Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

TV: Avatar: The Last Airbender [3] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Favoriete seizoen?

Book 1
3%
 3%  [ 2 ]
Book 2
4%
 4%  [ 3 ]
Book 3, voor zover die uit is
47%
 47%  [ 30 ]
Alle 3 even leuk
25%
 25%  [ 16 ]
Book 1 en 2
0%
 0%  [ 0 ]
Book 2 en 3
6%
 6%  [ 4 ]
Book 1 en 3
4%
 4%  [ 3 ]
Geen! D:<
7%
 7%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 63

Auteur Bericht
Malou
Oude Forumnaam: Mrs Malou Riddle Unspeakable
Unspeakable

Verdiend: 0 Sikkels

Malou is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jul 18, 2008 4:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

Excuses voor de dubbelpost.

Omg wat een gedoe, door de zomertijd bleek The Southern Raiders om 2 uur te komen, maar TVU was aan het bitchen en liep 3 uur achter, dus het kwam daar pas om 5 uur.

Dus ik heb het net gezien, en hier is mijn reactie:

SPOILERS!
[selecteer]
OMGGG FLASHBACKS! Ik wist dat ze dr in zouden zitten, maar dat maakt ze niet minder awesome. Kleine Sokka en Katara waren zo ubercute <33 En omg eindelijk zien we hun moeder en weten we d'r naam. En het was zo zielig dat ze dood is gegaan om Katara te beschermen D:

Whaha en dat stukje met Sokka, Suki en Zuko vond ik echt briljant xD Suki helemaal schijnheilig voor die tent rofl, pervs xD

En omg Azula xD
Zuko: What are you doing here?!
Azula: Isn't it obvious? I'm about to celibrate becoming an only child! *crazy*
rofl
En ze was trouwens erg pretty met los haar Surprised

En Katara was weer n ontiegelijke bitch, maar 't was no surprise dat ze uiteindelijk toch niet met dr wraak door ging, want t blijft Nickelodeon hè.

Die laatste zin die Zuko zei vond ik echt heel sterk. Idd, wat ga je doen, Aang? xD

[/selecteer]

Laatst aangepast door Malou op Vr Jul 18, 2008 10:47; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
Smalofski
The Writing Mod
The Writing Mod

Verdiend: 131 Sikkels

Smalofski is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jul 18, 2008 4:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wooooeeei Very Happy Dat was one kickass aflevering Very Happy

SPOILERS!
[selecteer]
Begon al mooi met een gaaf gevecht tussen broer en zus. "I'm celebrating i'm about to become an only child" Rofl :")
Ik vind het zelf altijd heel leuk om een beetje te weten te komen over het verleden van personages, in dit geval over Sokka's en Katara's moeder Very Happy En Aaaw, kleine Sokka is schattig Very Happy
Beste uitspraak van de aflevering: "What, is it your turn to take a little fieldtrip with Zuko" XD Alsof hij een speeltje is dat ze kunnen doorgeven XD
En Zomg Katara gebruikt Bloodblending. Dat ging zelfs voor Zuko een beetje te ver geloof ik Razz
Maar op het einde kregen we wel weer een mooi staaltje waterbending en een mooie wijze les mee naar huis :")
En Rofl xD Die vent was grappig: "Why don't you take my mother? That's fair" [/hopeful]

[/selecteer]

Unspeakable

BerichtGeplaatst: Vr Jul 18, 2008 4:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

zomgg de preview voor Ember Island Players:

SPOILERS!
[selecteer]
Oh dear, het is dus meer dan een subtiele recap aflevering, het is een KATAANG VS. ZUTARA aflevering xD
[/selecteer]

Patricia
Oude Forumnaam: Patricia89 The Ultimate HPFreak
The Ultimate HPFreak

Patricia is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jul 18, 2008 9:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb het tot twee uur 's nachts volgehouden, maar ik was zó moe, ik ben toch maar gaan slapen (achteraf maar goed ook), dus ik heb net de aflevering gezien, en OMG

