Auteur |
Bericht |
San Riddle
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 18, 2006 23:56 |
 |
Rihanna. Ieks xD
Ik heb gewoon al een hekel aan Rihanne, Beyoncé, Cassie en whoever, maar Rihanna is toch wel de meest afschuwelijke [a]
SOS is een rotnummer en Unfaithfull al helemaal. Het lijkt net of ze trots erop is dat ze vreemd is gegaan en daarom er een nummer over heeft geschreven. En het is gewoon een zeiknummer xP
Maar de laatste tijd is het aardig stil rond haar. Ik hoop dat dat zo blijft *fluit* |
 |
Snow White Queen
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 19, 2006 1:36 |
 |
Ik kan haar ook niet horen... Puur en alleen omwille van haar stem. Ik ben sowieso niet echt voor die typische popzangeresjes en ik luister daar dus ook niet veel naar. De enige liedjes van haar waarvan ik me zowel titel als het lied zelf bij kan herinneren zijn S.O.S. en Unfaithful.
En urgh, ze heeft een jankstem. Werkelijk. In haar 'beat'-liedjes valt het nog mee, maareuhm, in Unfaithful vind ik het echt irritant. Als ze probeerde jankend over te komen tijdens het zingen is haar dat aardig gelukt. Als iemand anders dat gezongen had, zou het misschien nog een leuk liedje geworden zijn.
En dan de manier waarop ze zich altijd in de videoclips gedragen (en da's niet alleen naar Rihanna, maar gelijk naar iedereen): Tegenwoordig zie je alleen nog maar vulgair gedrag bij dergelijke dingen en daar irriteer ik me ook aan. Staat ze daar zo een beetje zichzelf op te hitsen terwijl ze zingt dat ze het niet meer wilt doen '.'
Maar goed, ik zap haar dus meestal meteen weg als ik haar zie of hoor. Behalve gisteren. Was ze ineens op TV met een liedje dat 'We Ride' of zoiets heette. Heb er 1 keer naar geluisterd om te concluderen dat ik het nooit meer wil horen =') Dus @San Riddle: She's back...
Enneuhm, echt knap vind ik haar niet '.' |
I don't know who I am. |
|
  |
 |
erikjah
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 19, 2006 14:40 |
 |
ik vind dat ze wel goed zingt.. goeie nr's en ze ziet er lekker uit |
_________________ 'That's right', said Malfoy. 'But she said you were just going for a drink, you'd be back.'
'I certainly did have a drink... and I came back... after a fashion'
fanfic: http://www.harrypotterforum.nl/hpf1/viewtopic.php?t=7144 |
|
  |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 21, 2007 10:19 |
 |
erikjah schreef: | ik vind dat ze wel goed zingt.. goeie nr's en ze ziet er lekker uit |
Goed zingt? o.O Sorry hoor maar ze zingt echt niet zeer goed. Oke, haar liedjes klinken niet vals, maar bedenk maar eens hoe veel daar aan gesleuteld is. Ze valt echt in het niets bij P!nk en Anouk! Daar is ze nog geen schaduw van.
En wat betreft de goede nummers, die heeft zij (meestal) niet geschreven, maar zijn door iemand anders geschreven. Dus kan je na gaan hoe veel ze betrokken is bij de dingen die ze zingt. Niet dus.
Oke, ze ziet er goed uit, maar verder sluit ik me compleet aan bij wat een collega over haar zei: "ze is damn lekker, maar verder is het een afschuwelijk wijf, en ze kan ook echt niet zingen!"
Ze is goed gestyled, maar c'est toute. |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 21, 2007 10:22 |
 |
Bwa ik heb niets met haar, maar ook niets tegen haar. Als ze weer één of ander hitje in de top 40 heeft kan ik het meezingen, net zoals de rest van de dingen die in de top 40 staan. Vooral omdat je het zo vaak op de radio hoort dus.
Ik vind haar nummers niet speciaal geweldig, en ik heb ook echt geen cd van haar. Volgens mij heb ik één Rihanna liedje ergens op mijn Ipod staan, wat al aangeeft dat ik haar dus niet zo leuk vind. XD |
  |
 |
Rylane
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
420 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 21, 2007 13:29 |
 |
What's up with the echo. Ik ben zeker geen fan van haar. Vooral Umbrella; vreselijk nummer. En maar echo-en. Umbrella, ella, ella, hey, hey. Niet leuk.
