Auteur |
Bericht |
Dragongirl Leenz
7e jaars

Verdiend:
213 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 11, 2006 20:29 |
 |
Heey allemaal! Ik weet niet of hier al een topic over is...
Kijken jullie welleens naar Braniac? Ik wel en soms is het zo'n onzin, maar meestal is het wel grappig. Bij sommige dingen denk je 'waar gáát dit over' maar er zijn ook dingen die nuttig/leuk zijn. Zoals bijvoorbeeld testen of merkbroeken nou werkelijk beter zijn dan merkloze broeken.
Voor degene die dit niet kennen: Braniac is een progamma op Discovery Channel en dan gaan ze allemaal maffe 'Wetenschappelijke' tests doen. Heel veel knallen en ontploffingen, in mooie kleuren (braniac golf sla je het balletje in de hole dan ontploft er een caravan in de buurt in een bepaalde kleur.) |
_________________ So it hurts to be alive, my friend...
In this masquerade where all one day must die
Don't youere unborn again...
Just for a minute,
Just for a minute more... |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 11, 2006 20:30 |
 |
Ik ken Brainiac wel. Dat heb je in Nederland ook wel op Veronica op de vrijdagavond een keer.
Ik vind het soms wel grappig om te zien met al die experimenten enzo. Maar ik kijk er niet altijd naar. Soms zap ik, en zie ik dat dat progamma erop staat.. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 11, 2006 20:39 |
 |
Bij ons komt dat op Jim, maar ik weet niet wanneer.
Ik zie het altijd perongeluk.
Maar de laatste keren dat ik keek was het altijd zoiets middeleeuws achtig.
Dat vond ik minder.
Het plas-weetje (ik weet niet meer hoe ze het noemen) vond ik wel leuk.
En het einde met de caravan te laten ontploffen is ook wel goed. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
pigwidgeon
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 11, 2006 20:58 |
 |
Ik vind brainiac altijd wel lachen om naar te kijken.
De presentator vind ik ook altijd erg leuk. Richard Hammond heet hij en hij doet ook top gear op BBC presenteren. (leuk weetje) Maar, om on topic te blijven, als ik de kans krijg en ik vergeet het niet kijk ik er zeker naar. |
|
|
  |
 |
Llewellyne
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 11, 2006 21:24 |
 |
Ja Brainiac is echt cool ^_^ Ik vind de History Abuse afleveringen ook echt heel leuk ^_^ [leuker dan de gewone afleveringen eigenlijk XD] Daarnet was ook echt leuk, echt, die stormram..XD |
|
|
  |
 |
Hermione Granger
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 12, 2006 8:30 |
 |
Op alle ontploffingen na vind ik Brainiac best leuk om naar te kijken. Als het toevallig opstaat zap ik niet verder. 't Is lekker droog en er zitte leuke experimenten bij. |
_________________ glad to help
glad to get you high
i hope that should send you
through the f**king sky |
|
  |
 |
Pottergirl
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 12, 2006 8:44 |
 |
Toen Brainiac nieuw was op BBC keken m'n vader en ik het daar altijd op (: Dus ik had eigenlijk de meeste afleveringen al gezien toen ze ook op de Nederlandse televisie kwamen... Ik heb al heel lang geen Brainiac meer gezien, maar ook omdat ik het altijd vergeet xD
Ik vind Brainiac dus echt helemaal geweldig. Net zoals ik Top Gear echt super vind, dit is nog net iets maffer en gestoorder xD Richard Hammond is echt een super presentator (laten we allemaal hopen dat hij z'n werk weer oppakt zodra hij hersteld is...) en de experimenten zijn echt zo geweldig doelloos xD
M'n favoriete onderwerp vond ik de wedstrijdjes (bijvoorbeeld: wie kan het langst een hete saus in z'n mond houden) ^^ En één ding is me heel erg bijgebleven - er was een aflevering waarbij Richard een paar Brainiacs een hek dat onder stroom stond liet aanraken (ze stonden allemaal in een rijtje). Dat zag er zó ontzettend grappig uit xD Dat vond ik echt één van de leukste momenten ^^
xD |
 |
Wemelin
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 12, 2006 14:24 |
 |
Ik heb Brainiac misschien 3, 4 keer gezien. En dan nog niet eens helemaal afgekeken... Toch vind ik het wel erg leuk. Volgens mij is het tussen die onzin door best leerzaam. Het is ook wel leuk dat ze er iet Jackass-achtig meligs tussendoor hebben gegooit, zodat het voor de jeugd ook leuk is om naar te kijken. |
_________________ "Je bent de trouwe volgeling van Perkamentus, hé Potter?"
"Ja, inderdaad," zei Harry. "Ik ben blij dat dat duidelijk is." |
|
  |
 |
-->innie<--
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 12, 2006 14:36 |
 |
Ow ik vind het echt zo'n geweldig programma ik lig ook altijd in een deuk als ik het toevallig tegen kom.
ik ga het niet speciaal kijken, maar als het op tv is en ik zap er toevallig langs laat ik hem er daarop staan.
maja ik vind het echt heel leuk  |
_________________ Buffy: So let me get this straight. You're... Dracula, the guy, the Count?
Dracula: I am.
Buffy: And you're sure this isn't just some fanboy thing?
'Cause I've fought more than a couple pimply, overweight vamps that called themselves Lestat. |
|
  |
 |
pigwidgeon
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 13, 2006 14:33 |
 |
Pottergirl schreef: | Richard Hammond is echt een super presentator (laten we allemaal hopen dat hij z'n werk weer oppakt zodra hij hersteld is...) en de experimenten zijn echt zo geweldig doelloos xD
xD |
@Pottergirl: Wat mankeert hij dan?of ben ik nu heel blond bezig?
Dat bekkie van hem in die auto, lache, gieren, brullen |
|
|
  |
 |
Tienerd
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
239 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 13, 2006 14:53 |
 |
Aaah brainiac is inderdaad wel grappig om te zien!
En die weetjes is ook wel weer 'nuttig' om te weten. ^^ Ook als het bij ons op staat zap ik niet verder.
@Pottergirl: Die foto.. is dat niet die aflevering dat ze gaan kijken of je verder komt met benzine als je snel of langzaam rijd? |
Dan zegt mien vrouw: "Wat krieg-ie weer die rare weeen"
|
|
  |
 |
watsonette
6e jaars

Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 13, 2006 14:56 |
 |
Brainiac is echt leuk ! 't is toch op discovery ?
ik vind het leuk om te zien hoe ze dingen uittestten
Zelfs hebben ze een keer een caravan laten ontploffen mwuahah dat was lol |
_________________ Ravenclaw <3
Can You Dance Like a hipogriff?
Check mn Crea's =) , HP5 Spoilers! |
|
  |
 |
LavenderBrown
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
398 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 13, 2006 15:01 |
 |
pidwidgeon schreef: | @Pottergirl: Wat mankeert hij dan?of ben ik nu heel blond bezig?
Dat bekkie van hem in die auto, lache, gieren, brullen |
Hij wilde de snelste auto ter wereld of zoiets die op straaljageraandrijving werkte uitproberen en hij is over de kop geslagen en heeft ernstig (toch?) hersenletsel etc opgelopen. Maar hij is volgens mij al weer redelijk hersteld en hij gaat gewoon weer presenteren. Or so I've heard.
Braniac vind ik echt geweldig (: Ze hadden ook een keer iets over geur ofzoiets, dat was welke geur ze het aantrekkelijkst vond, een meisje, zoiets. Anyway, ze hebben altijd van die gare experimenten, dat vind ik leuk (: Ik kijk het niet altijd want het is echt zo'n programma dat ik vergeet, but I *heart* braniac ^^ |
_________________ hey love
awful happens all the time
don't let it kill you. |
|
  |
 |
Dragongirl Leenz
7e jaars

Verdiend:
213 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 13, 2006 17:49 |
 |
LavenderBrown schreef: |
Hij wilde de snelste auto ter wereld of zoiets die op straaljageraandrijving werkte uitproberen en hij is over de kop geslagen en heeft ernstig (toch?) hersenletsel etc opgelopen. Maar hij is volgens mij al weer redelijk hersteld en hij gaat gewoon weer presenteren. Or so I've heard. |
Aha, dat wist ik niet. Nouja, wie gaat dat dan ook uitproberen?! Nou, híj dus
Hopelijk komt ie snel weer!
Wat ik lollig vond was dat ze eerst gingen uittesten of je nou beter een jongen of een meisje kon zijn, meisje heeft gewonnen! *juicht* En ook of het beter was om dik of dun te zijn, de dikke won (minder leuk) en daarna groot of klein, maar na de tweede ronde volgde ik het niet speciaal meer, dus weet ik niet wat er uit kwam weet iemand dat? De laatste keer dat ik keek had de lange het twee keer gewonnen. |
_________________ So it hurts to be alive, my friend...
In this masquerade where all one day must die
Don't youere unborn again...
Just for a minute,
Just for a minute more... |
|
  |
 |
Pottergirl
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 13, 2006 19:54 |
 |
Tinusz_01 schreef: | @Pottergirl: Die foto.. is dat niet die aflevering dat ze gaan kijken of je verder komt met benzine als je snel of langzaam rijd? |
Juist ^^
Dat was echt grappig xD
En over dat ongeluk... Hij wilde het Britse snelheidsrecord van een auto met straalraketaandrijving verbreken xD Sukkel. Nou ja, ik hoop wel dat hij snel weer aan het werk kan. Hij is echt grappig xD |
 |
|