SPOILERS!
[selecteer]
Wat een gave aflevering! Zuko die valt, maar opeens weer op zo'n platform staat. Gevecht tussen Azula en Zuko <3. Azula die valt, maar zich weet te herstellen.. en Azula met der haren los xD
LIEFDE

Suki/Sokka is ook zo cute! Suki heel onschuldig 'wandelen' langs de tent van Sokka, en Sokka met een roos in zijn mond: 'Well, hellooo' *plat*

En die flashbacks, die zijn ook ubergaaf. We wisten al lang dat Katara en Sokka's moeder was vermoord of iig ontvoerd door de fire nation, maar hoe het precies te werk ging, wordt pas hélemaal op het eind van de serie verteld.. Anyway, vond het een mooi stukje, en little Katara en little Sokka are so cute <3

Katara's angerproblems zijn wel hip. Het bloedbenden is hélemaal geweldig. Who knew that Katara would do something like that! Maar beetje jammer dat ze op het laatste moment afhaakt.. beetje slapjes [a]

En over de volgende aflevering, deze gaat zo komisch worden heb ik het idee.. en ik wil ook weten of het Zutara of Kataang word..

[/selecteer]

Where your treasure is, there will your heart be also
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jul 18, 2008 10:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Yay ik heb hem nu net gekeken

SPOILERS!
[selecteer]
SQUEEEEE AZULA ZAT ERIN!!! Ik zat helemaal te hyperen toen zij ervoor kwam. Yay ze is echt geweldig. *huppelt* En inderdaad ze heeft weer net zoals "The Beach" haar haar los. love

Ik vond het een leuke aflevering. Katara viel dus wel mee hoe boos ze was. In ieder geval dat vond ik. Het is mooi nou dat Katara en Zuko elkaar weer mogen en dat we in ieder geval iets meer achtergrond informatie hebben over Katara en Sokka. Daarbij vind ik het echt heel gaaf dat Katara weer bloodbending heeft gebruikt.

OMFG Sokka was echt weer zo grappig. In die tent met Suki. xD Ik lag echt helemaal dubbel van het lachen. xD Ook aan het eind wanneer hij nog "Suki" roept terwijl Zuko er nog bij staat. xD

Ik vond inderdaad die laatste zin van Zuko ook heel sterk. Want ik zat er zelf ook aan te denken terwijl Aang zo wijs aan het praten was.

Ik vind het ook jammer dat we steeds minder van Toph zien. Nu weet ik dat ze de volgende ep wel wat vaker erin voorkomt, maar ik begin haar zo nog wel te missen.

[/selecteer]

Over volgende ep
SPOILERS!
[selecteer]
Ik heb dus al een stuk gezien van de volgende ep. Want er was al eerder een teaser ervan. Ik weet nu al dat de volgende ep echt gigantisch hylarisch word. xD De teaser die ik nameljik gezien heb was gigantisch grappig. xD Maar ja ik ben benieuwd inderdaad hoe het tussen Katara en Aang gaat. En lag het nou aan mij of zag ik heel even Azula in dat stukje?
[/selecteer]

Unspeakable

BerichtGeplaatst: Vr Jul 18, 2008 11:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

Witch_Eva schreef:
Yay ik heb hem nu net gekeken

SPOILERS!
[selecteer]
SQUEEEEE AZULA ZAT ERIN!!! Ik zat helemaal te hyperen toen zij ervoor kwam. Yay ze is echt geweldig. *huppelt* En inderdaad ze heeft weer net zoals "The Beach" haar haar los. love

Ik vond het een leuke aflevering. Katara viel dus wel mee hoe boos ze was. In ieder geval dat vond ik. Het is mooi nou dat Katara en Zuko elkaar weer mogen en dat we in ieder geval iets meer achtergrond informatie hebben over Katara en Sokka. Daarbij vind ik het echt heel gaaf dat Katara weer bloodbending heeft gebruikt.

OMFG Sokka was echt weer zo grappig. In die tent met Suki. xD Ik lag echt helemaal dubbel van het lachen. xD Ook aan het eind wanneer hij nog "Suki" roept terwijl Zuko er nog bij staat. xD

Ik vond inderdaad die laatste zin van Zuko ook heel sterk. Want ik zat er zelf ook aan te denken terwijl Aang zo wijs aan het praten was.

Ik vind het ook jammer dat we steeds minder van Toph zien. Nu weet ik dat ze de volgende ep wel wat vaker erin voorkomt, maar ik begin haar zo nog wel te missen.

[/selecteer]

Over volgende ep
SPOILERS!
[selecteer]
Ik heb dus al een stuk gezien van de volgende ep. Want er was al eerder een teaser ervan. Ik weet nu al dat de volgende ep echt gigantisch hylarisch word. xD De teaser die ik nameljik gezien heb was gigantisch grappig. xD Maar ja ik ben benieuwd inderdaad hoe het tussen Katara en Aang gaat. En lag het nou aan mij of zag ik heel even Azula in dat stukje?
[/selecteer]

SPOILERS!
[selecteer]
Ik vond het helemaal niet meevallen met Katara dr gebitch xD Die opmerking tegen Sokka over hun moeder vond ik echt zooo grof.
En in 'The Puppetmaster' loopt ze allemaal dramatisch te doen dat bloodbenden zo vreselijk is, en nu loopt ze het zelf met alle plezier te gebruiken. Stom hypocriet kreng dat t is xD

[/selecteer]

Jalf
Oude Forumnaam: Jalf Lupin The Musical Mod
The Musical Mod

Jalf is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jul 18, 2008 11:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

SPOILERS!
[selecteer]
Ik eis dat Azula voortaan haar haar los heeft en d´r mond houdt. Dan is ze like-able XD Hoewel die "Only Child"-opmerking wel grappig was.

Sokka in die tent was geweldig XD Suki en Sokka zijn gewoon pervy kindjes XD

Katara was verschrikkelijk omg! Ik had de hele tijd iets van: OMGKATARAHOUJEBEK!!!! Mad Helemaal toen ze tegen Sokka begon dat zij blijkbaar meer van hun moeder hield dat hij, Waaaaaaaaaaaaaaay out of line. Dat kind PMS't echt te veel <_< En ze is hypocriet. In "The Puppetmaster" was ze aan het whinen dat ze kon Bloodbenden en nu doet ze het zonder maar een moment te twijfelen. Ze is nu zonder twijfel het meest vervelende personage uit de serie. <_<

Little Sokka was schattig en ik wil hem adopteren. (hmpf)

Die eindzin van Zuko is idd erg sterk. Ik vraag me af hoe Aang Ozai nu gaat verslaan.

Ik vind trouwens dat Toph ook nog een fieldtrip met Zuko moet gaan maken, alle Gaang-members hadden allemaal een fieldtrip-ep met Zuko (Sokka zelfs een dubbele) allen Toph nog niet. En d'r moet sowieso meer Toph is, want Toph is tof (Okay, flauw.)

[/selecteer]

Over de Preview

SPOILERS!
[selecteer]
Oeh, die ep lijkt me grappig. ^^
[/selecteer]

...I'll miss ya...
Jessica.
Oude Forumnaam: Miss Raddy Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste

Jessica. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jul 18, 2008 11:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

OMG THAT WAS FREAKING AWESOME!

