Auteur |
Bericht |
Griffeltje
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 12, 2004 14:11 |
 |
ey
wat vinden jullie dat een echte hp freak moet hebben??
ik zou het niet weten maar misschien jullie??
|
|
|
  |
 |
Jim
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 12, 2004 14:17 |
 |
Een Harry Potter freak zou in ieder geval
De boeken moeten lezen!
Bij realease deel 6 de eerste dag al naar de winkel gaan
Elke dag naar een Harry Potter site gaat (als je internet heb)
Een stukje merchandise hebben...
 |
Laatst aangepast door Jim op Vr Jan 26, 2007 19:47; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Sirius
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 12, 2004 14:17 |
 |
Een Hp-Freak moet gewoon heel veel Hp-kennis hebben enzo. Eigenlijk moet hij de boeken bijna vanbuiten kennen . Een Hp-Freak moet soms eens nadenken over het verdere verloop van de series en theoriën bedenken of aanvullen ed.
Maar eigenlijk vind ik dat alle mensen al een Hp-Freak zijn als ze sites over Harry Potter bezoeken. Dan wil dat zeggen dat je erg geïnteresseerd bent! |
|
|
  |
 |
Moony
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 12, 2004 14:34 |
 |
Sirius schreef: | Een Hp-Freak moet gewoon heel veel Hp-kennis hebben enzo. Eigenlijk moet hij de boeken bijna vanbuiten kennen . Een Hp-Freak moet soms eens nadenken over het verdere verloop van de series en theoriën bedenken of aanvullen ed.
Maar eigenlijk vind ik dat alle mensen al een Hp-Freak zijn als ze sites over Harry Potter bezoeken. Dan wil dat zeggen dat je erg geïnteresseerd bent! |
Daar ben ik het mee eens, en natuurlijk elke dag op de of een HP site komen.
iK vind dat je niet persé je hele kamer vol moet hebben hangen met Harry Potter posters, ik bedoel, als je dat niet hebt, kan je nog een grotere freak zijn, de posters uit je hoofd kennen;) |
|
|
  |
 |
Pottergirl
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 12, 2004 14:44 |
 |
een freak denkt de hele dag aan harry potter!
nou ja... het grootste gedeelte van de dag.
en elke dag ff kijken op de/een website van harry potter natuurlijk...
en alle boeken van binnenuit, buitenaf en binnenstebuiten kennen! |
 |
Malou
Unspeakable

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 12, 2004 15:14 |
 |
-De hele dag aan HP denken (check!)
-Iedere dag iets doen dat met HP te maken heeft (check!)
-De boeken goed kennen (check!)
-De films mee kunnen praten (bijna check, alleen deel 3 nog niet)
-De personages kennen (check!) |
|
|
  |
 |
Fleur Delacour
5e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 12, 2004 15:16 |
 |
Even het lijstje van HPF gekopieerd: (hier ben ik het mee eens! Pas dan ben je een HPFreak):
-Je de meest ergste leraar bij je op school "Sneep" noemt.
-Je moeder roept dat je post hebt en jij direct naar buiten rent zoekend naar een uil.
-Je een bezem krijgt voor kerst.
-Je een zaklamp aan wilt doen maar eerst "Lumos" roept.
-Je iedereen die je tegenkomt sorteert in de afdelingen (Griffoendor, -Ravenklauw, Huffelpuf en Zwadderich).
-Je naar het ziekenhuis moet omdat je neus is gebroken. Je probeerde namelijk door de muur tussen perron 9 en 10 te rennen.
-Je alle soorten stekkers spaart.
-Je te lui bent om de afstandsbediening van de televisie te pakken en "Accio" roept.
-Jij tijdens een storm naar buiten rent en op de knoesten van bomen probeert te drukken en hoopt dat het bewegen stopt.
-Je tijdens een spelletje schaken de schaakstukken verteld waar ze heen moeten.
-Je in een galagewaad naar een schoolfeest gaat.
-Je foto's probeert te laten bewegen.
-Je op het station zoekt naar perron 9 3/4.
-Je in de krant opzoek bent naar een artikel van Rita Pulpers.
-Je schreeuwt door de "tefeloon".
-Je klaagt bij de schooldirectie omdat je voorspellend rekenen wil in plaats van wiskunde.
-Je naar een antiekwinkel gaat en vraagt of ze ook een klok verkopen die aangeeft waar iedereen zich bevind.
-Je wacht bij een busstation op de Collectebus.
-Je telkens een wachtwoord noemt voordat je de deur van je slaapkamer opent. |
Laatst aangepast door Fleur Delacour op Do Jun 17, 2004 13:55; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Queen
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: Op een wolkje, naast Neville, die een arm om mij heen slaat. ^^
|
Geplaatst:
Za Jun 12, 2004 15:25 |
 |
Als je elke dag aan HP denkt, elke dag op een HP-site komt, de boeken goed kent, de personages goed kent... Als je fanart/fanfictions tekent/schrijft... |
|
|
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 12, 2004 15:28 |
 |
Fleur Delacour schreef: | Even het lijstje van HPF gekopieerd: (hier ben ik het mee eens! Pas dan ben je een HPFreak):
-Je de meest ergste leraar bij je op school "Sneep" noemt.
-Je een zaklamp aan wilt doen maar eerst "Lumos" roept.
-Je iedereen die je tegenkomt sorteert in de afdelingen (Griffoendor, -Ravenklauw, Huffelpuf en Zwadderich).
-Je naar het ziekenhuis moet omdat je neus is gebroken. Je probeerde namelijk door de muur tussen perron 9 en 10 te rennen.
-Je alle soorten stekkers spaart.
-Je te lui bent om de afstandsbediening van de televisie te pakken en "Accio" roept.
-Je op het station zoekt naar perron 9 3/4.
-Je schreeuwt door de "tefeloon".
-Je klaagt bij de schooldirectie omdat je voorspellend rekenen wil in plaats van wiskunde.
-Je wacht bij een busstation op de Collectebus.
|
Freaky...die dingen doe ik ook... En Allohomora roepen tegen iedere deur die op slot is......mensen kijken je dan zo geweldig vreemd aan.. |
|
|
  |
 |
Malou
Unspeakable

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 12, 2004 15:31 |
 |
ff deze checklist afgaan voor de lol
-Je de meest ergste leraar bij je op school "Sneep" noemt. -> Ik vind Snape niet erg dus dat gaat een beetje moeilijk. M'n favo leraar noem ik trouwens wel Professor Lupin
-Je moeder roept dat je post hebt en jij direct naar buiten rent zoekend naar een uil. -> Check! Al krijg ik zelden post...
-Je een bezem krijgt voor kerst. -> Ik wil geen bezem, liever een licence om te verschijnselen
-Je een zaklamp aan wilt doen maar eerst "Lumos" roept. -> niet alleen bij zaklampen, bij alles wat licht geeft.
-Je iedereen die je tegenkomt sorteert in de afdelingen (Griffoendor, -Ravenklauw, Huffelpuf en Zwadderich). -> Yep, doe ik al bijna een jaar
-Je naar het ziekenhuis moet omdat je neus is gebroken. Je probeerde namelijk door de muur tussen perron 9 en 10 te rennen. -> Dat ga ik deze zomer proberen als ik in londen ben
-Je alle soorten stekkers spaart. -> ik houd niet zo van muggles, dus heb ik geen rede om het te doen
-Je te lui bent om de afstandsbediening van de televisie te pakken en "Accio" roept. -> Heb ik ook wel eens last van
-Jij tijdens een storm naar buiten rent en op de knoesten van bomen probeert te drukken en hoopt dat het bewegen stopt. -> Ben ik te lui voor ^^'
-Je tijdens een spelletje schaken de schaakstukken verteld waar ze heen moeten. -> Ik schaak nooit.
-Je in een galagewaad naar een schoolfeest gaat. -> Ik ga nooit naar schoolfeesten.
-Je foto's probeert te laten bewegen. -> jah ^^''
-Je op het station zoekt naar perron 9 3/4. -> heb ik ook gedaan, op Rotterdam en Utrecht, maar die hebben allebei geen 9 en 10 die aan elkaar liggen.
-Je in de krant opzoek bent naar een artikel van Rita Pulpers. -> Wil ik niet eens. Dat mens is stom.
-Je schreeuwt door de "tefeloon". -> Ik bel zelden, dus gaat niet.
-Je klaagt bij de schooldirectie omdat je voorspellend rekenen wil in plaats van wiskunde. -> Nog niet gedaan
-Je naar een antiekwinkel gaat en vraagt of ze ook een klok verkopen die aangeeft waar iedereen zich bevind. -> Ik ga nooit naar antiekwinkels ^^''
-Je wacht bij een busstation op de Collectebus. -> Die rijdt alleen door engeland, dus gaat een beetje moeilijk hier.
-Je telkens een wachtwoord noemt voordat je de deur van je slaapkamer opent. -> yep. |
|
|
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 12, 2004 15:35 |
 |
Oeh... heb je ook meeting mensjes ingedeelt in afdelingen???...woei..ik ben nog altijd afdelingsloos..kan wel wat advies gebruiken.. |
|
|
  |
 |
Malou
Unspeakable

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 12, 2004 15:38 |
 |
Sirius Black's Girl! schreef: | Oeh... heb je ook meeting mensjes ingedeelt in afdelingen???...woei..ik ben nog altijd afdelingsloos..kan wel wat advies gebruiken.. |
Ik stop meestal bij iedereen die ik tegenkom een goede sorting-site onder hun neus, ookal kennen ze heel Harry Potter niet.  |
|
|
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 12, 2004 15:52 |
 |
Mrs Malou Riddle schreef: | Sirius Black's Girl! schreef: | Oeh... heb je ook meeting mensjes ingedeelt in afdelingen???...woei..ik ben nog altijd afdelingsloos..kan wel wat advies gebruiken.. |
Ik stop meestal bij iedereen die ik tegenkom een goede sorting-site onder hun neus, ookal kennen ze heel Harry Potter niet.  |
Dank voor de Sorting site..ik blijk een Gryffindor te zijn...a true Weasley after all.. |
|
|
  |
 |
Remus
7e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 12, 2004 17:17 |
 |
Een echte HP freak moet een echte HP fan zijn, niet iemand die als het iets minder populair is er mee kapt.......
Een echte HP freak moet ook van alles met HP doen......
En dan als laatste: Als je op dit forum een echte HP freak wilt zijn, dan moet je heel veel berichten gepost hebben!  |
_________________ And my soul from out that shadow
that lies floating on the floor
Will be lifted
|
|
  |
 |
Mrs. J. Potterr
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|