Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Film: Hairspray Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Pimsalabim
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 67 Sikkels

Pimsalabim is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Aug 30, 2007 22:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Ik ben naar de film Hairspray geweest en het is zo'n super vette film!! De film is soort van Grease achtige film (ik hoor jullie al denken: "NEE! Niet nog een") maar dit is allemaal zo anders ! zo super vet!

En paar bekende namen die een rol spelen in de film zijn:

Qeeun Latifa
John Travolta
Zac Efron(voor de meiden onder ons en sorry kon geen betere foto krijgen)
en nog vele andere!

waar gaat de film nou eigenlijk over?
Tiener Tracy Turnblad heeft een grote passie: dansen. Ze wint zelfs een felbegeerde plek in het populaire tv-dansprogramma 'The Corny Collins Show'! Van de ene op de andere dag verandert ze van outsider in idool. Maar kan ze als gloednieuwe trendsetter ook de koningin van de show verslaan en het hart van danshunk Link Larkin veroveren.. zonder haar kapsel te verpesten?

ik hoor heel veel mensen: "aaah dat is een slechte film," maar dat is het dus echt niet! Ik hou sowieso heel erg van musicals en ook heel erg van dit soort film, zoals grease enzo! Daarom vind ik dit echt een super goede film die iedereen gezien moet hebben!

Laatst aangepast door Pimsalabim op Vr Aug 31, 2007 13:09; in totaal 3 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
Jessica.
Oude Forumnaam: Miss Raddy Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Jessica. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Aug 30, 2007 23:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb de reclame van deze film gezien en aangezien ik Grease geweldig vind, lijkt deze film mij ook wel leuk.
Misschien ga ik ook deze film wel in de bios zien.
Lijkt me wel een leuke film^^

together

HPF and us <3
    Forever in our hearts!
BeeGee Kenobi
Oude Forumnaam: Sirius Black's Girl! The Lost Mod
The Lost Mod

BeeGee Kenobi is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 31, 2007 10:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

Intropost meer uitbereiden binnen 24 uur of er gaat een slot op dit topic. Ik wil o.a. een degelijke uitleg hebben waar de film over gaat en een onderbouwde mening waarom jij de film leuk vind.

Editors @ Lowlands 2008..best experience ever!
missme98
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 333 Sikkels

missme98 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 31, 2007 13:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Het lijkt me niet zo leuk, het lijkt me erg overdreven en een beetje te ingespeeld op uiterlijk. En ik vind het niet leuk dat John Travolta deze rol doet, want hij is echt veranderd sinds de scientology church. Ook vind ik zac efron teveel gehypt, maar dat is alleen mijn mening nu. Misschien meot ik hem eens zien en vind ik hem dan geweldig.

Mijn mega spoiler fanfic!
magic@home
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

magic@home is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 31, 2007 15:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Het is een film waar ik niet meteen naar toe zou gaan, maar het idee dat John Travolta en vrouw speelt vind ik eigenlijk wel heel grappig!
Misschien is dat wel een rede om er naar toe te gaan, maar dat is dan ook het enige. Ik houd niet zo van die musical achtige films, m.u.v Grease dan.

"But you're Muggles! We must have a drink! What's that you've got there? Oh, you're changing Muggle money. Molly, look!"
– Arthur Weasley
Shirley
Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 31, 2007 15:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

De film op zich spreekt mij eigenlijk niet zo heel erg aan. In eerste instantie lijkt het me niet zo geweldig. Alhoewel ik Grease trouwens wel een hele leuk film vond hoor. Maar deze film lijkt zo... flauw, het komt een beetje over als een slappe parodie of zoiets.

Nou ik ga hem dus zeker niet in de bioscoop kijken of de DVD kopen, maar als hij een keer op televisie komt kijk ik hem vast wel. ^^ Maar eigenlijk lijkt de film me niet heel bijzonder. En John Travolta als vrouw... als ik dat al hoor dan vind ik het nogal moeilijk om de film serieus te nemen. xD Maar oké.

All good things come to an end... Goodbye HPF.
Dennis Krauwel
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Woonplaats: In de slordige bezemkast van mijn huis der gedachten

Dennis Krauwel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 31, 2007 15:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

In principe trekt het verhaal van deze film mij niet echt. Als ik het zo lees. Maar ik heb ook ergens gehoord dat het ook over rassendiscriminatie gaat, en dat vind ik wel een heel belangrijk onderwerp. Bovendien schijnt het een erg komische film te zijn, en daar hou ik gewoon van.

De enige reden waarom ik deze film zou gaan kijken, is omdat het me gewoon hilarisch lijkt om John Travolta als een vrouw te zien. Volgens mij is dat ook de enige kracht van deze film. Maar dat wil niet per definitie betekenen dat het een slechte film is, natuurlijk.

6e jaars
6e jaars

Verdiend: 31 Sikkels

Benfreakte is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 31, 2007 15:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Lijkt me hele leuke film, vooral omdat er ook muziek in zit! En Zac Efron is ook mooi mee genomen Razz

1e jaars
1e jaars

Pimsalabim is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Aug 31, 2007 16:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

missme98 schreef:
Het lijkt me niet zo leuk, het lijkt me erg overdreven en een beetje te ingespeeld op uiterlijk. En ik vind het niet leuk dat John Travolta deze rol doet, want hij is echt veranderd sinds de scientology church. Ook vind ik zac efron teveel gehypt, maar dat is alleen mijn mening nu. Misschien meot ik hem eens zien en vind ik hem dan geweldig.

