Auteur |
Bericht |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 14, 2008 19:46 |
 |
1991Nicole schreef: | Code: | Ja maar zie jij iemand van 50 in onze wereld dit al doen? Die gaan op wandelvakantie. Dus dit is een niet een goed argument. Want oudere mensen doen dit sowieso niet, tovenaar of niet. |
ja wel sneep en zo zijn nog niet over de 50+
was Remus ook ook.
Dus dat teld niet voor alle ouderen
en naar een strand zou best kunnen
genoeg oude mensen doen dat. |
Ja maar Remus kan best naar een strand gaan als hij leuk vind. Bij Snape ligt het denk ik meer aan zijn persoonlijkheid. Die is gewoon het type niet. Ook als hij een dreuzel was geweest zou hij niet naar het strand gaan. Ik zie trouwens niet snel iemand van boven de vijftig op een strandvakantie gaan. Misschien wel een keer naar het strand maar dat is toch wat anders.
Ik zie dus tovenaars als gewone mensen, die ook best op vakantie kunnen gaan. Ik denk niet dat er echt verschil is met dreuzels. Als zouden tovenaars misschien naar een tovermuseum gaan ofzo, ik zeg ook maar wat. Het principe van op vakantie gaan blijft hetzelfde. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
1991Nicole
4e jaars

Verdiend:
140 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 14, 2008 19:59 |
 |
ik vraag me af waar Perkamentus op vakantie gaat |
_________________ Hoi ik ben dol op Lily en James verhalen,
Als iemand een leuke weet verteld me dan waar hij staat  |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 14, 2008 20:01 |
 |
1991Nicole schreef: | ik vraag me af waar Perkamentus op vakantie gaat |
Ik vind het wel een type om de verschillende musea's te bezoeken. Een culturele reis maken dus. Misschien een paar breiboeken lenen enzo.
Dumbledore zie ik niet echt op het strand liggen maar idd, steden en musea bezoeken. |
 |
1991Nicole
4e jaars

Verdiend:
140 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 14, 2008 20:03 |
 |
Helen schreef: | 1991Nicole schreef: | ik vraag me af waar Perkamentus op vakantie gaat |
Ik vind het wel een type om de verschillende musea's te bezoeken. Een culturele reis maken dus. Misschien een paar breiboeken lenen enzo.
Dumbledore zie ik niet echt op het strand liggen maar idd, steden en musea bezoeken. |
Breiboeken??
Ik zou eerder denken info zoeken over Voldie
ik denk dat Perkie nooit op vakantie gaat. |
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 14, 2008 20:13 |
 |
1991Nicole schreef: | ik vraag me af waar Perkamentus op vakantie gaat |
Dit jaar is Perkamentus al elf jaar dood. Dus die gaat niet meer ergens heen. Ik denk dat hij vroeger, toen hij nog leefde, museums of zo heeft bezocht. Al vind ik hem niet echt het type voor een vakantie. Ik denk dat hij vroeger, toen hij nog jong was, wel vele landen heeft bezocht. Dat staat eigenlijk ook in boek zeven. Dat hij een wereldreis heeft gemaakt toen hij was afgestudeerd. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 14, 2008 20:18 |
 |
@Chris: sorry hoor, mijn moeder is er 50 en ze gaat ook op strandvakantie...
Maar eigenlijk is dit hele topic toch overbodig? |
  |
 |
1991Nicole
4e jaars

Verdiend:
140 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 14, 2008 20:21 |
 |
Hoezo vind je hem overbodig?? |
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 14, 2008 20:23 |
 |
Genner schreef: | @Chris: sorry hoor, mijn moeder is er 50 en ze gaat ook op strandvakantie...
Maar eigenlijk is dit hele topic toch overbodig? |
Ik bedoelde ook niet dat niemand van ouder dan 50 op strandvakantie gaat. Maar gewoon veel minder. Die zijn er denk ik gewoon minder geinteresseerd. Het ligt er ook aan waar je op strandvakantie gaat, denk ik. |
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 14, 2008 20:34 |
 |
Chris. schreef: | 1991Nicole schreef: | Ja wel
zie jij anderling, sneep of banning al op een handdoek aan het strand liggen
of in een disco aan het dansen? |
Ja maar zie jij iemand van 50 in onze wereld dit al doen? Die gaan op wandelvakantie. Dus dit is een niet een goed argument. Want oudere mensen doen dit sowieso niet, tovenaar of niet. |
Het lijkt mij dat je dat toch echt zegt, Chris.
Mensen uit mijn familie, die 50+ zijn, gaan ook op strandvakantie. Dat heeft er niks mee te maken.
Het gaat er gewoon om of ze het type ervoor zijn. Zo zou professor Anderling inderdaad op wandelvakantie zijn. Snape zal denk ik dingen over toverdranken enzo opzoeken en Perkamentus heeft denk ik al zijn vakantie besteed aan het zoeken naar info over Voldemort. |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
1991Nicole
4e jaars

