Auteur |
Bericht |
Hermoine
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 12, 2004 14:39 |
 |
Eindelijk is het zover!! Deze zomer ga ik op vakantie naar Groot Brittanie. Aangezien mijn ouders en broertjes ook helemaal HP freak zijn willen we uiteraard HP film locaties bezoeken!
Wie van jullie is al eens op zo'n locatie geweest en wie heeft nog leuke tips??? |
|
|
  |
 |
Fleur Delacour
5e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 12, 2004 14:42 |
 |
Daar ben ik nog nooit geweest. Maar het lijkt me heel cool om eens een kijkje daar te gaan nemen! Waar ga je precies heen dan? Naar het kasteel wat als Zweinstein dient, ofzo?  |
|
|
  |
 |
Hermoine
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 12, 2004 14:48 |
 |
We zijn nog aan het twijfelen. We komen in Harwich aan, 90 kilometer boven Londen. Daar willen we sowieso heen (London Zoo, station Kings Cross). Verder zien we wel..  |
|
|
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 12, 2004 15:06 |
 |
Kings Cross Station is heel herkenbaar en makkelijk te bereiken....daarnaast geloof ik dat ze de grote zaal van Hogwarts opgenomen hebben in de Universiteit van Oxford...(of Camebridge)..maar volgens mij Oxford..daar hebben ze geloof ik ook de scene met Wood en Potter geschoten dat Wood Potter uitlegt hoe Quidditch werkt..
Voor de rest: dat plaatsje in Schotland.. |
|
|
  |
 |
Bietje
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
128 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 12, 2004 17:56 |
 |
Ik ben in London geweest en een paar vrienden zeiden hét Harry Potter steegje te hebben gevonden.. Dus wij allemaal daarheen, en foto's gemaakt, en later gingen we zo vergelijken met dat stukje in de film, (in een straat voordat ze naar de Wegisweg gaan) en het klopte Dat was wel grappig  |
|
|
  |
 |
Kelly Griffel
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
242 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 12, 2004 18:51 |
 |
Ik ben al een paar keer in Engeland geweest, maar tot mijn grote spijt niet naar Londen geweest. Nu mag ik een volgende keer alleen gaan en misschien is dat al zelfs in de herfst- of wintervakantie!!
Anyways...Naar Schotland zullen we niet gaan, aangezien die mensen hun winkel thuis hebben, maar misschien gaan we dan wel naar Londen en dan naar King's Cross...
Waar familie niet goed voor kan zijn he |
 |
Malou
Unspeakable

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 12, 2004 18:54 |
 |
Ik ga deze zomer naar Londen, en ik ga uiteraard tegen de paal tussen perron 9 en 10 op King's Cross lopen
Dus als ik mn neus breek of wat dan ook, maak ik er wel een foto van en zet em op HPF, incl een foto van de paal met een bloedvlek erop  |
|
|
  |
 |
SeverusSnape
The Half-Blood Prince

Verdiend:
218 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 12, 2004 20:42 |
 |
Ja SBG, je hebt gelijk:
In Oxford is 'de eetzaal' en 'de ziekenzaal' opgenomen in een kathedraal (van een college) en in de universiteitsbibliotheek.
Ik ben daar beiden geweest. Ook ben ik in Londen naar King's Cross geweest (Perron 9 3/4) en naar London Zoo (reptielenhuis).
Veel plezier in GB! |
|
|
  |
 |
Neville Longbottom
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 12, 2004 22:28 |
 |
het lijkt me wel heeeeel mooi om daar te zijn.
maar het liefst zou ik naar de film locatie van lord of the rings
maar dat is wel heel ver.
ga je dan ook naar schotland en zo. |
|
|
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 13, 2004 11:00 |
 |
SeverusSnape schreef: | Ja SBG, je hebt gelijk:
In Oxford is 'de eetzaal' en 'de ziekenzaal' opgenomen in een kathedraal (van een college) en in de universiteitsbibliotheek.
Ik ben daar beiden geweest. Ook ben ik in Londen naar King's Cross geweest (Perron 9 3/4) en naar London Zoo (reptielenhuis).
Veel plezier in GB! |
Zijn die trouwens vrij toegankelijk..of moet je entree betalen..of moet je wachten tot het weekend...?? |
|
|
  |
 |
Arjel
5e jaars

Verdiend:
57 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 13, 2004 13:27 |
 |
Aaaaah gaaf, dat wil ik ook ooit eens een keertje gaan doen, lekker koekeloeren op de stukies waar de ' Acteurtjes' ook zijn gweest....
*Zit in een trance achter comp* |
|
|
  |
 |
SeverusSnape
The Half-Blood Prince

Verdiend:
218 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 13, 2004 13:33 |
 |
Sirius Black's Girl! schreef: | SeverusSnape schreef: | Ja SBG, je hebt gelijk:
Veel plezier in GB! |
Zijn die trouwens vrij toegankelijk..of moet je entree betalen..of moet je wachten tot het weekend...?? |
King's Cross = gratis
De rest kost een paar pond, en de London Zoo zelfs 10 pond (toen ik er was, misschien is het onderhand wel 11) |
|
|
  |
 |
snapes_schatteke
6e jaars

Verdiend:
80 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 13, 2004 13:42 |
 |
jeem da tis wel flink prijzig dan.
ach jah en als ze nou is ana het filmen zijn kom je er dan trouwens op?
lijkt me wel leuk dan ga ik eerst alan zoeken ahaha |
|
|
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 13, 2004 14:31 |
 |
SeverusSnape schreef: | Sirius Black's Girl! schreef: | SeverusSnape schreef: | Ja SBG, je hebt gelijk:
Veel plezier in GB! |
King's Cross = gratis
De rest kost een paar pond, en de London Zoo zelfs 10 pond (toen ik er was, misschien is het onderhand wel 11) |
Hmm..valt mee..als je het vergelijkt met de Zoo in Emmen..die kost ook nog wel aardig wat..maar ik wil zo graag eens in Oxford University kijken..misschien kom ik er nog wel dit jaar *droomt over een kerstreisje naar londen*... |
|
|
  |
 |
MeLoveSnape
Hotemetoot

Verdiend:
1077 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 16, 2004 18:01 |
 |
Wees maar blij dat alles in Engeland en Schotland is opgenomen want de architektuur en de gebouwen zijn daar tien keer mooier dan in Amerika. Cambridge en Oxford zijn dan ook hele mooie universiteiten. Maar goed je gaat er natuurlijk niet naartoe voor de architektuur  |
|
|
  |
 |
|