Auteur |
Bericht |
Potterfreaky
Harry's secret lover

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 22, 2008 0:03 |
 |
Ik baal er heel erg van. Ik vind ook dat ze deze wedstrijd niet goed gespeeld hebben, maar ik ben heel erg blij met Marco en ook heel trots.
Ik vind het dan weer wel jammer dat er dingen gemeld worden als "dat had ik wel verwacht"wat dat is niet eerlijk, ze hebben drie fantastische wedstrijden gespeelt en toen hoorde ik niemand.
Het is jammer, maar de beste wint. |
|
|
  |
 |
Bernou
Huffelpuf Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 22, 2008 9:03 |
 |
Oh man, ik vind dit echt niet echt fijn ofzo xD Nederland was zo goed de eerste wedstrijden en ik vond ze nu gewoon niet goed spelen..Rusland vond ik ook niet goed spelen en ik denk dat Nederland ze best wel had kunnen verslaan als ze beter gespeeld hadden. Maar ach, er valt nog weinig aan te veranderen.
Ik ben in ieder geval wel trots op de Russen, maar vind ik het erg jammer voor Nederland. Het volgende EK staan wij in de finale xD |
_________________ It's time to say goodbye..Goodbye HPF. <3
20/07/06 - 01/01/09 |
|
  |
 |
Malou
Unspeakable