SPOILERS!
[selecteer]
Ik heb niet veel meer toe te voegen van wat jullie zeiden. Deze ep was gewoon geweldig. Katara was zo bitchy en idd eerst vind ze het vreselijk wat ze deed. Dat bloodbenden en nu gebruikt ze het uit vrije wil. En ook nog eens op iemand die het achteraf niet verdient heeft Surprised
Maar ik vond er wel cool. En op het laatst als ze zegt dat ze Zuko vergeeft love Dat was echt een heel mooi stukje <33 En die laatste zin van Zuko is idd ook heel sterk. EN SOKKA XDDD So, may I borrow Momo for a week. Razz
En dat Well Helllooo was ook erg grappig. En dat stukje met die man die de moeder van Katara en Sokka heeft vermoord. ''Why don't you take my mother? That's fair" Dat vond ik ook erg grappig, maar ik vond het jammer dat hij zo slap was. Ik had liever een mooi gevecht gezien en dat hij tenminste pijn heeft. Hij hoeft niet dood, maar pijn mag wel hoor. HIJ HEEFT JE MOEDER VERMOORD. En dan gaat Aang zo slap lullen dat ze hem moet vergeven. Sorry hoor, maar als iemand je moeder vermoord dan kun je diegene toch nooit vergeven? Of ik hem zou doden weet ik niet, maar verder zou ik het hetzelfde als Katara aanpakken.
Zuko was lief <33 Zuko is altijd lief <333

[/selecteer]

together

HPF and us <3
    Forever in our hearts!
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

BerichtGeplaatst: Vr Jul 18, 2008 11:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

Even een filmpje over "The Ember Island Players". Malou heeft een tijdje geleden dit filmpje gepost maar dat was slechte kwaliteit en er was heel veel GeSQUEEEE er door heen. Dit is dus een betere versie ook al duurt hij maar 2 minuten. Dit zijn dus een van de eerste paar minuten van de volgende ep.

PAS OP VOOR SPOILERS!!

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 58 Sikkels

husz is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Jul 18, 2008 13:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik kan die aflevering nergens vinde Surprised
waar hebben jullie ze gezien ?

Jessica.
Oude Forumnaam: Miss Raddy Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste

Jessica. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jul 18, 2008 13:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

husz schreef:
ik kan die aflevering nergens vinde Surprised
waar hebben jullie ze gezien ?

Ik heb ze hier gezien: Klik
Maar op youtube kun je ze ook vinden.

SPOILERS!
[selecteer]
Ik heb zo'n zin in de volgende ep. Jammer dat ik vanaaf op vakantie ga xDD Het ziet er echt heel cool uit. En wil wil meer over Azula weten. En over Usra in de spiegel enzo.
[/selecteer]

together

HPF and us <3
    Forever in our hearts!
Smalofski
The Writing Mod
The Writing Mod

Verdiend: 131 Sikkels

Smalofski is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jul 19, 2008 3:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Zo, net The Ember Island Players gekeken, en ik vond het persoonlijk hilarisch Razz

SPOILERS!
[selecteer]
"And a surprisingly knowable merchant of cabbages" ROFL :") Leuk dat ze die nog eens vermelden Razz
En dan tearbenden :") Lol
Het moment dat The Blue Spirit Aang redt, en woman-Aang smachtend "My hero" uitroept, vond ik ook fantastisch Razz *ongemakkelijke stilte* XD

Ik vond de acteur die Toph speelde ook grappig XD Toph leek echt een vleermuis of zo met die ultrasonic sound waves. *buuuurp* So, i just got a good look at you xD

Een van de eerste dingen die me opviel, was dat Zuko's litteken aan de verkeerde kant zat, en toen dat kindje doodserieus tegen Zuko zei dat hij z'n kostuum verkeerd gemaakt had, lag ik effe onder tafel van het lachen xD

En tenslotte Sokka die zichzelf zoooo grappig vond :") :")

Al bij al een leuke pointless filler-ep die spuugt op Kataang Very Happy

[/selecteer]

Unspeakable

BerichtGeplaatst: Za Jul 19, 2008 4:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ember Island Players:

SPOILERS!
[selecteer]
omg, dat was echt te grappig xD Ik heb een aantal keer mn kussen echt in mn gezicht moeten duwen om mn lach in te houden xD

En yay, dat gesprekje tussen Zuko en Toph was cute <3

En dat einde van dat stuk, omg xD

Sokka en Suki waren ook hilarisch samen xD Al vond ik die opmerking van Suki wel weer heel irritant dat ze JAAAAAAAREN getrained heeft. Kind, je bent 15.

