Auteur |
Bericht |
Dínbrethilien
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 24, 2004 16:44 |
 |
Ik weetn iet of hier al een topic over is maar ik heb wel gezocht en niet gevonden maar verwijder em maar als er al 1 is
Ik las bij het nieuws over dat er een harry potter toetsenbord komt...Waarschijnlijk hebben jullie het bericht al gelezen maar zo niet dan staat het gewoon op www.harrypotterfreakz.com
Wat vinden jullie ervan dat er een Harry Potter toetsenbord komt? en zou je hem zelf willen kopen?
Ik wil hem echt wel hebben! Onwijs gaaf ding is dat joh! er zit onder het toetsenbord alleen wel zoon soort leungedeeltje daar kun je je armen op kwijt...da vink nie zo handig altijd maar er staan wel weer mooie plaatjes op hehe. Maar kan elk willekeurig toetsenbord aan elke willekeurige computer eigenlijk? want anders zit ik nog he ik heb namelijk zelf een beetje een prehistyorische computer op mijn kamer en de nieuwe computer is ook van iedereen dus denk niet dat zij op een toetsenbord van Harry Potter zitten te wachten Maar ik zou hem dus wel will;en hebben!
Posten maar! |
|
|
  |
 |
shadowfax
4e jaars

Verdiend:
32 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 29, 2004 16:54 |
 |
Ik vind het wel een mooi toetsenbord, maar heb er zelf niet veel aan.
Want zit achter een laptop. En daar zit het toetsenbord in.
Jammer Had het wel leuk gevonden om het te hebben. |
|
|
  |
 |
Remus
7e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 30, 2004 9:21 |
 |
Ik zou hem wel willen hebben... Ik bedoel: Een Harry Potter toetsenbord! Dat wilt toch iedere HP-freak hebben?
Dan komt er eindelijk eens wat kleur aan mijn computer... Het is nu saai grijs, etc.
Ik zou hem dus onwijs graag willen hebben! |
_________________ And my soul from out that shadow
that lies floating on the floor
Will be lifted
|
|
  |
 |
LolligLuitje
6e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 04, 2004 18:25 |
 |
Eeeehmm.... nee. Mijn oude toetsenbord doet het nog prima, vinden jullie het ook niet?, en trouwens kost zo''n ding véél meer dan een gewoon toetsenbord... Ik vind het toetsen bord wel mooi, maar zo snel koop ik er zelf niet een. |
|
|
  |
 |
Rubeus
7e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 04, 2004 23:57 |
 |
shadowfax schreef: | Ik vind het wel een mooi toetsenbord, maar heb er zelf niet veel aan.
Je kunt ook een apart toetsenbord aansluiten op een laptop als het goed is.
Ik zou hem niet kopen. Ik houd eigenlijk niet zo van computerdingen die helemaal onder de fratsen zitten. Een computer en alles wat er bij hoort moet gewoon grijs of zwart zijn vind ik. Ik ga geen extra geld uitgeven om de buitenkant op te leuken. |
_________________ "In Nomine Patris, Et Fili, Et Spiritus Sancti."
Verstrek nooit wachtwoorden of creditcardnummers in een bericht. |
|
  |
 |
Rayna
The Psycho Admin