Over John Travolta ben ik het eens hij speelt een rol in deze film die ik eigenlijk niet echt snap en die rol moet grappig zijn, maar ik kan er niet om lachen! Het is gewoon stom dat ze hem gevraagd hebben, maar ik had van iemand gehoord dat ze een vrouw zochten die heel erg dik was en daarom een man vroegen die een vrouwen rol wou spelen, omdat ze dan die vrouw niet zouden beledigen (ofzow) maar alsnog je moet er gewoon naar toe gaan! Very Happy het is echt een hele leuke film!

Happy to kill
Happy to kill

Blijerd is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 31, 2007 17:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Pimsalabim schreef:
missme98 schreef:

Over John Travolta ben ik het eens hij speelt een rol in deze film die ik eigenlijk niet echt snap en die rol moet grappig zijn, maar ik kan er niet om lachen! Het is gewoon stom dat ze hem gevraagd hebben, maar ik had van iemand gehoord dat ze een vrouw zochten die heel erg dik was en daarom een man vroegen die een vrouwen rol wou spelen, omdat ze dan die vrouw niet zouden beledigen (ofzow) maar alsnog je moet er gewoon naar toe gaan! Very Happy het is echt een hele leuke film!

Nee, ze hebben John Travolta gekozen, of tenminste een man, om in de "Hairspray" traditie te blijven. In de musical werd ook een man gebruikt en in de '88 (geloof ik) versie van de film werd Edna ook vertolkt door een man. En sinds Travolta van origine musicalster is... Ik vind hem in ieder geval perfect voor de rol.

Ja, ik heb de film al gezien en ik zat er echt al 2 jaar op te wachten. Dat zit zo: Ik zat in die tijd op een theaterschool en met een dansoptreden dansten we op een nummer van Hairspray. (Nicest kids in town). Ik vond het nummer zo geweldig, dat ik gelijk de hele soundtrack had gedownload en tsjah, toen was het nog maar hopen op een film! De oude versie was nergens te vinden en de musical speelde alleen maar in Amerika.

De film vond ik echt helemaal geweldig. Geweldig verhaal, goede acteurs. Een van mijn favoriete films van dit moment.

You can't stop the beat!
Ooh, zeg nou zelf, dit is veeel beter!

I LOVE HPF

Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!
Pimsalabim
1e jaars
1e jaars

Pimsalabim is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Aug 31, 2007 19:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

OKey! je heb gelijk! Die versie is wel leuker!

ALLEEN!

het openings nummer van de film is zoo super vet! "Goodmorning Baltimore" ze zingt het zooo goed!

Oude Forumnaam: Little Werewolf Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 112 Sikkels

Ry-rahrr is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Sep 01, 2007 8:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ken eigenlijk het hele verhaal van de film niet (nooit geweten dat er vroeger ook een film of musical ofzo van was), maar het lijkt me echt een leuke film. Ook deels omdat ik John Travolta echt een goede acteur vind, ook deels omdat de stijl van de trailer en posters me heel erg aanspreekt.
En vanmiddag ga ik naar de bios :]

Ik ben benieuwd.

6e jaars
6e jaars

Verdiend: 42 Sikkels

watsonette is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Sep 01, 2007 23:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Deze film lijkt me serieus zo leuk! Very Happy
Ik vind grease al een leuke film enzo..
maar er zitten ook geweldige acteurs en actrices in, onder andere Amanda Bynes & Zac Efron.
Ik heb de film nog niet gezien, maar ik ben vast en zeker van plan om hem te gaan bekijken!

Liefs, Watsonette

Check mn Crea's =) , HP5 Spoilers!
Blijerd
Happy to kill
Happy to kill

Blijerd is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Sep 01, 2007 23:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

@ Ry: Film & Musical.

Pimsalabim schreef:
OKey! je heb gelijk! Die versie is wel leuker!

ALLEEN!

het openings nummer van de film is zoo super vet! "Goodmorning Baltimore" ze zingt het zooo goed!

... Die in de musical trouwens ook veel vetter is, maar daar kan ik nu even geen goede van vinden, sinds YouTube zich vooral focust op You Can't Stop the Beat.

And me likey very much. Musical VS. Movie. Ik prefereer de eerste. Betere stemmen, kleinere cast. De filmversie vind ik wat overdone.

En nu wil ik zo graag de '88 versie zien. Ik wil kunnen vergelijken met het origineel en dat gaat nu een beetje moeilijk.

Trouwens, ik vond Amanda Bynes een van de mindere actrices in deze film. Ik ben sowieso nooit echt een groots fan van haar geweest. Zac Efron heeft ook een relatief kleine rol met in feite weinig betekenis, wat ik op zich wel jammer vond.

I LOVE HPF

Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!
Ry-rahrr
Oude Forumnaam: Little Werewolf Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 112 Sikkels

Ry-rahrr is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Sep 02, 2007 16:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

@ Blije: ja, zoiets dacht/wist ik al :] maarja, ik had er nog niet echt van gehoord ofzo.

Nouja, ik heb em gisteren dus gezien in de bios, en maaaaan, wat een heerlijke film ^^ Ik ben echt verliefd op John Travolta en Christopher Walken samen. Zij zijn echt gewoon zo leuk, haha.
Het eerste wat ik dacht toen ik Link Larkin zag was 'ohnee, het is het joch van Highschool Musical! xO', maar hij was minder erg dan ik dacht, en hij is stiekem toch een best goeie zanger en danser ook.
Ohja, dat was nog een punt waarom ik de film zo leuk vond. Ik heb 2 jaar stijldansen gedaan, en mijn favorieten waren gewoon rock 'n roll, jive en boogie. En als je dan deze film gaat zien, aaaawh, geweldig ^^ Grote liefde aan de dansers :]

Nee, ik vond het echt een hele, hele leuke film, goede characters, goede acteurs etc. Zeker een aanrader voor wie nog twijfelt om hem te gaan zien!

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp