Auteur |
Bericht |
Charlie
Oceanic 815 Survivor

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 01, 2008 15:26 |
 |
Hoe bewaren jullie de Harry Potter boeken?
Staan ze mooi, netjes in een rijtje? Of liggen ze ergens in de hoek van je kamer geslingerd? Ga je er netjes mee om, of vind je het niet erg als er eens een ezeloortje in zit?
Bespreek het hier. |
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 01, 2008 16:19 |
 |
Ik heb de boeken gewoon op de grond liggen ergens op mijn kamer. Ik ben sowieso heel slordig en bij mij op de kamer ligt er sowieso meer op de grond dan in de kast of ergens anders. xD Ik pak ze gewoon vaak en dan komen ze wel eens op de grond terecht. xD Ze zijn nog niet heel erg kapot ofzo, maar ik vind het ook weer zo zonde dat ik ze dan helemaal netjes ergens in een kast moet zetten waar ik ze toch niet zo snel zou pakken. [a] |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Avana's Draco
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
5 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 01, 2008 16:23 |
 |
Bij mij staan ze inderdaad netjes op een rijtje in de boekenkast. Mooi geordend van 1 tot 7 en tussen 2 boekhouders Ze hebben echt een luxepositie helemaal bovenaan de kast waar ze makkelijk grijpbaar zijn Wat natuurlijk ook de bedoeling is, omdat ik ze vaak nodig heb. Niet alleen om in te lezen, maar ook om quizzes op te lossen en research te doen voor fanfics  |
_________________ I've loved, I've laughed and cried.
I've had my fill; my share of losing.
And now, as tears subside,
I find it all so amusing.
Don’t cry because it’s over. Smile because it happened. |
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 01, 2008 16:25 |
 |
Bij mij staan ze ook geordend in de kast maar het probleem is dat ik teveel boeken heb voor te weinig kast. Ze staan nu een beetje achter andere boeken. Maar ik vind ze jammer om zomaar ergens op de grond te gooien/zetten, ik ben op de boeken wel vrij zuinig. Ik lees ze niet heel vaak, dus ze zien er nog aardig goed uit. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
Miss Und@ztood
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
593 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 01, 2008 16:46 |
 |
Bij mij staan ze in mijn bak (doos waar al mijn boeken instaan) Alleen hangt boek vijf bijna uit elkaar. Hij is in het midden gescheurd omdat het zo'n dik boek is en er maar zo'n dun kaftje er rond is. Best jammer... |
_________________ 'Kijk...me...aan...' fluisterde hij.
De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer. |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 01, 2008 16:57 |
 |
Bij mij staan ze in de boekenkast. Iig, 6 van de 7. 1 daarvan ligt op de vloer naast mijn bed. Ze zien er niet al ze slecht uit maar het plastic van de kaft begint om te krullen. Ach, later een keer de harde kaft kopen denk ik. |
 |
berry6145
3e jaars