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 05, 2004 13:33 |
 |
Rubeus schreef: | shadowfax schreef: | Ik vind het wel een mooi toetsenbord, maar heb er zelf niet veel aan.
Je kunt ook een apart toetsenbord aansluiten op een laptop als het goed is.
Ik zou hem niet kopen. Ik houd eigenlijk niet zo van computerdingen die helemaal onder de fratsen zitten. Een computer en alles wat er bij hoort moet gewoon grijs of zwart zijn vind ik. Ik ga geen extra geld uitgeven om de buitenkant op te leuken. |
Hier kan ik me ook wel in vinden. Het ziet er allemaal wel leuk een aardig uit, maar of ik hier nu elke dag tegen aan kan kijken? Volgens mij ben ik dat toetsenbord na drie dagen al zat of ik word er dan al compleet gestoord van.
Nee, ik speel lekker op safe en blijf bij mijn eigen saaie grijze toetsenbord. |
|
|
  |
 |
Lady_Granger
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: Where the black clouds end and the heavy rain starts
|
Geplaatst:
Vr Nov 05, 2004 14:48 |
 |
Ik zou het denk ik niet kopen.
Ik kijk nooit naar m'n toetsenbord.
Ik kan blind typen.
Dus wat heb ik eraan?
En het is wel erg duur. |
|
|
  |
 |
J.M.C. Dumbledore
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 19, 2004 20:57 |
 |
Ik vind het wel een mooi toetsenbord, alleen ik denk dat het te druk is om bij de rest van de computer te passen. Ik hou het wel bij mijn ivookleurig toetsenbord, met (handig als het donker is) oplichtende toetsen. Want ik typ nog weleens in het donker.
J.M.C. Dumbledore |
|
|
  |
 |
Sluipvoet!
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 30, 2004 14:59 |
 |
Hallo iedereen
Ik heb het toetsenbord !!!!! hij is echt super gaaf.
Als je op een speciaal knopje drukt kom je op de orginele Harry Potter site. Er staan plaatjes op van Harry Hedwig Griffoendor Ron Hagrid en Hermelien. Ik heb hem voor mijn verjaardag gekregen. Hij kostte wel erg duur ( €59,95 ). Er zijn verschillende toetsenborden zoals: tweety,ajax,feyenoord ,hary potter,spongebob en nog een paar geloof ik. Ik ben er in ieder geval heel blij mee. Het is zijn geld meer dan waard. Owja er zit ook nog een steuntje onderaan voor je armen. Ga anders naar www.tellsell.com daar verkopen ze hem ook. |
|
|
  |
 |
Dínbrethilien
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 01, 2004 22:03 |
 |
Sluipvoet! schreef: | Hallo iedereen
Ik heb het toetsenbord !!!!! hij is echt super gaaf.
Als je op een speciaal knopje drukt kom je op de orginele Harry Potter site. Er staan plaatjes op van Harry Hedwig Griffoendor Ron Hagrid en Hermelien. Ik heb hem voor mijn verjaardag gekregen. Hij kostte wel erg duur ( €59,95 ). Er zijn verschillende toetsenborden zoals: tweety,ajax,feyenoord ,hary potter,spongebob en nog een paar geloof ik. Ik ben er in ieder geval heel blij mee. Het is zijn geld meer dan waard. Owja er zit ook nog een steuntje onderaan voor je armen. Ga anders naar www.tellsell.com daar verkopen ze hem ook. |
shiiit gek echt!!?!?!? gaaf man!!! ik heb hem gevraagd voor sinterklaas maar de kansen zijn klein  ik ga hem anders wel zelf kopen hoor maar goody hihj is zom ooi!! men ik wil em ook! gaaf dat jij hem hebt eejs! veel plz er mee haha  |
|
|
  |
 |
loutje
1e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
Woonplaats: ver weg van hier ,maar toch lekker knusjes in zijn armen.(hihi)
|
Geplaatst:
Za Dec 04, 2004 20:08 |
 |
Ik weet niet
ik heb al een beetje en hp achtig toetsenbord.
het is zwart met zilveren knopjes mijn toetsenbord.
Dit heeft er nieks mee mee te maken ,maar ik moet maandag een toets wiskunde maken.
En da van toetsen-bord geeft me rillingen omdat ik toevallig nog nieks heb geoefend!!!!!!!!!!! |
|
|
  |
 |
Eldarion'
6e jaars

Verdiend:
26 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 12, 2004 19:27 |
 |
Een tijdje (nja.. 4 maanden) geleden had ik het gelezen in de tv-gids, dat er een hp-toetsenbord kwam.
Ik vind het wel een goed idee, maar het is wel ontzettend duur..
Zelf ga ik het niet kopen, het andere toetsenbord doet het nog prima ^^ en volgens mij zit iedereen hier in huis niet echt op een hp-toetsenbord te wachten.
Het is wel een ontzettend mooi toetsenbord. *heeft hem gezien* |
|
|
  |
 |
koen
1e jaars

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 13, 2004 18:26 |
 |
mooi ding hoor dat toetsenboord, ik zag m net nog bij tellsell, wel duur hoor echt heel veel. is hij eigenlijk draadloos?? als hij dat niet is hoef ik m niet hoor, ik heb nu een draadloze van logitech en die is heel goed en handig....... |
|
|
  |
 |
Jax
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 14, 2004 10:28 |
 |
Ik heb nu ook een draadloos toetsenbord en dat bevalt me prima. Tenminste, die beviel me prima totdat ik alle toetsen er een keer afgehaald had, om eens goed schoon te maken. Sindsdien tikt ie nie meer zo lekker, dus ik wil dat teotsenbord wel hebben!!!
En laat ik um toch voor de kerst krijgen!!!!
Yeahhhhh!!!!  |
|
|
  |
 |
Dark_Poison
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 16, 2004 0:02 |
 |
jah dat soort nuttige cadeaus zijn altijd leuk om te krijgen voor de kerst...maar 60 euro voor een toetsenbord...ik vind het wel een beetje te gek...das onderhand 2 zaterdagen uitgaan  |
|
|
  |
 |
|