Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Leraren op vakantie? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Wat doen leerkrachten als ze op vakantie gaan?

In de zon liggen
14%
 14%  [ 3 ]
Naar een exotisch eiland gaan.
19%
 19%  [ 4 ]
Gewoon thuisblijven en werken.
66%
 66%  [ 14 ]
Totaal aantal stemmen : 21

Auteur Bericht
Unbreakable_Vow
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 55 Sikkels

Unbreakable_Vow is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Feb 16, 2008 21:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik denk dat ze gewoon doen zoals alle andere tovenaars, neem bijvoorbeeld de familie Wemel toen ze naar Egypte gingen, ze doen vast zoiets. Ik zie ze zeker niet zonnebaden of zoiets dergelijks^^

Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Feb 17, 2008 22:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

1991Nicole schreef:
Narcissa schreef:

Haha, ja ik zie het al weer eens voor me Snape en Tom Riddle in een disco staan dansen. Ik zal dan gaan afvragen als ze ook kunnen jumpen.

* Ziet Snape en Tom als samen hakken en jumpen *

Maargoed nee die soort mensen zie ik zowel niet op het strand en niet in een disco. Ik denk dat Tom liever de zon zal ontwijken.
Ik denk dat Tom Riddle liever aparte en zeldzame magie zal gaan opzoeken.

Ik zie Sneep of Tom dat echt nog niet zo snel doen.
Sneep lijkt me iemand die niet op vakantie gaat, of hij gaat naar een leven loze plek,

Nee dat zullen ze ook 100% zeker nooit gaan doen, maar soms ben ik wel eens de hyper bij dit soort dingentjes en zie ik het juist wel voor mijn ogen..(Beetje in een aparte wereld waar mijn fantasie soms erg op hol wordt geslagen angel )

In boeken zien lezen we dat Snape gewoon altijd op Zweinstein blijft of hij deed klusjes van Voldemort en Perkamentus.

uhum over die twee heren gesproken...*Houd haar vingers in toon!*

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Profiel bekijkenStuur privébericht
Elyn
Oude Forumnaam: Dark_angel Hotemetoot
Hotemetoot

Verdiend: 334 Sikkels

Elyn is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 02, 2008 11:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Haha xD Snape in boxer *stelt zich vanalles voor*

Ok, nu serieus. Ik heb eigelijk geen idee wat die leerkrachten in de vakantie doen. Volgens mij zijn ze druk bezig met het voorbereiden van hun volgende schooljaar en zo... Anderling en Snape zullen ook wel bezig geweest zijn voor de Orde... En waarschijnlijk gaan ze ook wel ens op reis. Zelfs leerkrachten hebben dat eens nodig [denk ik]. Ik denk dan ook meer culturele vakanties dan zonnebaden... Zoals die vakantie van de Wemels of zo...

Shirley
Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 02, 2008 14:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ze zullen best wel op vakantie gaan denk ik. Het hele jaar alleen maar werken kan niemand volhouden, ook de leraren van Zweinstein niet. Ze gaan vast niet op het strand liggen bakken (al komt dat denk ik ook doordat veel van hen daar niet echt het type voor zijn) maar ze maken vast wel eens een reisje.
En inderdaad, je ziet bijvoorbeeld ook dat de Weasley's naar Egypte gaan in boek drie. Dus ik denk dat tovenaars ook wel naar het buitenland op vakantie gaan.

All good things come to an end... Goodbye HPF.
everton
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 10 Sikkels

everton is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Mrt 11, 2008 12:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik heb er wel eens over nagedacht en ik heb eigenlijk geen idee,
ze zullen vast uitrusten. ik zie ze iig niet los gaan in lloret de mar of duiken in egypte.

Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Niinza is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jun 15, 2008 17:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik denk dat ze gewoon op vakantie gaan zoals ieder ander. Gewoon zoals andere toverfamilies.. Ik vind het raar dat sommige mensen hun niet zijn zonnebaden. Oké, ze zijn wel ouder en leraren, maar dan vind ik dat ze nog wel gewoon gaan zonnebaden. Ik denk dat ze dat wel doen xD

teacherspet
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 52 Sikkels

teacherspet is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Jul 17, 2008 0:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

hmm.. sja..ehm.. misschien dat het gros van de leerkrachten hun familieleden gaan bezoeken, research doen voor hun voor te bereiden lessen, natuurtripjes, "per ongeluk" verschijnselen op het Bredenestrand lol...?musea.., centerparc's? ik zie zwamdrift in de zomers een centje bijverdienen op zo van die waarzeg seminaries..en t moet toch kunnen dat Tom Riddle op een strand verschijnt (wel ingesmeerd met sneeps factor 100 zonnecrème...) hoewel ik sneep niet meteen zelf op een strand zie liggen met boxers aan (nee nee diejen draagt volgens mij speedo's.. Arrow sweet dreams of smakelijk eten;))

ps:plz.. probeer achter mijn humor geen logica te zoeken... t'is laat en ik ben melig...

..ik heb er eens over nagedacht.. volgens mij zou Firenze best wel een cultureel aangelegde centour kunnen zijn. mss zijn interesse in dreuzelcultuur kunnen bijschaven. hij zou eens naar een, ik zeg maar wat, theaterstuk kunnen gaan zien van, ik zeg maar wat..paarden en die what's his name..Daniël Ratcliff...als ie dan niet getraumatiseerd buitenkomt is het waar wat ze over die centours zeggen.. dat ze stalen zenuwen hebben lol..respect Firenze, respect *klopt met binnenkant van vuist tegen borst*

..ik vergat bijna Perkamentus te vermelden (bad me..)... Het zou me niet verrassen als deze in zijn tijd in de vakanties zo nu en dan naar de wielerkoersen zou hebben gezien...*blinque blinque* ...subtiel

Jalf: 3 dubbel posten is wel erg veel. Daar hebben we een mooie wijzigknop voor Wink

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 28 Sikkels

Mary Potter is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Jul 19, 2008 20:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Volgens mij gaan de leerkrachten naar hun huis( als ze er een hebben).
En daar lezen ze, werken ze voor het volgende jaar. Maar zeker niet naar het strand. Ik heb nog nooit iemand met een punthoet en een lange jas op het strand gezien.

Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jul 19, 2008 20:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mary Potter schreef:
Volgens mij gaan de leerkrachten naar hun huis( als ze er een hebben).
En daar lezen ze, werken ze voor het volgende jaar. Maar zeker niet naar het strand. Ik heb nog nooit iemand met een punthoet en een lange jas op het strand gezien.

Nee maar wie zegt dat ze die kleren ook aanhebben? Het kan zijn dat ze gewoon hun eigen zwemkleding hebben. Ze hoeven ook niet op vakantie te gaan naar een strand. Ze kunnen steden gaan bezoeken of naar het bos gaan etc. [a]

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp