij is zo droog!

Voor de rest vind ik Guido Weijers en Theo Maassen super grappig. Ook de Lama's zijn leuk, maar dat zijn geen echte cabaretiers; geen eigen theatervoorstellingen, maar juist improvisatie. Dat is ook echt leuk^^.

1e jaars
1e jaars

Verdiend: 51 Sikkels

AvadaKedavra* is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Aug 04, 2007 19:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ben een groot fan van de lama's, ben totaal al naar 7 voorstellingen geweest (wel door een 2tal jaar heen hoor) en komend theaterseizoen ga ik er ook weer een paar maal heen, het verveelt gewoon nooit, eigenlijk, altijd anders: impro, toppie! Verder ga ik binnenkort naar DGAESS, van Arie & Silvester dus. Jammer trouwens, dat Arie weg is bij de Lama's. Ergens in maart volgend jaar ga ik ook voor de eerste keer naar Najib, kan ik altijd zó om lachen!

I wanna run with the wild horses..
Run with the wild horses, oh ♥ «
Patronus van Harry
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 30 Sikkels

Patronus van Harry is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Aug 04, 2007 21:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

Theo Maassen vind ik de beste op dit moment.. Laughing
Najib Amhali is ook wel goed maar hoor ik te vaak dus wordt het saai.
Bert Visscher en Jochem Meyer zijn ook leuk, maar lijken te veel op elkaar en hebben de zelfde stijl...
Hans Teeuwen vind ik vaak niet grappig omdat ie te ver gaat met zijn kinderachtige humor. Rolling Eyes
En verder vind ik Arie en Silvester ook erg leuk!!!

4e jaars
4e jaars

Verdiend: 431 Sikkels

vinnie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Aug 05, 2007 11:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind Theo Maassen, Jochem Mijer, Najib Amhali en Javier Guzman best goed. Ik ken niet veel andere. O ja Guido Weijers vind ik ook wel leuk. Van deze vind ik de humor leuker dan van de andere.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp