Auteur |
Bericht |
-0-lin-0-
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
102 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 11, 2006 13:25 |
 |
Ik heb alleen de spellen op de PC alleen de gevangene van azkaban ontbreekt is wel jammer ik zouw die het liefste willen hebben maar geen winkel heeft die meer vind ik echt jammer, maar als ze dat spel hebben dan is die echt heel erg duur nog meer jammer.
Ik vind de spellen opzicht wel makkelijk en ook wel mooi gemaakt de eerste en de tweede spel zijn echt super makkelijk die speel je zo in een dag uit, en de vuurbeker vind ik alleen dat laatste met Voldemort wat moeilijker, maar verder zijn ze gewoon makkelijk. |
_________________ Ravenklauw
I Love Reptiles
Zijn echt prachtige en mooie beesten  |
|
  |
 |
FreakieHarry
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 23, 2006 20:53 |
 |
Ik vind sommige harry potter spelletjes wel simpel... dan kan ik ze binnen een goed dagje spelen wel uitspelen Maar ik vind Harry Potter en de Vuurbeker soms toch wel op bepaalde momenten een beetje irritant zoals dat de camera verkeerd staat zodat je moeilijker spreuken kan richten. Maar meestal speel ik de spelletjes gewoon eerst zonder cheats etc. uit en dan de next time met cheats Mzzls FreakieHarry |
|
|
  |
 |
Serverus Sneep
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 25, 2006 11:09 |
 |
Ik kan niet zeggen dat ze een echte uitdaging zijn. Ook vind ik het niet helemaal geweldig dat ze vaak van die lange opdrachten maken, die eigenlijk weinig aan zijn. Ik speelde de meeste spellen binnen één of twee dagen uit dus, JA, ze zijn te makkelijk. |
|
|
  |
 |
Lenneke*
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: Tegenover de overburen! En in de gezellige leerlingenkamer van Griffoendor natuurlijk!!
|
Geplaatst:
Zo Dec 24, 2006 11:51 |
 |
Ik vind ze leuk! Heb hp 3 op de pc, hp zwerkbalcup op xbox, en hp 1 & 2 op playstation 1 Ben nu bezig met 3 op de pc, heb ook binnen 1 dag alle avonturen uitgespeelt..MAAR WAAR ZITTEN DIE LAATSTE VERZAMELKAARTEN!!?? Ik moet er nog van die beroemde personen en nog een paar anderen, maar ik kan ze gewoon niet vinden!! Als jullie weten hoe ik eraan kom, stuur me een pb  |
|
|
  |
 |
WizardRA
5e jaars

Verdiend:
67 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 24, 2006 13:11 |
 |
Ja, ik vond ze wel makkelijk, vooral dat gevecht met Krinkel in deel 1 vond ik heel erg makkelijk. Bij CoS had ik het spel eerst in een week uitgespeeld en daarna 2x op 1 dag. PoA heb ik na een par weken. Maar deel 4 is weer een tikkie moeilijker. Maar heel moeilijk zijn ze niet. Ik verheug me al op OotP.  |
|
|
  |
 |
teule
7e jaars

Verdiend:
323 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 02, 2007 1:19 |
 |
Ik vind de spellen inderdaad te makkelijk, maar dat komt bij mij ook vooral omdat ik, vanaf het moment dat ik het spel heb, verslaafd ben, tot ik het heb uitgespeeld, dus speel ik het in 1 dag uit... Het vervelende van de spellen is, dat het vaak alleen maar opsommingen zijn van puzzels, die je moet oplossen. Ik hou juist van het opbouwen van een karakter, dus vaardigheden uitbreiden enzo, dat ontbreekt een beetje...
daarom koop ik de spellen niet meer, maar leen ze... |
_________________ Umbridge : 'You will please copy the approved tekst 4 times, too ensure maximum pretention. There'll be no need to talk..'
Hermione : 'No need to think is more like it..!' |
|
  |
 |
Shiralee
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 15, 2007 9:24 |
 |
Ik weet het zo net nog niet, het ene stukje is makkelijk en het andere stukje is moeilijk. En er zitten natuurlijk ook stukjes bij die een beetje moeilijk maar toch makkelijk zijn. Maar dat hou je met (bijna) alle games wel denk ik. |
|
|
  |
 |
Wicked Sprout
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
4 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 18, 2007 10:35 |
 |
Ik vind het makkelijke Games, behalve the Goblet of Fire. Maar die heeft een ander platform als deel 1, 2 en 3. Maar ik geef ook toe dat de makers van de games, ze wat ingewikkelder mochten maken. Maar zoals je weet zijn er ook kleinere kinderen, dus hoe meer mensen, hoe meer winst.
Ik heb ook al wat screenshots gezien van The Order of the Phoenix en de graphics waren subliem, ze waren prachtig en zo echt. Ik denk dat the Order of the Phoenix, veel beter zal zijn dan the Goblet of Fire^^ |
  |
 |
Carla
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Apr 26, 2007 18:56 |
 |
Nou, ik heb alleen spel 1 gespeeld, maar het is mij niet gelukt hem uit te spelen. Of dat door het spel kwam of het feit dat de computer de hele tijd bleef hangen, dat weet ik niet. Maar ik vond spel 1 al redelijk moeilijk, terwijl dat zoals ik vaker lees het gemakkelijkste spel is. |
|
|
  |
 |
jwvdpoel10
Dreuzel

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 20, 2007 13:37 |
 |
4 lijkt mij zeer moeilijk maar ik vind de leukste toch nog altijd 2 lekker duelleren, smekkies verdienen! Mij lijkt 't wel leuk voor op de wii, ik denk dat ik HP5 nog wel voor op de ps2 koop want de PC is te langzaam  |
|
|
  |
 |
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 27, 2007 22:26 |
 |
Spel 1 vind ik zelf echt supermakkelijk. Ik heb hem al 3 keer uitgespeelt geloof ik, als het niet meer is. Ook de Quidditch Cup in spel 1 is te makkelijk. Ik heb meestal binnen 5 minuten de snaai.
Spel 2 vind ik al een stukkie moeilijker. Ik ben nog steeds niet de Geheime Kamer zelf in. Op een weg daar naartoe word ik elke keer verpletterd door een vallende rots.
Spel 3 vond ik supermooi en echt leuk. Ik heb hem bijna uitgespeelt, ik mis alleen 1 focking chocokikker-kaart! Ik heb het hele kasteel 5x doorgelopen maar ik had hem nog niet
Quidditch Game vind ik wel moeilijk, het is even uitgoochelen hoe het werkt en dan moet je nog veel nieuwe dingen unlocken. Al met al is het wel een leuk tijdverdrijvend spel
Spel 4 heb ik nog niet uitgespeeld. Ik heb Voldemort nog niet verslagen Spel 4 is trouwens ook weer super gemaakt en de opdrachten zijn lang en soms moeilijk. Ik denk dat ik spel 4 echt wel het moeilijkste spel vind van alle HP-games bij elkaar. |
 |
WizzardBert
1e jaars

Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 29, 2007 21:35 |
 |
Spel 1 en 2 zijn uber makkelijk. Die speel je idd in nog geen 1 dag uit.
Spel 3 is al wat moeilijker, maar niet heel erg.
Spel 4 vind ik niet leuk, omdat het totaal anders is dan de vorige 3.
Ik vind het ook niet leuk dat je in elk spel 4 x een uitdaging moet doen.
Dat is wel al beter in deel 4, alleen dat level-gedoe moet eruit. |
|
|
  |
 |
Krijt
1e jaars

Verdiend:
103 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 10, 2007 15:02 |
 |
Ik heb alleen deel 1 en deel 3 gespeeld, dus vergeef me als mijn antwoord misschien wat ongegrond is, maar ik vond de spellen veel en veel te makkelijk. Je rent er letterlijk zo doorheen. Het enige lastige is om te luisteren naar wat je moet doen, want dat duurt altijd zo lang
En sja, kleine kindertjes.. Dat ze niet zo fantastisch goed kunnen gamen is misschien wel zo, maar een moeilijkheidsgraadskeuze (grappig woord voor galgje trouwens ) zou niet verkeerd staan. Geen flauw idee hoe ze het zouden moeten doen, maar dan houden ze de gamers onder de HP fans tenminste ook vast. En de gamers zijn toch degenen die die hele gamesbusiness groot hebben gekregen, dus die verdienen wel wat respect, vind ik. |
|
|
  |
 |
WizzardBert
1e jaars

Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 10, 2007 20:59 |
 |
Krijt schreef: | ....
En sja, kleine kindertjes.. Dat ze niet zo fantastisch goed kunnen gamen is misschien wel zo, maar een moeilijkheidsgraadskeuze (grappig woord voor galgje trouwens ) zou niet verkeerd staan. Geen flauw idee hoe ze het zouden moeten doen, maar dan houden ze de gamers onder de HP fans tenminste ook vast. |
Die moeilijkheidsgraden kan men bijvoorbeeld doen door meer wezens erin te plaatsen en / of moeilijker 'dood' te maken.
Ik vind iniedergeval wel dat dat overtrekken met de muis over een spreuk (van volgens mij in deel 1 t/m 3) eruit moet blijven. |
|
|
  |
 |
ashling
1e jaars

Verdiend:
57 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 11, 2007 16:59 |
 |
het eerste spel valt wel mee, het tweede is makkelijker, het derde dan weer wat moeilijker, en het vierde deel het moeilijkste, maar wel het mooiste en het beste uitgewerkt...
Maar ik snap alleen niet hoe het komt dat sommige niks aan dat spel vinden, mjaa t zal we laan de smaak liggen eh. Nou ja, ik heb niks teen die mensen, maar k ben het er alleen niet helemaal mee eens. Iedereen zijn mening  |
_________________ why is life so hard ? |
|
  |
 |
|