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 22, 2008 9:28 |
 |
Ik was voor Rusland, en man, ze speelde echt briljant gewoon O.o Ik had niet verwacht dat ze zouden winnen. Nederland heeft ze volgens mij zwaar onderschat.
Ik heb echt van de wedstrijd genoten, ookal werd er pas heel laat gescoord. Het was geen moment saai, en het spel van de Russen was gewoon zo vloeiend en doordacht. |
  |
 |
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 22, 2008 9:41 |
 |
We liggen eruit O__o Dit had ik echt niet verwacht gewoon..
Toen het 1-1 was dacht ik dat we nog wel een kans maakten, maar toen werd het 2-1. En 3-1. Damn.. Ik baal er echt heel erg van.
Maarja, als ik nu voor een andere ploeg moet zijn, ben ik dan maar voor Spanje (als die wint vanavond xD), want met de rest heb ik niks. |
 |
River
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
259 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 22, 2008 10:00 |
 |
Nederland was echt niet goed bezig! Het was echt een wonder dat ze nog gescoord hadden! Toen dacht ik dat we nog een kans hadden. Maar nee, scoren de Russen nog een goal. En dat laatste goal vond ik echt rampzalig. Waar waren de verdedigers? Ergens aan het lunchen ofzo? xD
We waren niet echt in vorm. Misschien hadden ze geen rust moeten nemen? En dan stuurt Van Basten ook nog eens Kuyt eruit! Wat dacht die wel niet? Toen begon ik het echt somber in te zien.
Wat wel prachtig was. Dat al die Russen op elkaar gingen liggen. Echt geweldig. <3 |
_________________ what doesn't kill you simply makes you stranger. |
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 22, 2008 10:47 |
 |
Malou schreef: | Ik was voor Rusland, en man, ze speelde echt briljant gewoon O.o Ik had niet verwacht dat ze zouden winnen. Nederland heeft ze volgens mij zwaar onderschat.
Ik heb echt van de wedstrijd genoten, ookal werd er pas heel laat gescoord. Het was geen moment saai, en het spel van de Russen was gewoon zo vloeiend en doordacht. |
Ik weet niet of ze de Russen hebben onderschat. Maar ik vond ze wel heel erg goed spelen. Heel erg Russisch ook, zo koelbloedig. Ik vond het vooral knap dat ze achterin als een huis stonden en als ze gingen counteren gingen dan wel weer heel veel Russen mee. Het leek wel of ze met 15 man speelden. Ik krijg steeds meer respect voor Hiddink, die nu al bij 4 verschillende landen bondscoach is geweest.
@River: Ik vond dat nog wel een goede zet van van Basten. Van Persie was veel gevaarlijker dan Kuijt die niks liet zien. Miscchien was het idd geen goed idee om rust te nemen, maar dat is achteraf heel makkelijk praten. Ik denk dat ik hetzelfde had gedaan op dat moment. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
-->innie<--
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 22, 2008 10:52 |
 |
NOOOOOO, stomme Nederlanders!
Ze speelden echt zo slecht en Rusland speelde gewoon goed. Maar ik had echt gedacht dat ze zouden winnen met 2-1
Ik had de eerste helft bij mijn familie gezien en toen moest ik zo snel terug fietsen naar mijn vriendinnen voor de tweede helft, want die hadden ook een feestje.
Toen Rusland scoorde zat iedereen er depressief bij. En toen scoorde Nederland gilden we echt zo hard. Toen dacht ik echt dat we een kans hadden.
Maar toen scoorde Rusland weer 2x Iedereen werd weer depressief. Maar ja het is over, finito, voorbij.
Dus nu ben ik voor Rusland. Ik hoop dat Spanje wint van Italië. En Rusland van Spanje. Tussen Duitsland en Turkije maakt het me niet zoveel uit eigenlijk. |
_________________ Buffy: So let me get this straight. You're... Dracula, the guy, the Count?
Dracula: I am.
Buffy: And you're sure this isn't just some fanboy thing?
'Cause I've fought more than a couple pimply, overweight vamps that called themselves Lestat. |
|
  |
 |
River
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
259 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 22, 2008 11:07 |
 |
Chris. schreef: | @River: Ik vond dat nog wel een goede zet van van Basten. Van Persie was veel gevaarlijker dan Kuijt die niks liet zien. Miscchien was het idd geen goed idee om rust te nemen, maar dat is achteraf heel makkelijk praten. Ik denk dat ik hetzelfde had gedaan op dat moment. |
Ja, daar heb je ook wel gelijk in. Maar waarom had hij er dan niet iemand anders uit gehaald. Iemand die niet goed speelde. Want Kuyt is opzich wel een goede speler. Dan had ik Engelaar er uitgehaald, want die vond ik deze wedstrijd niet echt fantastisch.
Ik weet ook niet waarom onze spelers niet op hun best speelde. Je kan natuurlijk niet altijd goed spelen. |
_________________ what doesn't kill you simply makes you stranger. |
|
  |
 |
Bernou
Huffelpuf Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 22, 2008 11:13 |
 |
River schreef: | Chris. schreef: | @River: Ik vond dat nog wel een goede zet van van Basten. Van Persie was veel gevaarlijker dan Kuijt die niks liet zien. Miscchien was het idd geen goed idee om rust te nemen, maar dat is achteraf heel makkelijk praten. Ik denk dat ik hetzelfde had gedaan op dat moment. |
Ja, daar heb je ook wel gelijk in. Maar waarom had hij er dan niet iemand anders uit gehaald. Iemand die niet goed speelde. Want Kuyt is opzich wel een goede speler. Dan had ik Engelaar er uitgehaald, want die vond ik deze wedstrijd niet echt fantastisch.
Ik weet ook niet waarom onze spelers niet op hun best speelde. Je kan natuurlijk niet altijd goed spelen. | Ik vond niet dat Kuyt eruit moest worden gehaald, want ik vond hem veel beter dan Van Persie. Van Persie heeft misschien een paar dingen goed gedaan, maar zijn spel vond ik echt drama. Daarbij was het hele Nederlandse spel drama, maar Kuyt vond ik echt wel beter dan Van Persie gisteren.
De verdediging van Nederland was echt gewoon heel erg slecht. Een paar keer zag je geen Nederlanders in de verdediging en kon Rusland makkelijk scoren. Van der Sar is een heel goede keeper, maar er had gewoon wel verdediging moeten zijn. |
_________________ It's time to say goodbye..Goodbye HPF. <3
20/07/06 - 01/01/09 |
|
  |
 |
DoubleD
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 22, 2008 13:24 |
 |
Ik vind echt dat Rusland verdient heeft gewonnen.
Ze speelden gewoon heel goed, dekte de Nederlander die ze moesten dekken echt fantastische en Nederland had gewoon echt weinig kans.
De aanval was echt goed vond ik. Of dat komt gewoon omdat de verdediging van Nederland zo slap was. Bijvoorbeeld bij die keer dat v.d Sar 3 ballen achter elkaar moest tegenhouden, of het laaste doelpunt die gewoon verschrikkelijk slecht was tegengehouden door de verdediging.
Ik hoop echt dat Rusland in de Finale komt. Ze spelen echt goed. En ook nog wel mooi. Dus ik ben nu voor de Rusjes. ^^ |
 |
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 22, 2008 13:30 |
 |
River schreef: | Nederland was echt niet goed bezig! Het was echt een wonder dat ze nog gescoord hadden! Toen dacht ik dat we nog een kans hadden. Maar nee, scoren de Russen nog een goal. En dat laatste goal vond ik echt rampzalig. Waar waren de verdedigers? Ergens aan het lunchen ofzo? xD
We waren niet echt in vorm. Misschien hadden ze geen rust moeten nemen? En dan stuurt Van Basten ook nog eens Kuyt eruit! Wat dacht die wel niet? Toen begon ik het echt somber in te zien.
Wat wel prachtig was. Dat al die Russen op elkaar gingen liggen. Echt geweldig. <3 |
Het heeft ook niet alleen met de rust te maken hè. Nederland heeft een harde klap gekregen doordat het dochtertje van Boulah overleden is. Ze doen er misschien wel vrij koelbloedig over, maar ik denk dat, dat ook hun spel heeft beïnvloed. Ik bedoel, ze hebben dit EK als een team gespeeld en zoals van der Vaart al meerdere keren zei: bij dit EK gaan ze voor elkaar door het vuur, dus met zoiets krijgen ze toch allemaal een harde klap. En als je nagaat dat de voetballers bijna allemaal zelf vader zijn, komt zoiets nog harder aan.
Verder speelde Nederland zeer slecht. Ze maakten de aanvallen niet af, de verdediging brokkelde af als ik weet niet wat toen Boulah eruit werd gehaald (stomme zet, Boulah verdedigde tenminste nog) en ze misten iedere kans. Van de Sar is voor mij persoonlijk de man of the match, aangezien hij Nederland nog tot het einde van de volledige speeltijd heeft kunnen redden (zonder de verlenging erbij).
De Russen speelde erg sterk. Ze hebben dan ook echt verdiend gewonnen. Zelfs na de klap die ze kregen toen van Nistelrooy de gelijkmaker scoorde, bleven ze goed spelen. Petje af! Ik zit nu een beetje in een dubio. Ik hoop dat de Russen de finale halen, maar ook de Spanjaarden. We shall see ^^. |
|
  |
 |
Potterfreaky
Harry's secret lover

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 22, 2008 22:25 |
 |
Zo, Mijn humeur is zonet weer een paar graden gestegen aangezien Spanje gewonnen heeft van Italie!! Kunnen die lekker naar huis. Ik gunde het Spanje zo, die spelen al het hele toernooi sterk en hebben nog nooit een fatsoenlijk toernooi gespeeld!
Ik heb besloten dat ik hoop dat ze het winnen! |
|
|
  |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 23, 2008 9:50 |
 |
Ook ik was erg blij dat Spanje won. Casillias is echt een super goede keeper, hij pakte er toch weer 2.
Italianen speelde zoals altijd, het werd iets beter in de 2e helft maar het blijven vervelende mannetjes. Ik hoop dat Spanje de finale haalt, maar ik vind het ook best als guusje naar de finale gaat.  |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
Potterfreaky
Harry's secret lover

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 25, 2008 23:13 |
 |
Zo dat was een lekkere pot voetbal, vanavond! Die duitsers zijn zo taai om tegen te spelen, mentaal zijn ze zo sterk, respect! Toch was ik best onder de indruk van de turken, echt een leuke dynamische wedstrijd!
Ik had het de Turken eigenlijk best wel gegund, maar het was weer het oude liedje; "Een voetbalwedstrijd duurt 90 minuten en aan het eind hebben de duitsers gewonnen."
Ik ben benieuwd naar de wedstrijd van morgen! |
|
|
  |
 |
Anton Goldstein
2e jaars

Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 26, 2008 17:26 |
 |
Kijk jij naar het EK? Waarom wel/niet?
Jep, sommige wedstrijden dan toch. Voetbal interesseert me helemaal niet, maar het EK is anders, er is altijd wel íets speciaals aan een match.
Welk(e) team(s) support jij?
Rusland
Hoe ver denk je dat Nederland komt?
Nou, ik dacht toch wel tot de finale.
Wie wordt er volgens jouw kampioen?
Ik hoop Rusland, maar Spanje maakt -volgens mij- het meest kans.
Wat vind je van de wedstrijden tot nu toe?
Zéér goede en mooie wedstrijden, niet zo'n 'flutvoetbal', je ziet dat de teams voorbereid zijn op dit tornooi en helemaal op elkaar afgestemd zijn. |
|
|
  |
 |
|