Verdiend:
36 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 01, 2008 17:09 |
 |
Bij mij staan ze allemaal netjes in mijn boekenkast op volgorde, ik ben overal een beetje slordig over maar mijn harry potter boeken zien er nog redelijk uit, de zachte kaften zijn wat beschadigd maar de hardcovers zien er bijna als nieuw uit  |
_________________ {»»...Harry Potter...««}
Noem me maar Esther
23 augustus t/m 31 augustus op vakantie  |
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 01, 2008 18:56 |
 |
Mijn boeken liggen in ieder geval wel in de kast. [a] Het is niet zo dat ze netjes rechtop in een boekenkast staan, want ik heb niet eens een boekenkast op mijn kamer. ^^"
Maar ze liggen netjes op een stapeltje in de kast. Ik maak er meestal geen vouwen in, en ik ga er wel redelijk netjes mee om eigenlijk. Ik heb ook allemaal hardcovers, dat is voor mij ook beter want ik ben nogal onhandig, dus dan kunnen ze tegen een stootje. =D |
  |
 |
Faunaat
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
443 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 01, 2008 19:20 |
 |
Mijn Harry Potter boeken staan in een van mijn boekenkasten. Netjes op een rij. Eerst de Engelse versie en daarna de Nederlandse versie. x3
Ik houd mijn boekenkasten altijd erg netjes bij. Sowieso mijn boekenkast met manga. Mijn andere boekenkast waar de rest van de boeken staat (oa Harry Potter) zijn de eerste 3 planken netjes, want daar staan de boeken. En op de onderste 2 planken is het een beetje een troep. ^^"
Verder zijn mijn Harry Potter boeken er prima uit. Ik ben gewoon erg zuinig op al mijn boeken. =] |
  |
 |
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 01, 2008 20:09 |
 |
Ik ben hier nu net mijn kamer aan het opruimen en ik heb mijn HPboeken ook eens gerangschikt. Dus ik heb een kast en zo één vak heb ik voor mijn boeken voorbehouden. Dus je ziet als eerste de boeken, begint vanaf het eerste boek tot het laatste boek. De eerste 5 boeken zien er jammer genoeg niet meer zo uit toen ik het kochtte... Op boek 1 zitten vlekken en de pagina's voelen raar aan, het tweede boek is een beetje versleten, in het derde boek missen de 5 laatste pagina's, het vierde boek zit vol ezelsoren en het vijfde boek is zowat bijna kapot. *schaam* Ik kan er nog wel in lezen hoor, maar het is niet zo leuk meer als je boek zowat uit elkaar valt. Het zesde en het laatste boek zien er nog goed uit en dat wil ik zo houden ook. =) |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
  |
 |
Smalofski
The Writing Mod

Verdiend:
131 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 02, 2008 0:02 |
 |
Voor het moment liggen ze verspreid onder m'n bed stof te vangen. Ze liggen daar al sinds de voorlaatste afdelingsquiz. ^^" Ik ben nogal een slordig persoon en ik moet dan ook bekennen dat ik echt niet zo'n goed zorg draag voor m'n boeken. Deel 1 bestaat nu uit 4 delen die helemaal los zijn van elkaar. De voorkaft, een stuk van 40 pagina's, een stuk van 80 pagina's en de rest van het boek ^^"""
Boek 2 is in betere omstandigheden maar nog steeds vreselijk uitgeleefd. Maar die boeken zijn dan ook al tientallen keren gelezen, ook door m'n broers en zus. Naarmate we verder in de reeks gaan, zijn ze beter bewaard .
Ze hebben wel eens ooit netjes in een boekenkast gestaan... Maar dat was een ver verleden :') |
 |
amytjuuuh
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 02, 2008 8:56 |
 |
Mijn boeken en mijn luisterboek van deel 6 staan altijd al op een plank boven mijn bed. Ik kan er zo lekker makkelijk bij. Ik ben eigenlijk best slordig, maar je zult mij nooit mijn Harry Potter boeken op de grond zien leggen. Dat vind ik zonde van de boeken. [a] Binnenkort krijg ik wss het luisterboek van deel 7 en die gaat dan uiteraard ook op mijn geëerde plankje =) |
 |
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 02, 2008 11:38 |
 |
Mijn boeken liggen mooi in de kast ^;^
Niet alleen die van Harry Potter, maar ook alle andere die ik bezit.
Ik vind het ook een zonde om boeken te laten slingeren op de grond ofzo.
Verder leen ik geen boeken uit, alleen aan mijn zussen, maar die móeten het eerst vragen xD. |
 |
Frie
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
708 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 02, 2008 11:45 |
 |
Mijn boeken staan ook mooi rechtop in mijn boekenkast. Het is niet zo dat ik een aparte lade heb voor de HPboeken. Ze staan tussen de andere boeken maar wel helemaal vanvoor
Als ik ze pas gelezen heb blijven ze vaak ook eventjes naast mijn bed liggen of op mijn nachtkastje. |
_________________ I'm gonna miss you HPF <3
It stops here, but you're in my heart forever! |
|
  |
 |
Bubbs
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 02, 2008 11:47 |
 |
Mijne staan netjes op een rijtje in m'n boekenkast (eigen vakje). Alleen deel 4 ligt nu op m'n nachtkastje want die ben ik aan het lezen  |
_________________ * I wish it was forever * |
|
  |
 |
|