Verdiend:
140 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 14, 2008 20:44 |
 |
Kijk met haar kan ik het eens zijn.
* vooral over Perkamentus en Sneep*
maar hoe zit het dan met Hagrid?
Banning?
Stonk? |
|
  |
 |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 14, 2008 20:45 |
 |
Hagrid gaat vast dieren zoeken die hem interesseren, Banning gaat naar de zee, StRonk gaat naar natuurrijke gebieden... zo kan je ook over de leerlingen beginnen. |
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 14, 2008 20:46 |
 |
Jessica. schreef: | Chris. schreef: | 1991Nicole schreef: | Ja wel
zie jij anderling, sneep of banning al op een handdoek aan het strand liggen
of in een disco aan het dansen? |
Ja maar zie jij iemand van 50 in onze wereld dit al doen? Die gaan op wandelvakantie. Dus dit is een niet een goed argument. Want oudere mensen doen dit sowieso niet, tovenaar of niet. |
Het lijkt mij dat je dat toch echt zegt, Chris.
Mensen uit mijn familie, die 50+ zijn, gaan ook op strandvakantie. Dat heeft er niks mee te maken.
Het gaat er gewoon om of ze het type ervoor zijn. Zo zou professor Anderling inderdaad op wandelvakantie zijn. Snape zal denk ik dingen over toverdranken enzo opzoeken en Perkamentus heeft denk ik al zijn vakantie besteed aan het zoeken naar info over Voldemort. |
Ja hier heb je gelijk in. Ik dacht eerst bij een strandvakantie aan een jongerenvakantie op een van de spaanse costas, maar natuurlijk je hebt natuurlijk ook plekken waar wel juist wel veel ouderen naar toe gaan. |
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
Whitelighter
6e jaars

Verdiend:
2 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 14, 2008 22:05 |
 |
Ik denk dat sommige op vakantie gaan en andere niet.
Sneep zie ik bijvoorbeeld niet op vakantie gaan.
Maar eigenlijk weten we heel weinig over het leven van de leraren op Zweinstein, buiten Hagrid en Perkamentus.
We weten bijvoorbeeld bijna niets van Anderling of Zwamdrift hun persoonlijk leven. En ook niet van Sneep en Banning.
Ik het is heel moeilijk om daarover te oordelen omdat we heel weinig over hen weten. |
_________________ De wereld is een boek, wie nooit reist leest er minder dan een pagina in. |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: ...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...
|
Geplaatst:
Do Feb 14, 2008 23:47 |
 |
Ik ken ook wel genoeg mensen die 50 plus zijn, die op strand vakantie gaan. Waarom zullen ze ook niet? Je ziet genoeg mensen van die leeftijd op het stand zitten .
Haha, ja ik zie het al weer eens voor me Snape en Tom Riddle in een disco staan dansen. Ik zal dan gaan afvragen als ze ook kunnen jumpen.
* Ziet Snape en Tom als samen hakken en jumpen *
Maargoed nee die soort mensen zie ik zowel niet op het strand en niet in een disco. Ik denk dat Tom liever de zon zal ontwijken.
Ik denk dat Tom Riddle liever aparte en zeldzame magie zal gaan opzoeken. |
_________________ Het geluk van de vampiers is met ons!!
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
1991Nicole
4e jaars

Verdiend:
140 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 15, 2008 9:48 |
 |
Narcissa schreef: |
Haha, ja ik zie het al weer eens voor me Snape en Tom Riddle in een disco staan dansen. Ik zal dan gaan afvragen als ze ook kunnen jumpen.
* Ziet Snape en Tom als samen hakken en jumpen *
Maargoed nee die soort mensen zie ik zowel niet op het strand en niet in een disco. Ik denk dat Tom liever de zon zal ontwijken.
Ik denk dat Tom Riddle liever aparte en zeldzame magie zal gaan opzoeken. |
Ik zie Sneep of Tom dat echt nog niet zo snel doen.
Sneep lijkt me iemand die niet op vakantie gaat, of hij gaat naar een leven loze plek, |
|
  |
 |
|