Haar nieuwe singel 'Shut up and drive' is een stuk minder erg. Eigenlijk best aardig om een keer per dag op de radio te horen. Meer niet.  |
_________________ Johnny: 'Nobody puts Baby in a corner.' |
|
  |
 |
Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
230 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 22, 2007 16:06 |
 |
Zo lekker positief allemaal xD
Ik vind dat ze wel leuke nummers heeft... Ik vind ze bijna allemaal wel leuk; Unfaithful, Pon de replay, Umbrella, Don't stop the music, Shut up and drive etc.. |
|
|
  |
 |
Justintime
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
356 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 22, 2007 17:10 |
 |
Waar is de goede smaak op hpf? : O Zal ik hem eens brengen *grins*
Ik heb good girl gone bad gedownload (like weet je hoe duur het is als je alle cd's moet kopen die je leuk vind?) en ik vind het echt een geweldig album. Ik luister het ook regelmatig, vooral Cry vind ik een erg mooi liedje. De tekst erin spreekt me erg aan, soms zelfs toepasselijk (meestal maar ok). Ik vind haar stem ook mooi, unfaithful vond ik eerst wél een stom liedje omdat haar stem daarin een beetje 'zeurderig' is, maar ik heb er ondertussen al vrede mee gesloten en luister het ook (:
Ook umbrella vind ik leuk, ook al zeggen zoveel mensen dat het stom is etc etc. Mijn lievelingsnummervan haar blijft toch hate that i love you featuring ne-yo, echt een héél mooi nummer (:
En ik luister naar popzangeresjes, maakt dat wat uit? Neeh. Maakt het uit dat het commercieel is? Neeh. |
like a lovers song |
|
  |
 |
Shiralee
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 27, 2007 7:46 |
 |
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het album Good Girl Gone Bad erg goed vind. Op het begin vond ik haar helemaal niks maar ze word steeds beter naar mijn idee, of de liedjes zijn gewoon leuker. Voor mij zijn de rollen nu dus toch wel zo'n beetje omgedraaid. |
|
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 27, 2007 8:02 |
 |
Vanaf S.O.S vond ik haar nummers heel erg goed, ze zijn allemaal leuk en catchy, maar de laatste : shut up and drive, vind ik niks. Ik vind haar nieuwe coop ook niks, ik dacht eerst dat het een pruik was. Hoop dat haar volgende liedje weer catchy is. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 27, 2007 8:21 |
 |
missme98 schreef: | Vanaf S.O.S vond ik haar nummers heel erg goed, ze zijn allemaal leuk en catchy, maar de laatste : shut up and drive, vind ik niks. Ik vind haar nieuwe coop ook niks, ik dacht eerst dat het een pruik was. Hoop dat haar volgende liedje weer catchy is. |
Ik vind haar nieuwe coupe wel heel leuk. xD Dat vind ik zo een beetje het enige wat ik echt leuk vind aan Rihanna, haar super hippe kapsel!
Voor de noobs, zo was het: *click*
En zo is het: *click*
Ik vind het dus super stoer staan, wat minder braaf. (h) |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 27, 2007 11:21 |
 |
Nope ik vind haar nieuwe haarstijl ook echt niet mooi. Eigenlijk vond ik haar kapsel veel mooier zoals het eerst was. Ik vind dit er ook wel een beetje pruikerig uitzien. xD Nope ik vind het niks. ^^"
Ik ben het ook eens met missme, die andere liedjes die ze had hadden nog wel van die aanstekelijke deuntjes die toch wel in je hoofd blijven hangen, zeker als je ze vaak op de radio hoort. Maar Shut Up And Drive vind ik dus echt helemaal niet leuk. Ook al wordt ie nog zo vaak gedraait op de radio, die ga ik niet leuk vinden. ^^" |
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 27, 2007 20:50 |
 |
Ik vind haar nieuwe kapsel ook helemaal niet leuk. Ik vind het bij sommige mensen echt heel leuk staan, maar bij haar staat het gewoon niet vind ik. Ik vond haar knapper met dat langere haar. Ze komt nu ook over als een of andere "rock chick" terwijl ze R&B maakt. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 30, 2007 0:40 |
 |
Eerst dacht ik dat Rihanna weer zo'n R&B meisje zou worden die van die saaie liedjes zou maken.
Dat kwam dan ook wel doordat ik bij MTV"s urban-show ''The Lick'' een uitgebreide inlichting kreeg over Rihanna, ver voordat we haar in Nederland op de televisie te zien kregen. Er werd verteld dat ze werd begeleid door Jay-Z en Beyoncé haar grote voorbeeld was.
Ik vind Rihanna goede singles maken. Ze zijn catchy, zitten vrij goed in elkaar, en zijn niet al te cliché dat je tenen zich krommen. Het is commericeel dik in orde.
Haar ''rock imago'' van Shut Up And Drive was te voorspellen. Rockmuziek is in de mode, en stilstand is achteruit gang. Verkooptechnisch gezien is het een goede keuze geweest.
Haar nieuwe single is trouwens ''Don't Stop The Music''. Ik geloof dat ie in de V.S. al uit is. |
_________________ I LOVE HPF |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 03, 2007 20:05 |
 |
Ik zat zoals gewoonlijk weer op YouTube, en toen zag ik dat er een nieuwe videoclip van haar is. Bekijk die hier. Hij heet "Hate that I love you". Het liedje komt me heel erg bekend voor, maar ik kan me niet herinneren dat ik hem eerder heb gehoort.
Daarbij lijkt het in deze clip dat ze haar haar laat groeien. Het lijkt in ieder geval langer dan in Shut up and Drive en "Don't stop the music". |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
|