Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

TV: De Jeugd van Tegenwoordig Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Charlie
Oude Forumnaam: Charlie Wemel Oceanic 815 Survivor
Oceanic 815 Survivor

Verdiend: 0 Sikkels

Charlie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Nov 26, 2007 17:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik kom toch nog even wat zeggen, met ook maar even de vraag; is het volgende week al gedaan?

Bloody hell, dat ging snel zeg. Want ik vind het programma echt steeds leuker worden, denk dat het maar logisch is, aangezien je iedereen gewoon wat beter leert kennen.

De opstand was cool. En. Wahah. "Seppe" is echt zoooo cool en grappig. Hoe hij zomaar opeens verandert van mening. "Er zat bijna glas in je voet, Dario". Whaha. Entjah, de leiding nemen is dus blijkbaar niet gemakkelijk.

Vond het opnieuw een leuke aflevering. 'k Vind het jammer dat het volgende week (?) gedaan is. En 'k heb nog een vraagje Daar. Vaak zie je tussen een scene in commentaar van een leerling. Wanneer werd je dan geïntervieuwd? Helemaal op het einde van de dag? Of hoe ging dat dan?

En uhm... Kweetnie oft in deze ep was, maar je zong echt heel stoer Razz

See you in another life?
Profiel bekijkenStuur privébericht
Vuurbeker
The Rockin' Dude
The Rockin' Dude

Verdiend: 596 Sikkels

Vuurbeker is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Nov 26, 2007 18:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Het is donderdag de laatste aflevering op het Sint Jozef instituut, dan heb je nog een extra afl. met interviews na JVT, interviews met de leerkrachten, de mooiste momenten en bloopers.

Interviews waren eens om de 3-4 dagen. Dan vragen ze een hele hoop vragen die je moet beantwoorden over de voorbije dagen. En dan knippen en selecteren ze en zetten die tussen de beelden.

En da was een eerdere ep Razz

I LOVE HPF

Omingod
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 42 Sikkels

Omingod is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Nov 26, 2007 22:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jaah kga zeker zien naar die aflevering donderdag , das zo ook met een afscheidsbal ofzo , lijkt me leuk om te zien .

Ik kijk meestal wel naar de aflevering , ik vind die directeur wel grappig , zijn uitspraken , niet te doen .
Mijn ma zegt steeds dat ik daar moet aan meedoen omdat ik dan leer werken Rolling Eyes

Maarjah .

Miss Und@ztood
Oude Forumnaam: xena Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 593 Sikkels

Miss Und@ztood is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Nov 30, 2007 6:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb net een mail verzonden om eventueel ook mee te mogen doen in de volgende Jeugd van Tegenwoordig (België)
Ik hoop echt dat ik gekozen wordt. Duim voor me! Wink

De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer.
miss_sweet
Hotemetoot
Hotemetoot

Verdiend: 0 Sikkels

miss_sweet is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Dec 01, 2007 19:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Charlie schreef:
De opstand was cool. En. Wahah. "Seppe" is echt zoooo cool en grappig. Hoe hij zomaar opeens verandert van mening. "Er zat bijna glas in je voet, Dario". Whaha. Entjah, de leiding nemen is dus blijkbaar niet gemakkelijk.

Hmm.. ik vind Seppe eigenlijk maar irritant. Net of hij wil dat iedereen hem stoer vindt, maar eigenlijk is het allemaal maar fake. Want als het er op aankomt, is hij als eerste afgeschrikt. En ook bij dat coördineren vond ik hem maar vervelend. Ook was hij voortdurend bezig van IK heb die opstand georganiseerd, het was MIJN idee. Oh god, grow up *rolls eyes*

Verder vond ik het weer een leuke aflevering. De directeur die op zijn kop gaat staan, zo grappig ^^' En wat lief van Robby om zo te zingen voor Margue, echt superschattig. Ik ben benieuwd naar de volgende aflevering met "het is niet altijd even makkelijk om zo streng te blijven" ..

Oh en @Miss Und@ztood: Succes! Hopen dat je gekozen wordt (;

will hold
dobby
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 46 Sikkels

dobby is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Dec 04, 2007 12:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind het jammer dat het bijna gedaan is Confused Maar ik ga me misschien inschrijven voor volgend seizoen Smile

sweety Ginny
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 47 Sikkels

sweety Ginny is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Dec 07, 2007 14:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hey!
Ook ik groote fan van Jeugd van Tegenwoordig XD!!
Maar tis gedaan, jammergenoeg... Crying or Very sad
En Dario (Priem ist toch é?), ben jij toevallig geen familie van Gaston?

Bobby is ook wel schattig Wink en kvond heeeeeeeel jammer dat da meiske et uit gemaakt eeft...

xxx
oja en veel succes voor al wie examens heeft!

Wicked Sprout
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 4 Sikkels

Wicked Sprout is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Dec 08, 2007 13:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vond het een leuke serie, zeker als je eens bekijkt wat ze allemaal niet misten in 2007. Wij hebben echt wel een mooi leventje in 2007, we moeten bijna tot niks doen. Kinderen uit de jaren '50 hadden die luxe dus niet, zij waren naar m'n mening toch ook respectievelijker tegenover hun leraren, tuchtprefactor. Dat is iets wat wij missen op onze school, de leerlingen hebben gewoon geen respect meer. Niet alleen tegenover de leraren of leerlingen, maar ook tegenover het materiaal. Zoals nu donderdag bij mijn in de klas. Ze hadden namelijk een wit plastic doek in brand gedaan, gelukkig heeft onze lerares het kunnen uitdoen.

Maar m'n mening is gewoon van dat sommige mensen het afkeuren hoe de leraren tegen hun leerlingen waren in de jaren '50. Maar als je het eens goed bekijkt, hadden ze toch wel veel meer respect. Ik vind dat je dat wel moet hebben als leerling. Ik denk dat de opvoeding dat de ouders geven aan hun kind ook parten speelt.

It's PANDATIMEEE !
Amtjah
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 249 Sikkels

Amtjah is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Dec 08, 2007 21:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Miss Und@ztood schreef:
Ik heb net een mail verzonden om eventueel ook mee te mogen doen in de volgende Jeugd van Tegenwoordig (België)

&

Citaat:
Ik vind het jammer dat het bijna gedaan is Maar ik ga me misschien inschrijven voor volgend seizoen

Succes!

Ik denk dat ik me ook ga inschrijven voor 't nieuwe seizoen. Het enige wat me op het moment nog een beetje tegen houdt, is dat ik mijn piercing uit moet doen. Aangezien ik die dan moet overknippen ._.

Elyn
Oude Forumnaam: Dark_angel Hotemetoot
Hotemetoot

Verdiend: 334 Sikkels

Elyn is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mei 02, 2008 22:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

Miss Und@ztood schreef:

Dat had ik ook gedaan, en ik ben vanavond gebeld geweest!! Ik kon niet opnemen [ik zat in de mis van een Vormsel xD ] maar er was ingesproken dat ik mocht terugbellen. !!! Ik ben helemaal hyper en nieuwsgierig nu en ik wil zoooooo weten wat ze te zeggen hebben! Dus dan laat ik wel iets horen xD Als ik heb teruggebeld ^^'

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp