Auteur |
Bericht |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 24, 2005 13:02 |
 |
Hey mensen!
Omdat CSI een zeer succesvol programma is in Nederland (zowel Las Vegas als de andere twee) leek het mij een ideale gelegenheid om een algemeen topic te openen voor alle drie de shows...
Hierbij eerst even de cast foto's van alle drie de programma's
Las Vegas
New York
Miami
Wat vinden jullie van de series, welke vinden jullie het leukst, waarom? Heb je ook favoriete personages? Zijn er dingen die je niet snapte aan de recent uitgezonden afleveringen...is er iets dat je kwijt wilt over de serie...of wil je gewoon even wat bespreken over bijv. de uitzending van afgelopen week..de opkomende aflevering..of iets anders wat met CSI te maken heeft..
Post het hier ^^ |
Editors @ Lowlands 2008..best experience ever! |
|
  |
 |
Meika
4e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 24, 2005 13:03 |
 |
Ik kijk wel soms naar CSI..
Welke serie? Dat boeit mij niet zo
Ik vind erg leuk dat ze werken veel met DNA enz.. dat is leuk om te zien  |
|
|
  |
 |
Sallygoo
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 24, 2005 13:12 |
 |
Ik kijk altijd naar CSI. (las vegas)..
Ik heb seizoen 1 t/m 4 op dvd, en ben helemaal obsessed!
Ik vind Greg Sanders het leukste (en dan het liefst in combinatie met Nick Stokes *kuch*) --> kijk de mooie plaatjes van SBG's post (l)
Deze dus:
Qua karakter vind ik Grissom het interessants...gewoon omdat je hem eigenlijk nooit goed leert kennen. Dat mysterieuze spreekt me wel aan, en het feit dat hij alles weet....
Mijn favo afleveringen zijn: butterflied en grave danger....en er zijn er vast meer, maar ik ken niet alle titels uit mijn hoofd. Zo ver ben ik nog nèt niet heen ^^ |
_________________ Truth in its most subjective form
~embarrassed by your obvious indifference~
Laatst aangepast door Sallygoo op Ma Okt 24, 2005 14:52; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 24, 2005 13:55 |
 |
Ik kijk eigenlijk naar alle drie de CSI's...ik vind ze gewoon allemaal steengoed (en ik heb gewoon aanleg voor nieuwe obsessies, dus een CSI obsessie liet niet lang op zich wachten)
Mijn favoriete personages zijn Greg Sanders en Nick Stokes..by far..vooral in scenes samen:
 |
|
  |
 |
Ry-rahrr
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
112 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 26, 2005 14:05 |
 |
Ik kijk wel heel vaak naar CSI Miami, dat vind ik wel de beste CSI serie, ik wete niet waarom, ik denk dat ik het gewoon de leukste cast vind. Lekker grappig . En Horatio is echt cool ! Haha  |
_________________ Dorian Gray: "I've lived long enough to see the future become history." |
|
  |
 |
giomanach
1e jaars

Verdiend:
356 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 26, 2005 14:11 |
 |
Ik kijk ook naar CSI Miami dan in mijn geval. Het komt 's zondags op en dan heb ik veel tijd en komt het rond 20.00 uur op das vrij vroeg. Waarom? Nouja... die mysteries, hun onderzoeken enzo vindt ik echt geweldig.
CSI New York komt Donderdag op en nogal laat en de dag erna is het school dus mag ik niet zo lang opblijven
CSI Las Vegas ken ik niet en heb ik nog nooit van gehoort dus... |
_________________ "Horror and Moral terror can never be exonerated. They have no real value.
Pure evil has no real place." --Lestat |
|
  |
 |
lalaa_hp
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 27, 2005 9:18 |
 |
iik vind denk ik CSI las vegas het leukst, die was er ook het eerst. Ik vind dat er nu gewoon te veel van voor is, te veel van hetzelfde. Als ze alleen las vegas hadden ofzo dan was het nog wel leuker geweest denk ik, maar met die anderen erbij wordt het te veel. En in las vegas zitten ook de leukste mensen. |
_________________ ga maar eens kijken bij mijn creas.. !  |
|
  |
 |
Lauu
4e jaars

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 29, 2005 21:09 |
 |
Ik heb LAS VEGAS gestemd omdat ik dat toch echt de leukste mensen vind! Daar gaat het om! Verder het verschil tussen de " Series" Maakt mij niet veel uit  |
  |
 |
Sallygoo
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 01, 2005 21:20 |
 |
giomanach schreef: |
CSI Las Vegas ken ik niet en heb ik nog nooit van gehoort dus... |
Dit is gewoon de originele CSI... Las Vegas staat er ook niet achter....het heet gewoon CSI...en het komt op zaterdag en maandagavond om een uur of 21.00 - 21.30 op rtl 4  |
~embarrassed by your obvious indifference~ |
|
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 02, 2005 14:49 |
 |
*wordt helemaal hyper*
Maandag eindelijk de uitzending van deel 1 van Grave Danger, de CSI ep die is geregiseerd door Quentin Tarrantino (van Kill Bill etc.)...de meesten hebben denk ik de preview van deze ep al gezien...waar Nick levend begraven wordt....
Vanaf volgende week is die ep in een hele mooie metallic box te koop voor 14,99 bij de Media Markt..maar maandag dus deel 1...
Ik zou graag een paar teaser pics willen plaatsen..maar ik ben bang dat ik dan allemaal spoilers tegenkom..
Maar 1 tip: KIJKEN!! O_O |
|
  |
 |
Underdog
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 02, 2005 14:54 |
 |
ik kijk er nooit naar, maar maandag ging ik eens kijken ik vond het best wel leuk ^^', met die lijk op dat feestje hahaha Maar volgende week wil ik zeker gaan kijken, ik heb al kleine clipjes van gezien die mijn vriendin stuurde. Omdat ze telkens zei dat ik moest kijken, en nu is ze helemaal happy dat ik naar die finale aflevering ga kijken ^^''' |
_________________ 23 maart; The Darkness (L)
I've got another confession to make
I'm your fool
Everyone's got their chains to break
Holdin' you
|
|
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 02, 2005 15:06 |
 |
Jaaah, die season finale lijkt me echt super..als je die clips alleen al ziet brrrrrr...en de complete ep duurt ook nog eens 2 volle uren..wohoooo
Voor de mensen die CSI niet kennen, ga maandag om half 10 echt kijken!! You won't be disappointed.. |
|
  |
 |
Harry, Ron & Hermione
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
459 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 02, 2005 15:37 |
 |
Ik soms wel gehad dat ik voor een poos CSI New York volgde. Ik vond de serie enorm leuk, het was geloof ik op RTL 5, wat mooi uitkwam, want toen had je Cobra 11, MediCopter en CSI NY, mooier kan het niet achter elkaar door! ^____^
Na een tijdje zag ik CSI Miami en die bleef ik toen kijken. Ik vind uiteindelijk Miami leuker dan NY gewoon vanwege de acteurs voornamelijk Horatio Caine (David Caruso) echt geweldig. De redenaties die ie soms heeft in afleveringen ^^ Hoe verklaringen soms ook voortkomen uit onderzoeken zorgt zo nu en dan voor grappige quotes.
Tegenwoordig kijk ik niet meer CSI, ben ook veel minder TV gaan kijken. Komt denk ik doordat ik nu met studie en met komst van eigen pc, meer uurtjes verslijt achter de pc dan tv ^^" Maar als a.s. maandag er weer een CSI Miami komt ben ik van de partij! *pakt memo ding schrijft er met koeienletters op: CSI Miami a.s. maandag half 10 's avonds!!!* *plakt hem op de TV* @BeeGee: Welke zender zend het eigelijk uit? Nog steeds RTL 5?
|
_________________ Neville Longbottom: Bellatrix Lestrange!
Bellatrix Lestrange: Neville Longbottom is it?... How's Mum and Dad?
Neville Longbottom: Better now they're about to be avenged!
[raises wand]
Lucius Malfoy: Now lets everybody just calm down... shall we? |
|
  |
 |
Sallygoo
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 02, 2005 16:20 |
 |
Harry, Ron & Hermione schreef: |
Ik soms wel gehad dat ik voor een poos CSI New York volgde. Ik vond de serie enorm leuk, het was geloof ik op RTL 5, wat mooi uitkwam, want toen had je Cobra 11, MediCopter en CSI NY, mooier kan het niet achter elkaar door! ^____^
Na een tijdje zag ik CSI Miami en die bleef ik toen kijken. Ik vind uiteindelijk Miami leuker dan NY gewoon vanwege de acteurs voornamelijk Horatio Caine (David Caruso) echt geweldig. De redenaties die ie soms heeft in afleveringen ^^ Hoe verklaringen soms ook voortkomen uit onderzoeken zorgt zo nu en dan voor grappige quotes.
Tegenwoordig kijk ik niet meer CSI, ben ook veel minder TV gaan kijken. Komt denk ik doordat ik nu met studie en met komst van eigen pc, meer uurtjes verslijt achter de pc dan tv ^^" Maar als a.s. maandag er weer een CSI Miami komt ben ik van de partij! *pakt memo ding schrijft er met koeienletters op: CSI Miami a.s. maandag half 10 's avonds!!!* *plakt hem op de TV* @BeeGee: Welke zender zend het eigelijk uit? Nog steeds RTL 5?
|
Dat wat maandag komt is niet CSI Miami *trekt lelijk gezicht* maar de gewone, normale en leukste CSI.....(die zich in Las Vegas afspeelt)
En nee, het is niet meer rtl5, maar rtl 4! Iig veel plezier maandag! Ik heb de aflevering(en) allang gezien!  |
~embarrassed by your obvious indifference~ |
|
  |
 |
Harry, Ron & Hermione
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
459 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 02, 2005 16:34 |
 |
Sallygoo schreef: |
Dat wat maandag komt is niet CSI Miami *trekt lelijk gezicht* maar de gewone, normale en leukste CSI.....(die zich in Las Vegas afspeelt)
En nee, het is niet meer rtl5, maar rtl 4! Iig veel plezier maandag! Ik heb de aflevering(en) allang gezien!  |
@Sallygoo: Dus jij vindt CSI Las Vegas leuker gezien je gezicht Wanneer komt Miami dan, of is die niet meer op de buis? Ja sorry, maar ik ben echt de afgelopen jaren van de tv afgestapt op het journaal na op ned 2. Dat is ook het enige wat ik kijk, 's ochtends en 's avonds.
|
_________________ Neville Longbottom: Bellatrix Lestrange!
Bellatrix Lestrange: Neville Longbottom is it?... How's Mum and Dad?
Neville Longbottom: Better now they're about to be avenged!
[raises wand]
Lucius Malfoy: Now lets everybody just calm down... shall we? |
|
  |
 |
|