Googly-eyed!Jet was ook echt te grappig xD vooral als ie verder naar achteren stapt: rofl
En dat stukje als ie dood gaat; Zuko: 'did Jet just... die?' Sokka: 'you know, that was really unclear' ofzo xD Geniaal
Het is echt gewoon self-mockery van Bryke xD

[/selecteer]

Eerste 3 minuten preview van de Finale:

SPOILERS!
[selecteer]
OMGOMGOMGOMGOMGOMG
ik liep een paar dagen terug nog te klagen op msn dat we die warmeeting in Nightmares & Daydreams niet te zien krijgen, EN HIER IS IE DAN.
OMFG OZAI WAT BEN JE TOCH SMEXY <33 ookal loop je over tafels rofl
ahhh <33 *smelt weg*
En @gAang: wtf?! Hebben ze niet in de gate dat die komeet like duizenden mensen kan uitwhipen?!

[/selecteer]

Jalf
Oude Forumnaam: Jalf Lupin The Musical Mod
The Musical Mod

Jalf is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jul 19, 2008 10:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

SPOILERS!
[selecteer]
LOL! Very Happy Ik denk dat dat het enige woord is dat deze ep kan beschrijven XD

Alle actors waren zwaar overdreven versies van de characters en dat was grappig XD En het viel me trouwens gelijk op dat Zuko's scar aan de verkeerde kant zat. XD En Actor!Toph, geweldig. En het feit dat Toph zo'n beetje alles leuk en hylarisch vond ^^ En Google Eyed!Jet XD

En "I HATE YOU UNCLE! YOU SMELL! AND I HATE YOU FOREVER!" Die tekst was zo grappig! En Uber Gothic!Mai met d'r '_' smilie. XD

En OMG! Toph en Zuko... dat was zo lief Surprised en "That's how I show affection." Zuko en Toph moeten meer gesprekjes hebben. En toen dat kindje dat zei dat Zuko's scar verkeerd zat XD

En "I'm just a guy who like comedy!" En Sokka die zichzelf zo grappig vond XD

En OMG! De zelfspot van de makers! XD Ja, dit was een leuke ep.

[/selecteer]

Over de preview

SPOILERS!
[selecteer]
Zuko heeft gelijk. Waarom wachten als zo'n beetje het hele Earth Kingdom in de fik gaat? <_<
[/selecteer]

...I'll miss ya...
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

BerichtGeplaatst: Za Jul 19, 2008 12:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

Yay ik heb hem nu pas kunnen kijken want ik kon niet eerder achter de computer.

SPOILERS!
[selecteer]
OMFG Deze episode was gewoon echt verschrikkelijk grappig. xD Ik heb echt met tranen in mijn ogen de ep gezien. Echt leuk dat de makers op zo'n manier kunnen spotten met de serie. Want alles werd ook echt belachelijk gemaakt. xD Echt Toph die gespeeld werd door een man en het nog hylarisch vond ook nog. xD Sokka die helemaal dubbel lag om zijn eigen grapjes. Het klopte gewoon. En ik ben dus blij dat Toph hier weer iets vaker inzat. En ze had inderdaad een lief gesprek met Zuko. Ik begin Zuko eigenlijk ook wel steeds leuker te vinden.

Ik hoop in ieder geval dat dit toneelstuk Aang niet demotiveert om te strijden tegen Ozai. Want ik heb geen zin aan nog een soort "Nightmares and Daydreams" fiasco. Wow wat vond ik die aflevering verschrikkelijk. xD Maar deze filler ep is echt hylarisch echt helemaal geweldig. xD

[/selecteer]

Preview
SPOILERS!
[selecteer]
NOOO zoals al zei ben ik dus weer bang voor een "nightmares and Daydreams" effect. Ik hoop echt niet dat ze wachten tot na de comet. Dat is gewoon verschrikkelijk dom. Ik hoop echt zo dat Zuko ze kan weten ompraten.
[/selecteer]

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp