Auteur |
Bericht |
Hermion Granger
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
224 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 21, 2004 16:41 |
 |
|
  |
 |
Eldarion'
6e jaars

Verdiend:
26 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 21, 2004 16:47 |
 |
|
  |
 |
Misz-Draco-Tom
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 21, 2004 17:18 |
 |
Dit staat verkeerd..
En ik denk dat dit topic wel gesloten kan worden..
TIP: volgende keer als je iets zoekt ga je naar www.google.nl en typ je daar in wat je zoekt..handig hè |
|
|
  |
 |
Joy©e
Potionsmaster

Verdiend:
152 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 21, 2004 17:30 |
 |
Ik kick dit onderwerp even naar Merchandise, daar staat het beter op zjin plek. Ik laat de topic nog even open, misschien zijn er nog mensen die een tip hebben waar je de dekbedden gewoon in de winkel kunt kopen. |
|
|
  |
 |
Sallygoo
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 21, 2004 18:03 |
 |
Je kunt ze kopen bij 'de Leenbakker' weet niet of je die in de buurt hebt. Daar heb laatst namelijk 3 verschillende gezien.
Die btw ook allemaal lelijk waren, maar ja smaken verschillen!
Ik zou sowieso nooit onder Harry willen liggen Als er nou een Snape of Lucius overtrek zou zijn...wordt het al weer anders van! |
_________________ Truth in its most subjective form
~embarrassed by your obvious indifference~ |
|
  |
 |
Arjel
5e jaars

Verdiend:
57 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 23, 2004 22:50 |
 |
Ik weet bijna zeker dat verscheidene van dit soort dekbedovertrek...eeh 'dingen' te vinden zijn in een Neckerman bijvoorbeeld...ik weet niet of je dat blad krijgt, maar daar heb je in ieder geval wel de wereld aan dit soort dingen...oa dan.. |
|
|
  |
 |
Bright Moon
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 24, 2004 16:45 |
 |
Ik heb geen bedovertrek van Harry Potter, da kost al zo veel.
Maar ze zijn wel mooi.
Misschien ga ik eens een vragen voor Sinterklaas ofzo. (ja, wij krijgen nog Sinterklaas cadeaus, ook al ben ik al 15, tof hé!!) |
_________________ "Knowing is independent of being. I did not know you existed before you bumbled in here and ruined my nap. Yet that doesn't mean you weren't real before you woke me."
(Solembum, uit 'Eragon') |
|
  |
 |
Dreaming Angel
4e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 09, 2004 13:41 |
 |
Whahah jah ik had ze ook al gezien in de Wehkamp geloof ik, ze zijn best wel heftig...^_^ Maar ze passen niet helemaal bij de kleuren van mijn kamer... Vloekt ontzettend. Dus best jammer..
Liefs, Angel |
_________________ i don't know which way to go. |
|
  |
 |
Fleur Delacour
5e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 14, 2004 19:54 |
 |
Ehm.. Nee, sorry. Een HPDekovertrek is toch wel iets te veel van het goeie. Voor een 10-jarige is het nog wel leuk, maar echt veel ouder moet je niet zijn met zo'n dekbedoverdrek, vind ik. Ziet er toch een beetje kinderachtig uit.. En eerlijk gezegd vind ik ze ook niet zo mooi. De laatste, die van film 2, ziet er nog wel aardig uit. ^0^
Maarreh, ik weet niet waar je ze kunt kopen.. Mss eens kijken op de site van e-Bay? Of op de site van De Marktplaats? Succes met het zoeken. =) |
|
|
  |
 |
Faiths Love
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 26, 2004 19:26 |
 |
Ow die eerste wil ik zoo graag hebben, die heb ik vanmiddag nog als poster gekocht ^^ Maar goed om ontopic te blijven, tweedehands kan je ze inderdaad op Marktplaats of Ebay vinden en als je er veel voor wilt betalen ga dan naar Wehkamp of soortgelijke winkel.. |
_________________ Sometimes we get second chances,
and sometimes we never make it past the first.. |
|
  |
 |
Fleur Delacour
5e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 26, 2004 19:57 |
 |
Faiths Love schreef: |
Ow die eerste wil ik zoo graag hebben, die heb ik vanmiddag nog als poster gekocht ^^ Maar goed om ontopic te blijven, tweedehands kan je ze inderdaad op Marktplaats of Ebay vinden en als je er veel voor wilt betalen ga dan naar Wehkamp of soortgelijke winkel.. |
Waah! Das toevallig! Ik heb 'm ook op poster! Hij hangt boven mn bed.. Erg mooi.. Staat er bij jou ook 'As Hogwarts Castle comes into view Harry smiles at the sight of it.' op?
Ontopic: Ow, alleen tweedehands dekbedden? Yuck.. Nee, daar hoef ik ook niet onder te liggen! Maar ik wist dat helemaal niet.. Zeker niet van e-Bay.. Naja, ik kijk wel eventjes op Wehkamp dan.. Thanx.. |
|
|
  |
 |
Ilovedaniel
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 06, 2005 16:52 |
 |
ik heb er 1 van harry in het blauw waar hij op zijn bezem vliegt naar de snaai uit hp3.
die heb ik gekocht bij v&d, in maart dit jaar nu ben ik laatst nog gaan kijken en was die uitverkocht maar ze hadden er nog 2 verschillende.
v&d ligt bij iedere plaats wel dus ga daar maar eens kijken.
ik hoorde dat dekbedden van harry goedkoper werden.
ik had hem toen gekocht voor €40 maar nu liggen er dekbedden van €30.
denkelijk voor de komende feestdagen. succes. |
|
|
  |
 |
Wou[$]eR
5e jaars

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 05, 2006 20:51 |
 |
|
  |
 |
ChoChang121
2e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 08, 2006 20:19 |
 |
Ik vind ze wel erg mooi, maar ik denk niet dat ik er zelf een koop. Als dertienjarig meisje lijkt het meer op dat ik helemaal verliefd op Daniel Radcliffe ben ofzo..en dat ben ik dus totaal niet . Bovendien is mijn kamer in een heel andere stijl ingericht.. |
_________________ 'Wil iemand hulp bij het interpreteren van de schimmige voortekenen in de Bol?' murmelde Zwamdrift.
'Ik heb geen hulp nodig.' fluisterde Ron. 'Het is duidelijk wat dit betekent. We krijgen vannacht dikke mist.' |
|
  |
 |
Nirvana
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 30, 2006 18:00 |
 |
Ik heb er maar 1
En die is van deel 2.
Dat harry en ron in de vliegende auto vliegen.
Wijzend naar zweinstein.
Verderrest heb ik er geen meer kunnen vinden! |
_________________ True friends accept you, on the way you are. |
|
  |
 |
|